PDA

View Full Version : Staind



dirkw83
24 januari 2002, 12:09
Zeg, wat vinden jullie eigenlijk van Staind? Ik vond hun cd (break the cycle) wel goed; vrij gewaagd met veel mooie teksten.

Dila
24 januari 2002, 18:01
staind is okee. mooie liedjes. ik heb de cd gehoord, is een goeie plaat.

dirkw83
29 januari 2002, 11:51
Tja, vond dat unplugged optreden ijzersterk alleen het leek een beetje eentonig; als je die cd helemaal afluistert gaat je het wel op de zenuwen werken I guess.

Outshine
29 januari 2002, 14:01
Opzih wel aardig, maar teveel van hetzelfde! Been there, done that...

dirkw83
29 januari 2002, 14:17
Ja, precies, ik vraag me af welke afwisseling andere bands er wel in weten te brengen die Staind er niet in brengt. Ik kan er niet uit komen maar wat mist er aan?

Insignificance
5 februari 2002, 23:24
Break the cyrcle is niet echt helemaal mijn style van muziek. De unplugged sessie is daarin tegen geweldig.
De texten van Aaron Lewis geven mij x op x een brok in m'n keel en kan me er heel erg in thuis voelen. Dysfunction vond ik een veel beter album. Daar bemoeide Fredje zich er ook nog niet mee denk ik :wink:

~I hear you talk about your family life
I wish I knew just what that means~

dirkw83
7 februari 2002, 11:27
Damn, waar is die regel van? Fade of zo? Nee, dat geloof ik niet. Wel van Break the Cycle toch?

Vind de teksten ook geweldig; al kan ik me er moeilijk in thuisvinden (thuis geen problematica :smile:) maar vind het mooi hoe hij het met zoveel woede en ingetogenheid over kan brengen. En die unplugged sessie, jaaa, als ze daar een cd van uitbrengen ga ik hem kopen. Niet alleen om te luisteren maar ook om te spelen.!

Insignificance
7 februari 2002, 13:07
Dat is de openingszin uit Me, dit nummer komt van dysfunction

I hear you talk about your family life
I wish I knew just what that means
I quess my mother never loved my dad
and now I wear it on my sleeve

My sister called me just the other day
it felt so good to hear her voice
my problem is I don't have much to say
I quess she doesn't haven't a choiche
And I'm sorry

Look at me, I'm so pathetic
I can't believe, I'm just an addict
I never needed anyone to help me
I'm begging you....plz come save me from myself....save me from me....

Geweldig gewoon.........dat hij z'n emotie zo op papier kan zetten. Ik schrijf ook veel texten, maar ik kom bij lange na niet in de buurt van dit soort lyrics.

dirkw83
8 februari 2002, 11:02
Is dat soms dezelfde zanger van staind of zo want het is precies dezelfde soort tekst?

Insignificance
9 februari 2002, 22:53
Me is een nummer van Staind van de cd dysfunction.....de cd die vooraf ging aan break te cycle.

dirkw83
10 februari 2002, 18:37
Ah, dus toch. Mmm, ik hoop dat we nog veel van hen gaan horen in de toekomst. Wacht nog steeds op het Unplugged album.

Insignificance
10 februari 2002, 22:37
Why wait? ff KaZaA installeren en downloaden die hap. Ik heb alle nummers allang op m'n hard disk staan! En ik durf niet te zeggen of dat stomme platenlabel van Fredje wel veel zin heeft om dat uit te gaan geven. Zal me nix verbazen als ze dat gewoon niet doen. Twas een hele goede show, maar dat was die van Pearl Jam ook en die is ook nooit officieel uitgegeven. En als Kurt nog had geleefd die van Nirvana waarschijnlijk ook niet. De muziek wereld steekt zo verschrikkelijk raar in elkaar, erg onvoorspelbaar! Maar goed, we hopen op betere en minder commerciele tijden.

En dan nog iets,.....waarom kopen wij uberhaupt nog ceedee's in de platenzaak? Zorgen dat de prijzen nog meer gaan stijgen? Als we nou met z'n allen gewoon die hele kolere zooi boycotten en lekker gaan downloaden van't net krijgen ze misschien eindelijk is door dat ze niet oneindig door kunnen gaan met het opvoeren van de prijzen. Ik bedoel, wat kost het nou om een cd te maken? Precies,...een paar kwartjes! Waarom moeten de cd's dan voor ruim 20 euro verkocht worden??????

Yorrit
10 februari 2002, 23:08
nouja, ruim 20 euro is misschien iets overdreven, maar t is wel duur, meestal. moet je eens naar plato of boudisque gaan, daar valt et nog redelijk mee

dirkw83
12 februari 2002, 20:08
20 Euro overdreven? Nee hoor, ben het helemaal met insignificance eens. Ik wilde de cd van faithless kopen. 44,95 gulden. Dat doe ik echt niet hoor. Ik weet wel dat je cd's ook in de aanbieding kunt kopen maar dan nog, het blijft belachelijk.

lupoloco
5 april 2002, 16:44
mensen, kijk eens op http://www.large.nl d'r kunt ge vrij goedkope cd's bestellen, ge kunt daar ook uw adres achterlaten zodat je die rockmerchendisingboekske thuis krijgt gestuurd, ik krijg da thuis en ben vrij tevreden :smile: