PDA

View Full Version : Iemand in Zwolle die pickups vervangt?



Sander Groenhuijsen
25 mei 2017, 18:17
Ik heb gisteren pickups binnen gekregen.
Nu zijn ze wel aardig prijzig, dus wil het zelf niet doen.
Tims guitarstore is geen optie, en Speeltuygh in Zwolle heeft het heel druk.

Iemand die het particulier kan doen?

Gr,

Sander

arjanb01
25 mei 2017, 18:29
Souman in Wezep. 10 minuutjes met de auto vanaf Zwolle. Michael installeert pickups, doet ook algeheel gitaaronderhoud. Prima werk levert hij 👍

Brum
25 mei 2017, 19:09
The Guitarfarm in Wanneperveen. Kan wel zijn dat je compleet andere pickups krijgt geïnstalleerd.:hide:

arjanb01
25 mei 2017, 19:16
Hahaha... en de originele pickups verkoopt ie met dikke winst. En jou afschepen met Chinese Bami pickups. Niet doen dat adresje!

Sander Groenhuijsen
25 mei 2017, 20:05
Bij guitarfarm @arjanb01?

arjanb01
25 mei 2017, 20:12
Er is een heel topic aan die winkel gewijd. Ik zou zeggen, lees dat maar eens door en je valt van de ene verbazing in de ander 😆

Rogueny
26 mei 2017, 10:22
Reichenbach moet je denk ik ook niet hebben daar voor. Doet Tim dit niet nee? Dan inderdaad maar naar Souman. Volgens mij een prima shop voor zoiets.

Sander Groenhuijsen
26 mei 2017, 10:41
Tim doet het wel. Maar toen ik de vorige keer langs kwam om een gitaar op te halen was hij nog niet klaar.

arjanb01
26 mei 2017, 11:27
Tim heb ik ook ooit m'n gitaar langs gebracht. Hij werkt inderdaad heel netjes maar hij is niet de snelste. Dus heb je je gitaar binnen een paar dagen weer nodig, beter naar Michael van Souman gaan. Erg goeie techneut en gitaar tech.

Rogueny
26 mei 2017, 17:38
Tim doet het wel. Maar toen ik de vorige keer langs kwam om een gitaar op te halen was hij nog niet klaar.

Dat fenomeen ken ik wel ben hem haha. Beetje warrig af en toe volgens mij. Levert wel kwaliteit voor niet al te veel geld, mijn inziens. Maar wil je het inderdaad snel ff gefixt hebben dan moet je ergens anders heen.

Reichenbach zou het misschien ook wel kunnen, maar heb persoonlijk niet heel veel vertrouwen in zijn kennis en kunde, paar minder goede ervaringen helaas.

Sander Groenhuijsen
29 mei 2017, 19:30
Haha.
Ook wel een toffe gozer, maar heel wazig 😂

Erik de Perik
29 mei 2017, 19:38
Er moeten een paar pick-ups vervangen worden. Dat kan iedere enigszins handige elektrotechnicus toch wel...??

Tabula Rasa
29 mei 2017, 20:00
Er moeten een paar pick-ups vervangen worden. Dat kan iedere enigszins handige elektrotechnicus toch wel...??
Lijkt me wel. Twee of vier draadjes vastbakken.

macwilliams
29 mei 2017, 20:07
Ik snap alleen niet waarom er twee dezelfde topics geopend voor geopend moeten worden, was al in de war omdat ik m'n reactie niet terug kon vinden. En als je al twee topics opeens snap ik niet waarom je dan niet reageert op m'n vraag van wat je nou precies wil. Vorige week was ik vrij en had zo even in m'n auto gestapt om je zooi erin te frotten, gewoon gratis, een bak koffie was genoeg. Ik drink het zonder suiker of melk dus dat zijn de kosten ook niet. Had je nu alles op z'n plek gehad en had je een hoop gelul bespaard gebleven en lekker kunnen spelen. Maar goed, dat was vorige week, deze week is alles anders, jammer.

Erik de Perik
29 mei 2017, 22:14
Lijkt me wel. Twee of vier draadjes vastbakken.

