PDA

View Full Version : De Veenendaal vintage beurs komt er weer aan.



Wouter J
29 juli 2003, 21:26
Nou ja over anderhalve maand dan.

Wie gaat er naar toe en wat hopen we daar te vinden?

Ik ga en gegeven het feit dat daar vroeg jaren tachtiger Squiers en Tokai's voor leuke prijzen staan hoop ik er daar van een paar te scoren, ik ga voor de gemodificeerde, die komen het goedkoopste uit. Floyd-je opgezet? Prima, even het gat dichten en de normale brug erop zetten en ik heb een killer.

Qua bassen hoop ik een leuke Rickenbacker (Of liever nog een Kopie) te kunnen strikken of mocht er een staan, een Guild B 30 staat al heel lang op mijn verlanglijstje.

Maar ja.. :strat:

Als ik eenmaal de Lampengiet in ben gooi ik al die plannen overboord...

hoofd
29 juli 2003, 21:32
mmm, misschien dak er dan ook wel heenga. Gewoon wat geld op zak en kijken wat ik tegenkom. Wanneer is het precies, of is er een site ofzo?

Wouter J
29 juli 2003, 21:40
mmm, misschien dak er dan ook wel heenga. Gewoon wat geld op zak en kijken wat ik tegenkom. Wanneer is het precies, of is er een site ofzo?

Ja op de derde zaterdag van September zal het gehouden worden dat is de 14'e of de 27'e

http://guitarshow.cjb.net/

Jerry
29 juli 2003, 22:18
Klinkt leuk, aan wat voor prijzen moet ik denken voor een jaren '80 squier/tokai?

Wouter J
29 juli 2003, 22:20
Klinkt leuk, aan wat voor prijzen moet ik denken voor een jaren '80 squier/tokai?

Op zijn duurst zeker zo'n 600 Euro maar dan praat je ook over Mint conditie exemplaren. degene waarmee geknoeid is heb je al voor de helft van dat geld.

The Mule
29 juli 2003, 22:24
Uhhh, de derde zaterdag is dus de 20-ste september. Zal er zeker weer zijn, al is het maar om te kwijlen. Afgelopen maart had ik ook een beetje los-vast plannen om een Rick 4001 bas te kopen, maar er was er maar eentje, die me helaas niet aanstond...

BTW: Wouter J - zoek je een Guild acoustische B 30 basgitaar, of zo'n fantastische klassieker (!) als de B-301 of B-302 solidbody bas?
(zie onderstaande link)

Wouter J
29 juli 2003, 22:27
Uhhh, de derde zaterdag is dus de 20-ste september. Zal er zeker weer zijn, al is het maar om te kwijlen. Afgelopen maart had ik ook een beetje los-vast plannen om een Rick 4001 bas te kopen, maar er was er maar eentje, die me helaas niet aanstond...

BTW: Wouter J - zoek je een Guild acoustische B 30 basgitaar, of zo'n fantastische klassieker (!) als de B-301 of B-302 solidbody bas?

Er stonden twee Rickenbacker bassen een sunburst met een een hele rij onoriginele stemknoppen er op en een donker blauwe met een dikke Dimarzio humbucker bij de hals welke van de twee bedoelde je?

Ik zoek de Guild B30 Acoustishe bas, van alle mogelijk accoustische bassen klinken die nog het mooist.

The Mule
29 juli 2003, 22:30
Die blauwe die bij die Duitser op een tafel lag vlak naast die Stick-demonstratie. Ik wil eigenlijk ooit nog eens de Chris Squier signature zien te vinden, of een look-alike, supercool geluid in een perfecte verpakking!

Wouter J
29 juli 2003, 22:33
Ik kwam net 100 Euro te kort om die Blauwe te kopen, Jammer want Blauw is een zeldzame kleur, Ik had rustig die dikke Humbucker eruit gehaald een bartolini elementen ervoor inde plaats gezet (bartolini heeft een elementen lijn die speciaal voor Rickies bedoeld zijn

The Mule
29 juli 2003, 22:39
Nou, wees niet bang dat je aanstaande september met mij moet vechten om een mooie Rick 4001, want ik ben redelijk blut en eigenlijk van plan om weinig of geen geld uit te geven. Maar ja, plannen zijn er soms om gewijzigd te worden. Ik ga misschien wel een beetje voor een leuk (bas)versterkertje rondsnuffelen...

