PDA

View Full Version : acoustisch: Dream a little dream



JanB
30 juli 2003, 10:23
Nog eentje.. Tempo blijft een punt.. glijertje neem ik op de koop toe hoor.
Arrangement is van Jacques Stotzem, tabs staat ook op z'n site.

- shoot -

Jan

http://members.lycos.nl/janb2/Dream.mp3

delphiro
30 juli 2003, 10:49
ben je bezig met 'liedjes voor de gevorderde kampvuur gitarist' ?? :dance:

Veel strakker gespeeld dan je vorige post en slechts een paar slippertjes zoals je zelf al aangaf. Leuk nummertje (wel erg niemendalletje maar daarom niet minder gezellig)

Het 'probleem' blijft een beetje dat je sommige noten (vooral de basnoten volgens mij) iets naar voren trekt waardoor het soms rommelig en uit het ritme klinkt. Toch een kwestie van metronoom vrees ik.

Snow
30 juli 2003, 17:12
JanB

Kan je me ff die tab doorsturen want die staat er niet bij op z'n website

Is toch gewone tabulatie ja?

snow_white@pandora.be

Thx amigo

JanB
31 juli 2003, 09:39
Een niemandalletje? Laten Kahn, Schwandt en Andree (de schrijvers van deze klassieker) het niet horen.... Maarre misschien hoor je het kampvuur er door knetteren, leid ook wel wat af..:-D

Amigo: ik heb je de tabledit inmiddels toegestuurd.

Jan[/url]

Br@mbo
31 juli 2003, 09:47
dit doe ik je niet na , maar wil ik wel proberen :p stuur je me please efkes de tab ??

dankje ,

bram

rien
1 augustus 2003, 23:59
prachtig nummer. Ik hoor dat je het minstens nog 1000 x moet spelen of zoiets totadat je het lied en de techniek helemaal in je kop hebt dan kan je je gevoel er helemaal inleggen ( ik zeg niet dat je dat nu niet doet daarintegen..) soms haper je omdat je het niet 100 pct in je hoofd hebt.
techniek is prima ..

ik zou heel graan de tab hebben indien mogelijk

rienvan@zeelandnet.nl

tks
Rien

Janne
2 augustus 2003, 17:11
Hey Jan,

Klinkt goed, beter dan Beruda Triangle Exit. Ik wil deze ook wel eens proberen (Bermuda Triangle Exit begint ook al een beetje te lopen zal m eens opnemen binnenkort). Dus als je een tabledit file hebt stuur maar weer door :wink: .

Janne