PDA

View Full Version : Ik durfde het vannacht niet..



Dirtypool
31 juli 2003, 12:33
te doen, het plaatsen van een bod maar ik heb het gevoel dat ik een fout heb gemaakt

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2548258907&category=38074&rd=1

Richard

Dude
31 juli 2003, 13:05
tja, 600 dollar is niet veel geld... die amp ziet er alleen zo steriel nieuwig uit voor iets van bijna 40 jaar oud, ik weet het niet. :-?

SteavisSmokin
31 juli 2003, 14:29
Je kan toch alsnog de verkoper emailen met een vraag, dan mailt hij jouw terug heb je zijn email adres. Als je dat hebt kan je buiten ebay om samen tot een deal komen, de amp+reverb unit zijn namelijk niet verkocht!

PeeVee
31 juli 2003, 15:32
Ik denk niet dat ie voor $600 weggaat hoor, da's alleen maar het beginbod. Overigens vind ik een "gewone" Princeton niet zo geweldig, heeft erg weinig gain, komt met een Strat of Tele geen knarsje uit. Is wel iets aan te doen, maar dan moet je de (prachtige!) tremolo weer opofferen. Ik zou eerder uitkijken naar een Princeton Reverb, tof ampje!

Mr.Jay
31 juli 2003, 16:06
>Overigens vind ik een "gewone" Princeton niet zo geweldig, heeft erg weinig gain, komt met een Strat of Tele geen knarsje uit.

Maar Dirtypool zoekt juist een champie-like ampie waar geen knars uitkomt, voor op de slaapkamer heb ik es begrepen.
Dan was dit een héél mooi koopie geweest. Als je de reverb al telt wat ze hier kosten, was die PR al niet duur meer geweest > + een 12" maakt em toch een heel stuk meer volwassen klinken.

Jay

Dirtypool
1 augustus 2003, 01:22
Dat dacht ik ook, alleen verkoper bij Ebay niet bekend in database??
Zou het kunnen dat als iemand niet iets te koop aanbiedt, Ebay email niet doorstuurt? (handig toch?)

Hoopte eigenlijk wel wat gain aan te treffen, ook in champje, is dat ding gewoon nagelclean dan?
Heb er nooit een geprobeerd maar begreep dat nogal wat oude klassiekers met champs werden opgenomen?

Grtz Richard

morris
1 augustus 2003, 01:34
Jaaa, daar ben ik weer....
Waarom zo ver zoeken? Ik heb een heerlijke 1957 princeton in de aanbieding....
http://www.bernd-aufermann.de/gearjunkie/images/gear-amps.jpg

Klinkt als een tiet, ik ben in voor elk aannemelijk bod!
Er zit een 70's 10" fender speaker in i.p.v de 8", een extra trannie voor van 110 naar 220, (originele zit er dus nog in), voor de rest is alles origineel, en redelijk gebruikt. Optisch rijk geleefd dus, maar klinken....
Op deze pics lijkt het erger dan het is, ik heb gedetailleerde pics, waar het allemaal wat beter te zien is.

sash
1 augustus 2003, 01:45
En is dat spul allemaal van jou?


En ben ik jaloers? Helemaaaaaaaaal niet :roll:



:D

Dirtypool
1 augustus 2003, 01:50
Wat van ver komt hoeft niet verkeerd te zijn :razz: ik vond de prijs zo prettig voor 2 artikelen.


Grtz Richard

PeeVee
1 augustus 2003, 13:59
Hoi Richard (mind the pedestrians dear)

Een gewone Princeton is met single coils (Tele, Strat) stock DEAD CLEAN, komt echt geen knarsje uit. Met humbuckers is er wel een knarsje te horen, maar niet meer dan dat.

Komt omdat Princeton maar 2 gainstages (1 buisje) heeft in preamp en een split load fasedraaier (half buisje) die geen gain meer geeft, sterker nog, die snoept zelfs iets van je signaal af.

Beetje hotrodden zou kunnen maar levert nog steeds geen Champ crunch vrees is. Er is een leuke mod om een extra gainstage toe te voegen, maar dan verlies je je (eindbuis bias vary) tremolo en da's ook jammer. Princeton Reverb zeg ik je... Wereld Ampje! Had 'm laatst even aan mijn 2 x 10" Weber Chicago closed back cabje (John: mismatch!)... WOW...

Rgrds, Pleun

BLOK182
1 augustus 2003, 14:09
En is dat spul allemaal van jou?


En ben ik jaloers? Helemaaaaaaaaal niet :roll:



:D
Ik heb zo'n voorgevoel dat het idd allemaal van Morris is, damn wat een spul :o

morris
1 augustus 2003, 15:01
En is dat spul allemaal van jou?


En ben ik jaloers? Helemaaaaaaaaal niet :roll:



:D
Ik heb zo'n voorgevoel dat het idd allemaal van Morris is, damn wat een spul :o

Hoewel ik de helft zelf ook heb, zijn deze spullen niet van mij. Ze zijn van een vriend van mij die nu op tour is, vandaar dat ik voor hem enkele spullen uit zijn collectie verkoop. Ik heb alleen nog de princeton en een Engl classic (2x10") van hem bij mij staan, de rest is allemaal al verkocht. Oh ja, en nog een Fender customshop strat Time machine.
En wat mij betreft mag het nog even duren want ik amuseer me kostelijk met het spul. :lol:
Dus als iemand ergens interesse in heeft.....

Dirtypool
1 augustus 2003, 15:05
Pleun, jij hebt toch een Bronco?
Ging gister een op Ebay.de weg voor 325€

Wat betreft Princeton, SF,BF of Tw?

Grtz Richard

PeeVee
1 augustus 2003, 21:48
Ik had een Bronco, heb die geruild samen met Princeton Reverb tegen '61 Pro. Wil nog wel een keertje een Tweed Champie of Princeton.

sash
1 augustus 2003, 23:52
Oh ja, en nog een Fender customshop strat Time machine.


Nog jaloerser.... :D

Relic, NOS, CC? '56, '62, '69? Foto's? ;)