PDA

View Full Version : Belle Epoch Deluxe Catalinbread



apekop
9 juni 2017, 23:04
Hevige GAS voor dit pedaal. Ze maken toch iedere keer weer leuke dingen bij Catalinbread. Ik kan dit merk zeer waarderen. Ik heb al een gewone Belle Epoch waar ik zeer tevreden over ben, maar deze nieuwe gaat nog een stapje verder. Inclusief DMM modulatie. Wel niet goedkoop, zo'n 400 euro.
Waarschijnlijk zal ik dan mijn gewone Belle Epoch verkopen.


https://www.youtube.com/watch?v=lRTAOCnPMf0

apekop
12 juni 2017, 09:21
Ben ik de enige die dit een interessant pedaalke vindt?

guitaraddict
12 juni 2017, 18:58
Nee, je bent niet de enige , ik vind het ook interessant maar de modulatie mag wel een stuk minder vind ik .Op deze manier wordt het een erg jengelend geluid.
De filter optie is wel zeer goed bruikbaar.

Pepe
12 juni 2017, 19:07
Ik heb hem ook langs laten komen, naast nog een paar kandidaten voor een vintage vibe delay. Ik ben geen man voor toeters & bellen, het ging me vooral om de tone & vibe, dat was voor mij de Gurus Echosex.

apekop
12 juni 2017, 22:06
Die Echosex klinkt ook wel lekker inderdaad. wat ik zo van filmpjes zie komt het geluid wel een beetje overeen met de Belle Epoch


Nee, je bent niet de enige , ik vind het ook interessant maar de modulatie mag wel een stuk minder vind ik .Op deze manier wordt het een erg jengelend geluid.


Ik denk dat je het wel subtieler kan afstellen qua modulatie. Zou wel moeten als het op een DMM is gebaseerd zoals ze zeggen. Bij de gewone Belle Epoch klinkt de modulatie wel prima in ieder geval.