PDA

View Full Version : ervaren bassist biedt zich aan



erik j.
30 juli 2003, 19:23
ervaren bassist+backingvocals is op zoek naar een nieuwe uitdaging:

ik ben op zoek naar een leuke (cover)band, met minimaal 40 (en maximaal 100) optredens per jaar.

in bezit van goed materiaal (lakland 55-02, lakland skyline JO5, in-ears, ebs gorm combo), en eigen vervoer.

mail naar: eriche73@yahoo.com

Nemesis
31 juli 2003, 08:58
is dat niet een beetje een verkeerde tekst?....een beetje goedlopende band heeft al een bassist of zie ik dat verkeerd?

erik j.
31 juli 2003, 18:53
is dat niet een beetje een verkeerde tekst?....een beetje goedlopende band heeft al een bassist of zie ik dat verkeerd?

yeah right, je weet wat ik bedoel.

:lol:

goedlopend = dus dan een coverband die een goede agenda hebben, en waar de bassist van pleite is.

zo beter geformuleerd?
:wink:

NeeraDJ
5 augustus 2003, 20:05
Niet echt, het lijkt me dan dat ze hun komende optredes dan hebben afgezegd tenzij ze echt on the spot je advertentie te zien krijgen (wat bijna onmogelijk is) :razz: . Je bent trouwens wel veeleisend voor iemand die zich aanbied :o

frenske
11 augustus 2003, 13:26
Tjongejongejonge, wat een muggezifterij! :roll:
Dat zullen wel waarschijnlijk gitaristen zijn! :razz:

NeeraDJ
13 augustus 2003, 20:33
Wat heeft dat er nou mee te maken :???: My whole point is that his add doesn't make any sense!

FNaRK
13 augustus 2003, 21:01
zijn probleem is dat 'ie de advertentie niet begrijpt

moretel
14 augustus 2003, 10:06
Men neme een bassist bij een goedlopende band die vertrek aankondigt waarbij hij de resterende optredens gewoon gaat doen totdat vervanging geregeld is,
soms moet je dingen expliciet uitleggen , doe ik bij mijn kinderen ook.

NeeraDJ
14 augustus 2003, 13:39
Dat zei erik j. net ook en heb ik toch antwoord op gegeven, dus doe niet zo ''degrading'' wil je :lol:

En ik begrijp de advertentie idd niet zoals die is geformuleerd :???:

erik j.
14 augustus 2003, 19:01
hehe.... moretel begrijpt tenminste wat ik bedoel.

een "fatsoenlijke" band met agenda speelt optredens uit totdat vervanging geregeld is. anders is het 9 van de 10 keer gewoon einde oefening, en kom je als bandje dan niet meer aan de bak, of je begint weer onderaan de ladder....

ik probeer dus met deze ad. me aan te bieden voor zo'n band waar de bassist weg wil.

veeleisend? ik wil gewoon aan de bak, zonder (weer) vanaf 0 te beginnen.
voordat je het weet ben ik dan in dit circuit (commerciele coverbandjes) weer 1 of 2 jaar verder voordat we weer geregeld aan het spelen zijn.

NeeraDJ
14 augustus 2003, 21:36
Oh maar nu heb je het over de type muzikanten, met veeleisend bedoelde ik dat je minimaal maar liefst 40 optredens wilde doen. Dat is zowiezo al best wel veel :o . Ik bedoel voor de meeste bands op dit forum is 40 volgens mij het maximum :???:

erik j.
15 augustus 2003, 16:17
oh...

verkeerd forum gekozen dan?

:lol:

Harry
15 augustus 2003, 16:56
weer zo'n partij gezeik over een normaal bericht. Als hij 40 keer per jaar wil optreden dan kan ie dat toch vragen? Jongetjes van 15 maken hier niet de norm uit, (semi-)beroepsmuzikanten kunnen ook op dit forum terecht.

NeeraDJ
15 augustus 2003, 23:20
Ik droeg hem toch nix op of wel :evil: . Ik weet (nu) best dat die gozer in een prof. band wil spelen, maar mijn hele punt was dat ik de ad niet helemaal vatte (nu wel), kom jij weer lopen herhalen wat al is gezegd, nou bedankt voor de energie maar misschien kan je die liever aan iets anders gebruiken :lol:

Oh ja mensen van jouw leeftijd maken hier dus de norm uit, bedankt weet ik ook weer waar ik aan toe ben hmm... :roll: