PDA

View Full Version : Wat vinden jullie hiervan?



pepper
30 juli 2003, 22:48
Heb ik thuis in mijn eigen studiootje in elkaar gefrotseld.

http://members.lycos.nl/mrpepper/mp3/i%20sigh.mp3

Hempo
30 juli 2003, 23:10
He, vette mp3 man.
Als je alles zelf gespeeld/gemaakt hebt, petje af.

Enige kritiek wat ik hier uit kan halen is de zang.
Af en toe beetje zeurderig, en heel af en toe een tikkeltje onzuiver.
Maar dat is slechts een zeer klein puntje van opbouwende kritisch negatief gezeik. :)

PUIK :)

Neals
30 juli 2003, 23:55
muzikaal nix aan op te merken, zit er goed in elkaar:

De zang, daar kan je veel meer uit halen, meer power daar in leggen.

pepper
31 juli 2003, 17:40
tnx.
als ik zelf terug luister begrijp ik zelfs jullie kritiek.het probleem met mij is (ik weet niet of anderen hier ook last van hebben) als ik dagen (soms weken) met zo'n nummer aan het hannessen ben geweest kan ik eigenlijk niet zo goed meer horen of het goed of slecht is, ik hoor nu pas ,van bandjes die ik jaren geleden opgenomen heb welke nummers wel konden ,en wat absoluut niet. heel stom is dat. de zangpartij is vaak de laatste partij die ik opneem en bezondig me dan te vaak aan een 1 take partij omdat het nummer dan lekker af is, te ongeduldig dus.

greetz pepper

Ic3gl0vE
31 juli 2003, 18:18
de download was op 84% en nu zegt 'ie dat het bestand niet bestaat.
Ik kan je track dus niet luisteren :(

delphiro
31 juli 2003, 20:12
mmm, ik vind het een beetje saai met ff teveel herhalingen vooral na 3 minuten wordt het erg lastig om er nog met plezier naar te luisteren.

De zang vind ik ook niet erg overtuigend en dat maakt het nummer waarschijnlijk minder mooi als dat het zou kunnen zijn.

In principe is het wel een nummer dat best wel potentie heeft omdat de melodielijn best goed is maar op 1 of andere manier komt die kwaliteit nog niet zo goed uit de verf dat ik ook geboeid blijf luisteren.

Misschien nog wat schaven en slijpen, vooral de partijen waar het voelt alsof de akkoorden eindeloos herhaald worden. En als het dan zo vaak herhaald moet worden (zoals 3'30-4'10) dan moet er toch iets zijn dat de boel boeiend houdt.. de zang zou al een hoop kunnen helpen (ik kan me voorstellen dat ik daar perfect naar 40 seconden Thom Yorke (Radiohead voor de niet ingewijden) zou kunnen luisteren, maar helaas heb ik nu iets van.... jajaja.. kom nou maar op met die oplossende akkoorden :)