PDA

View Full Version : Boss GT-1 of ME-25?



Guuz
13 juli 2017, 18:18
Op dit moment heb ik een Boss ME-25 en vraag ik me af of een upgrade naar de Boss GT-1 de moeite waard is.

Misschien is hier iemand die daar iets zinnigs over zeggen kan? :???:

Tabula Rasa
13 juli 2017, 18:29
De ME-5 schijnt geniaal te zijn, zeker in combinatie met een Boss Metalzone.

maxdb
13 juli 2017, 18:59
Heel grappig TR Wat moet Guuz nou denken van dit prachtige forum :D

Heel goed beide handleidingen lezen, testen herlezen, testen, kiezen. Vraag je af wat je er van verwacht en wat je er mee wil.
Je hebt op de GT meer instelmogelijkheden denk ik.
Ik zou eerder voor een gebruikte GT-6-8-10 gaan, dan ga je wat vooruit qua mogelijkheden, maar dat moet je maar willen.

Andere mensen hebben liever een boutique pedaaltje.

Tabula Rasa
13 juli 2017, 19:44
Heel grappig TR Wat moet Guuz nou denken van dit prachtige forum :D
.
Sorry, je moet inderdaad een beetje bekend zijn hier op het forum om deze te snappen.

Guuz, ff serieus: ik ken de modellen niet echt die je noemt, dus neem mij niet al te serieus.

Zolang het bij plakken veganistische zalm past, qua compositie op een foto, zit je goed.

Guuz
13 juli 2017, 20:21
Sorry, je moet inderdaad een beetje bekend zijn hier op het forum om deze te snappen.

Guuz, ff serieus: ik ken de modellen niet echt die je noemt, dus neem mij niet al te serieus.

Zolang het bij plakken veganistische zalm past, qua compositie op een foto, zit je goed.

'Het is 's avonds kouder dan buiten'

RoryVDW
27 juli 2017, 23:10
wat een gelul hier??????????? Ik heb een ME 25 en zeer content erover... alleen jammer dat je het stereoeffect niet kunt regelen (pingpong effect) anders...toppedaal gebruik ik op mijn optredens...