Plies.... nooit op het idee gekomen om het door iemand anders te laten doen.
Nahja, momenteel is een Strat van me bij Peer, maar da's vanwege de lak :)


Ik snap alleen niet waarom er twee dezelfde topics geopend voor geopend moeten worden, was al in de war omdat ik m'n reactie niet terug kon vinden. En als je al twee topics opeens snap ik niet waarom je dan niet reageert op m'n vraag van wat je nou precies wil. Vorige week was ik vrij en had zo even in m'n auto gestapt om je zooi erin te frotten, gewoon gratis, een bak koffie was genoeg. Ik drink het zonder suiker of melk dus dat zijn de kosten ook niet. Had je nu alles op z'n plek gehad en had je een hoop gelul bespaard gebleven en lekker kunnen spelen. Maar goed, dat was vorige week, deze week is alles anders, jammer.

Veel lui denken dat dit soort dingen iets heel bijzonders zijn.... beetje zoals motorrijders ;)

macwilliams
29 mei 2017, 23:13
Veel lui denken dat dit soort dingen iets heel bijzonders zijn.... beetje zoals motorrijders ;)

Mogelijk, maar evengoed ook niet. Uniek, ook zo'n bijzonder woord.

Erik de Perik
29 mei 2017, 23:15
Mogelijk, maar evengoed ook niet. Uniek, ook zo'n bijzonder woord.

En speciaal.

lindstrom
30 mei 2017, 08:19
Ik heb gisteren pickups binnen gekregen.
Nu zijn ze wel aardig prijzig, dus wil het zelf niet doen.
Tims guitarstore is geen optie, en Speeltuygh in Zwolle heeft het heel druk.

Iemand die het particulier kan doen?

Gr,

Sander

Kom naar het mooie Utrecht, ik doe het met liefde voor je. Laat ik je gelijk zien hoe eenvoudig het eigenlijk is.

Kim Wilson
30 mei 2017, 08:33
Wanneer moet je hem klaar hebben? Mag het ook na komend weekend?

Sander Groenhuijsen
5 juni 2017, 19:48
Ik kan me niet herinneren dat ik 2 topics heb aangemaakt.

Sander Groenhuijsen
5 juni 2017, 20:05
Daarnaast heb ik ontzettend spijt nu al dat ik hem naar Tim heb gebracht.
Hij was aan de telefoon toen ik met hem aan het overleggen was over vervangen. Heb hem zo bij hem achter gelaten. Niet echt netjes van hem maar oke.
Daarna heb ik hem via Facebook weer benaderd zoals eerder om te vragen wanneer ik hem kan ophalen, waarop hij niet reageert.
De laatste keer dat ik dat bij hem heb gedaan, wat een pannekoek.

Excuses @macwilliams dat ik dit niet eerder heb gelezen.

Kim Wilson
7 juni 2017, 08:48
Een beller is sneller. Facebook is niet echt een kanaal om dit soort dingen te regelen. Bel hem even, dan heb je direct contact. En anders mail. Facebook is te vrijblijvend.

Tabula Rasa
7 juni 2017, 09:02
Tijd om een soldeerbout te kopen. Dit zijn rete simpele klusjes, echt iedereen kan dit zelf doen.

guitarkid2
7 juni 2017, 12:21
heb een tremor

solderen en trilhandjes.........best wel lachen maar die pu's er in ... gaat echt niet lukken

hoewel zonder solderen kan het ook :)

arjanb01
7 juni 2017, 12:24
Daarnaast heb ik ontzettend spijt nu al dat ik hem naar Tim heb gebracht.
Hij was aan de telefoon toen ik met hem aan het overleggen was over vervangen. Heb hem zo bij hem achter gelaten. Niet echt netjes van hem maar oke.
Daarna heb ik hem via Facebook weer benaderd zoals eerder om te vragen wanneer ik hem kan ophalen, waarop hij niet reageert.
De laatste keer dat ik dat bij hem heb gedaan, wat een pannekoek.

Excuses @macwilliams dat ik dit niet eerder heb gelezen.

Tim is nogal verstrooid en druk.
Volgens mij heb ik al aangegeven dat hij niet snel is maar wel netjes werkt.
Beter had je hem naar Souman gebracht. Is vanuit Zwolle dichtbij. Michael fixt dat snel en is kundig dus had hem voor je gelijk een goeie afstelbeurt gegeven.

