PDA

View Full Version : SAN Francesco gitaar. Wat denken jullie?



ackm
15 juli 2017, 18:35
Na een beetje rondzoeken op internet kwam ik toevallig deze gitaar tegen:

http://www.gear4music.nl/nl/Gitaar-and-Basgitaar/San-Francisco-Semi-akoestische-gitaar-door-Gear4music-rode-wijn/1ICV

Ik vind de looks ontzettend gaaf. Echter ben ik bang dat de gitaar enorm gaat tegenvallen. Volgens mij is het een soort huismerk van gear4music en ondanks de gunstige prijs vraag ik me af of dat wel veel goeds betekent. Ik ben best bereid om veel voor lief te nemen of eventueel de pick-ups en tuners etc te vervangen. Wat vinden jullie? En hebben jullie mogelijk al ervaringen met deze gitaar of het huismerk?

Pepe
15 juli 2017, 18:54
Hij heeft overdekte humbuckers en je krijgt er rode wijn bij, lijkt me een werelddeal.:crazyhappy:


Ach, je kan er best een hoop lol van hebben, of een hoop ergernis naar gelang je verwachtingen, dat had je zelf ook al bedacht en meer valt er niet over te zeggen.

budje
16 juli 2017, 16:23
Waar voor uw geld zeggen ze 😀 voor die prijs moet je niet teveel verwachten, betekent dat.

Dirk_Hendrik
16 juli 2017, 17:59
Wat een in en in sippe site. Als je je page door een vertaalmachine heentrekt om ook buitenlandse markten te kunnen bedienen neem je die klanten toch niet serieus?

Casual Ruud
16 juli 2017, 19:12
Hoe ze het voor die prijs kunnen maken denk ik dan.

Als je de looks nu echt helemaal tof vindt, is er van LTD ook iets vergelijkbaars ESP LTD PS1. Volgens is mij is dat de budget variant van de signature gitaar van een van die gitaristen van Dillinger Escape Plan. Lijkt er in ieder geval wel veel op.

Geen idee of het iets is, maar het klinkt waarschijnlijk een stuk beter dan die 'Rode Wijn'.

Erik de Perik
16 juli 2017, 19:31
Ik zou eerder voor een huismerk gitaar van Thomann of MusicStore gaan. Die kun je uittesten en binnen 30 dagen terugsturen als 'ie niet bevalt. Die doen trouwens ook iets meer hun best voor de Nederlandse markt.

jan7
16 juli 2017, 20:15
Als je je page door een vertaalmachine heentrekt om ook buitenlandse markten te kunnen bedienen neem je die klanten toch niet serieus?
Dat je daar nu een punt van maakt...

Let op, het oorspronkelijke Boksen is kale en de zeehonden worden gebroken, anders de eenheid zelf ziet eruit en werkt als nieuw.

Wat betreft de gitaar: kopen, paar weken proberen, en terugsturen als ze je niet bevalt.

MikeD
18 juli 2017, 09:46
voor die 183 piek koop je dus het huismerk van G4M en dus moet je gewoon de gok willen nemen; bevalt ie niet dan kan je op het volgende optreden het ding te pletter slaan (even bij de zaaleigenaar een bonus op de gage bedingen want je gaat immers een gitaar stukslaan ter vermaak van zijn publiek.. met een beetje mazel maak je de 'sla-een-gitaar-te-pletter-bonus' hoger dan de prijs van de gitaar....)

arjanb01
18 juli 2017, 09:50
Exact dat. Ik zou de Mobterey act ermee doen. Aansteker benzine erover en in de fik steken.
En daarna van de overblijfselen een CS versie van fender laten bouwen en die voor 10.000 euro in de markt zetten. Is rendabeler dan beleggen 😆

MikeD
18 juli 2017, 09:53
Exact dat. Ik zou de Mobterey act ermee doen. Aansteker benzine erover en in de fik steken.
En daarna van de overblijfselen een CS versie van fender laten bouwen en die voor 10.000 euro in de markt zetten. Is rendabeler dan beleggen ��

moet ACKM eerst nog wel ff zo bekend worden als ome Jimmy H.....

Luca P
29 juli 2017, 11:54
Ziet rr mooi uit.
Jammer dat de cut aways niet gelijk zijn anders had ik hen gekocht.
Mooie set neck, hlas binding. Ben wel benieuwd hoe hij speelt.
https://d1aeri3ty3izns.cloudfront.net/media/19/194788/1200/preview.jpg