PDA

View Full Version : Bad 2 the Bone



ateng
25 februari 2017, 21:01
Mijn aller 1e eigen werk... heeeeel lang geleden!
Opgenomen met Garageband en alle amps uit Bias Amp.

https://youtu.be/qzkLuAbYJ_s

arjanb01
25 februari 2017, 21:22
Puik gedaan, Martin! 👍
Ik krijg toch het gevoel dat je je talent verkwanseld bij die malle dance,r&b/Bieber band.
Je moet met je eigen werk wat doen, joh! Super💪

Erik de Perik
25 februari 2017, 21:41
Puik gedaan, Martin! 👍
Ik krijg toch het gevoel dat je je talent verkwanseld bij die malle dance,r&b/Bieber band.
Je moet met je eigen werk wat doen, joh! Super💪

Is vaak een keuze tussen in een volle zaal of in een halfleeg café spelen. De eerste betaalt en de tweede betaalt alles, behalve de band.

Klinkt verder lekker trouwens!

woldhek
25 februari 2017, 21:50
Jezus, wat is dit verschrikkelijk goed!!!!!

pasqual
25 februari 2017, 22:08
Klinkt lekker Martin! Leuke riffs ook:ok:
Ik vind de sounds erg overtuigend die uit Bias Amp komen.
Als je mij had verteld dat je met de echte versterkers had opgenomen had ik je geloofd...

Midwolda
25 februari 2017, 22:58
Wauw! en nog wat letters

Duhsjaak
26 februari 2017, 03:53
Kijk, dat bedoelde ik laatst toen ik zei dat ik je een heel goeie gitarist vind.
Het is geen straf als je eens wat vaker zoiets zou posten. En ik ben niet de enige die hier heel blij van wordt.
Hats off!!!
Vriendelijke groet, Gus

JVGM-music
26 februari 2017, 22:04
Ik heb een alweer wat oudere apple voor mijn muziek,....en Bias weigert te installeren omdat het niet de juiste versie van osX is.

Bah, want het klinkt best wel goed eerlijk gezegd.

ateng
27 februari 2017, 10:40
Puik gedaan, Martin! ��
Ik krijg toch het gevoel dat je je talent verkwanseld bij die malle dance,r&b/Bieber band.
Je moet met je eigen werk wat doen, joh! Super��

Thanks! Ik benut mijn talent prima in mn coverband en krijg daar ook mn voldoening dus vind het wel prima zo in combinatie met mn eigen ding.

ateng
27 februari 2017, 10:41
Is vaak een keuze tussen in een volle zaal of in een halfleeg café spelen. De eerste betaalt en de tweede betaalt alles, behalve de band.

Klinkt verder lekker trouwens!
Precies ;)

ateng
27 februari 2017, 10:43
Hahaha bedankt voor je compliment!

ateng
27 februari 2017, 10:44
Klinkt lekker Martin! Leuke riffs ook:ok:
Ik vind de sounds erg overtuigend die uit Bias Amp komen.
Als je mij had verteld dat je met de echte versterkers had opgenomen had ik je geloofd...
Denk dat de meesten het verschil niet zal horen hoor! Modeler/profile/pluggin van nu zijn echt heel goed en klinken erg realistisch.

ateng
27 februari 2017, 10:46
Wauw! en nog wat letters

Thanks! Waarschijnlijk tot 11 maart ;)

ateng
27 februari 2017, 10:48
Kijk, dat bedoelde ik laatst toen ik zei dat ik je een heel goeie gitarist vind.
Het is geen straf als je eens wat vaker zoiets zou posten. En ik ben niet de enige die hier heel blij van wordt.
Hats off!!!
Vriendelijke groet, Gus

Terima kasih Gus!
Met Bias Amp zal ik wat vaker opnemen en posten :)

ateng
27 februari 2017, 10:52
Ik heb een alweer wat oudere apple voor mijn muziek,....en Bias weigert te installeren omdat het niet de juiste versie van osX is.

Bah, want het klinkt best wel goed eerlijk gezegd.

Aah das balen! Bias Amp is echt te gek want je kan echt je versterker tweaken naar smaak zoals andere buizen, trafo, speaker, microfoon enz. Heb ook Bias FX en de effecten klinken ook waanzinnig goed en heb ze op mn Macbook, iMac en iPad voor als ik moet repeteren :)

Duhsjaak
1 maart 2017, 07:08
Terima kasih Gus!
Met Bias Amp zal ik wat vaker opnemen en posten :)

Melayani Anda.
Dengan senang hati.

Het eerste zinnetje heb ik moeten opzoeken.
De tweede wist ik nog.

Het biologie principe (use it or lose it) wordt hier pijnlijk duidelijk. Ik ben vrijwel alles kwijt.
Beetje jammer vinnik dat wel. In een volgend leven pak ik dat anders aan.
Vriendelijke groet, Gus