Sander Groenhuijsen
7 juni 2017, 19:44
Tim is nogal verstrooid en druk.
Volgens mij heb ik al aangegeven dat hij niet snel is maar wel netjes werkt.
Beter had je hem naar Souman gebracht. Is vanuit Zwolle dichtbij. Michael fixt dat snel en is kundig dus had hem voor je gelijk een goeie afstelbeurt gegeven.

Had hem ook liever daar naartoe gebracht, maar zit met vervoer.
Ik heb zelf geen rijbewijs en ben afhankelijk van de rest...

Sander Groenhuijsen
7 juni 2017, 19:45
Een beller is sneller. Facebook is niet echt een kanaal om dit soort dingen te regelen. Bel hem even, dan heb je direct contact. En anders mail. Facebook is te vrijblijvend.

Al 2x gebeld en voicemail ingesproken.

Sander Groenhuijsen
7 juni 2017, 19:46
Als hij morgen nog niet terug reageert haal ik hem zo weer op. 😉

Rogueny
7 juni 2017, 20:22
Ik liep er zelf soms gewoon even langs. Da's de beste manier om contact met hem te hebben, gewoon face to face. En ja, je moet er even rekening mee houden dat het bij hem lang duurt, maar het is wel een vakman. Hij heeft meerdere gitaren van mij afgesteld of gerepareerd. Was altijd perfect gedaan. Maar als je de tijd er niet voor hebt, busje pakken en naar Souman. Tegen onkostenvergoeding of een paar Belgische biertjes wil ik je ook even een keertje (of twee) op en neer racen. Woon tussen Wezep en Zwolle in.

Erik de Perik
7 juni 2017, 21:34
Als hij morgen nog niet terug reageert haal ik hem zo weer op. 😉

Ik ben een zeer eenvoudige vent (vooral het "zeer eenvoudige" zal hier beaamd worden), maar ik snap jou niet. Je vraagt adressen, je krijgt er een stel en tevens te horen dat Tim goed maar langzaam is. Dan breng je je gitaar naar Tim om je vervolgens te storen aan het gebrek aan snelheid. Maar je treft het; Rogueny rijdt wel een paar keer op en neer voor twee flesjes Jupiler :)

Rogueny
7 juni 2017, 22:26
Ik ben een zeer eenvoudige vent (vooral het "zeer eenvoudige" zal hier beaamd worden), maar ik snap jou niet. Je vraagt adressen, je krijgt er een stel en tevens te horen dat Tim goed maar langzaam is. Dan breng je je gitaar naar Tim om je vervolgens te storen aan het gebrek aan snelheid. Maar je treft het; Rogueny rijdt wel een paar keer op en neer voor twee flesjes Jupiler :)

Naah dat is pils Erik! Speciaal bier is iets als la trappe of Karmeliet! :D

Erik de Perik
7 juni 2017, 22:33
Naah dat is pils Erik! Speciaal bier is iets als la trappe of Karmeliet! :D

Alle pils is bier maar niet alle bier is pils en Jupiler is Belgisch..... geen speld tussen te krijgen ;)

Da Vinci
8 juni 2017, 09:20
Je vraagt adressen, je krijgt er een stel en tevens te horen dat Tim goed maar langzaam is. Dan breng je je gitaar naar Tim om je vervolgens te storen aan het gebrek aan snelheid.

Ja zeg... als je het zo zegt doe je net of hij dit zelf had kunnen voorkomen...

Lekker bot weer, Erik....

Tabula Rasa
8 juni 2017, 09:28
Ja Erik , lekker lomp weer joh.

Da Vinci
9 juni 2017, 00:26
Ik realiseer me nu dat een smiley wel op zijn plaats was.

Telt dit nog; ;)?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

macwilliams
9 juni 2017, 05:59
Daarnaast heb ik ontzettend spijt nu al dat ik hem naar Tim heb gebracht.
Hij was aan de telefoon toen ik met hem aan het overleggen was over vervangen. Heb hem zo bij hem achter gelaten. Niet echt netjes van hem maar oke.
Daarna heb ik hem via Facebook weer benaderd zoals eerder om te vragen wanneer ik hem kan ophalen, waarop hij niet reageert.
De laatste keer dat ik dat bij hem heb gedaan, wat een pannekoek.

Excuses @macwilliams dat ik dit niet eerder heb gelezen.

Shit happens sander. Voor mij heeft dit geen ongemak opgeleverd.