PDA

View Full Version : Zo klinkt mijn nieuwe Ibanez RGDIX6MPB-SBB dus



Fusion
26 juli 2017, 14:35
Dus... pfoef, volgens mij was de laatste keer dat ik mijn onder t stof liggende studio PC opstarte in 2015. Moest echt zoeken naar menu's, toetsencombi's etc :( weet ook echt niet of t klinkt op julie speakers. En heb de afgelopen 2 jaar (op 1 recente, korte opleving na) weinig gitaar gespeeld, dus...

Zo alle excuses gehad,

Zo klinkt ie. Dus.

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=13605817

The Lo Lands
26 juli 2017, 16:40
Gitaar klinkt prima, niets meer mee doen! ;-)

Fusion
26 juli 2017, 20:51
Haha dank! Heb een slag sound van mijn vorige gitaar genomen en getweakt. Kan nog wel wat strakker en crispier. De lead sound is van een andere gitaar maar klonk acceptabel genoeg voor deze impressie.

Duhsjaak
27 juli 2017, 05:38
Hier speelt niet alleen een begaafd musicus, maar vermoedelijk ook een generatiedingetje.
Ik hoor behoorlijk goede fragmentjes maar die zijn wat mij betreft te kort om erin te komen. Ik vind het lekker klinken, maaar jij vindt het niet strak genoeg.
Je laat je nieuwe gitaar horen maar hebt deels ook een andere gitaar gebruikt?

Je begrijpt: Ik begrijp het niet helemaal.
Ik sluit me aan bij Lo. Ik wou dat ik dit kon. Ik vinnut lekker klinken maar de zang mag wel wat meer naar voren in da mix. Smiley.
En blij dat je m nu hebt.
Vriendelijke groet, Gus

JVGM-music
27 juli 2017, 07:42
Een langer stukje graag en ook wat cleane geluiden zou fijn zijn

Fusion
27 juli 2017, 08:11
Komt voor de bakker heren! Ik had maar een uurtje, en voordat ik überhaupt weer alles goed had opgestart en geladen etc.... ben er een beetje uit. Ik heb een nieuwe nummer metvokk cleane sounds in mjjn hoofd, komt goed.

@Gus: sorry ik was onduidelijk haha. Alles wat je hoort is de nieuwe gitaar. No other guitars were harmed during the recording of this snippet. Alleen heb ik op de Fractal één patch, welke afgestemd was op mjjn vorige gitaar, getweakt voor deze nieuwe gitaar, en heb ik een andere patch, weer voor een andere gitaar bestemd, onveranderd gebruikt.

D3nnis
27 juli 2017, 10:28
Klinkt goed!

Dat sweepen moet ik ook eens gaan leren :(

Duhsjaak
27 juli 2017, 19:31
Komt voor de bakker heren! Ik had maar een uurtje, en voordat ik überhaupt weer alles goed had opgestart en geladen etc.... ben er een beetje uit. Ik heb een nieuwe nummer metvokk cleane sounds in mjjn hoofd, komt goed.

@Gus: sorry ik was onduidelijk haha. Alles wat je hoort is de nieuwe gitaar. No other guitars were harmed during the recording of this snippet. Alleen heb ik op de Fractal één patch, welke afgestemd was op mjjn vorige gitaar, getweakt voor deze nieuwe gitaar, en heb ik een andere patch, weer voor een andere gitaar bestemd, onveranderd gebruikt.

Ahhhh......, nu snap ik het.
En dat jij gitaarvriendelijke speelwijzen gebruik maakt, dat jij alleen nog maar meer in mijn achting stijgt.
Je hebt er even op moeten wachten. En nu is het onze beurt voor wat geduld. Niks aan de hand.
Vriendelijke groet, Gus

Brad
28 juli 2017, 11:22
Een cd van het genre dat je speelt zal ik niet zo snel opzetten. Maar het gitaarwerk is prima.

Fusion
29 juli 2017, 15:13
Misschien toch maar hier. Met stukje clean en iets gewijzigde sound

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=13605817

Tupelo
29 juli 2017, 19:00
Ik ben met Brad in dezen & met Gus over begaafd musicus.
De rest is een kwestie van smaak, gestalt dingetje voor mij; zou de boel uit elkaar trekken, dan heb ik materiaal voor 4 *12 nummers. :)

Brad
29 juli 2017, 20:49
Ik hoor bij dat laatste clipje ook een tokkelstukje met scheurgeluid gespeeld. Klinkt goed.

Duhsjaak
30 juli 2017, 08:56
Misschien toch maar hier. Met stukje clean en iets gewijzigde sound

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=13605817

Jaaaaaaaaa......, gewoon retegoed. Je onderkaak valt toch gewoon op je veters bij zoveel vakmanschap?
Fu, je bent een held.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
30 juli 2017, 15:05
Heren niet overdrijven he, t is maar een stukje teringherrie. Ik post over 7575829374 maanden weer als t nummer af is!