SiNiSTRaL
29 juli 2003, 22:50
ik was de vorige keer geweest en vond het wel leuk rondneuzen, dus als ik weer met sash mee kan rijden ben ik ook van de partij (als sash gaat)

Anders Destium
29 juli 2003, 23:03
Het lijkt me weleens geinig om op zo'n beurs rond te snuffelen. Als je je een beetje gedraagt mag je best meerijden Patrick, Berkel is dichtbij :)

Ik ben alleen dan waarschijnlijk flatout broke, ach ja...moet je maar geen GAS hebben zullen we maar zeggen :wink:

Bassie79
29 juli 2003, 23:03
Cool, vorige keer kon ik niet, maar nu ga ik zeker wel.

Wat is de precieze datum?
Oh staat op site 3e zaterdag van september

Ik kan dan nog 3 mensen uit omg. R'dam kwijt in m'n auto.

hoofd
29 juli 2003, 23:15
Ik kom denk ik ook wel, als ik niet moet werken. Kunnen we daar nog een mini-meeting houden
:D .... :) .... :-? ..... :(

sash
29 juli 2003, 23:21
Ik ben d'r ook weer iig.

Anders Destium
29 juli 2003, 23:27
Ik ben d'r ook weer iig.

Als je niet kan rijden, kan ik hoogstwaarschijnlijk wel. Of anders Bas :)

sash
29 juli 2003, 23:33
Cool! I'll keep that in mind.

Waarschijnlijk rijdt m'n ma weer, die gaat dan lekker shoppen in Veenendaal, doen we elke keer zo hehe :)

hoofd
29 juli 2003, 23:36
Ohja, en als er nog iemand vanuit Amsterdam met de auto gaat en plaats genoeg heeft...

Mithrandir
29 juli 2003, 23:38
Misschien dat ik deze keer wel ga, lijkt me toch wel leuk een keer.

The Mule
30 juli 2003, 08:26
Nou, dat wordt al een aardig cluppie! Ik maak er weer een lekker uitje van en ga zoals altijd lekker met de trein. Hadden we nu maar Gitaarnet T-shirts of iets anders om elkaar een beetje makkelijk te herkennen...

michielv
30 juli 2003, 10:23
Klinkt leuk, hopelijk kan ik die dag..

Niet dat ik een gitaar zoek ofzo maar een leuke opknapper wil ik best meenemen. Prutsen is altijd leuk :-)

Bassie79
30 juli 2003, 10:53
Nou, dat wordt al een aardig cluppie! Ik maak er weer een lekker uitje van en ga zoals altijd lekker met de trein. Hadden we nu maar Gitaarnet T-shirts of iets anders om elkaar een beetje makkelijk te herkennen...

Er zijn al gitaarnet t-shirts http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=18541

Ik denk als we ergens afspreken op een bepaalde tijd, elkaar best tegen zullen komen

wietse
30 juli 2003, 11:11
kan je daar ook terecht om wat meer te weten te komen van gitaren die je hebt ?
dus gitaren laten taxeren e.d bij een daar aanwezige expert.
want dan is het de reis mischien wel waard voor mij ,heb nog al wat gitaren waar ik wat meer over wil weten.
wordt dan wel lastig lopen met 4 a 6 gitaren.

BLOK182
30 juli 2003, 11:25
Ik wilde er gaan shoppen voor een PRS, mja, das niet meer echt nodig, misschien dat ik naar de volgende beurs ga, dan is er weer wat geld binnen :-)

GitaarNet Admin
30 juli 2003, 12:14
Nou, dat wordt al een aardig cluppie! Ik maak er weer een lekker uitje van en ga zoals altijd lekker met de trein. Hadden we nu maar Gitaarnet T-shirts of iets anders om elkaar een beetje makkelijk te herkennen...

Er zijn al gitaarnet t-shirts http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=18541

Ik denk als we ergens afspreken op een bepaalde tijd, elkaar best tegen zullen komen

eeehh.. GitaarNet distantieert zich van de daar getoonde ontwerpen :wink:

voor de duidelijkheid: er ZIJN GitaarNet T-Shirts, Jay Cal heeft er inmiddels al een per post ontvangen vanwege zijn droomgitaar-initiatief.
We hebben een tijd geleden gepost met de vraag hoeveel animo er voor is, zodat we weten hoeveel we bij moeten bestellen om ze een beetje betaalbaar te houden.

SiNiSTRaL
30 juli 2003, 12:16
http://members.lycos.nl/z1o/gitaarforumshirt.jpg

u kunt mij aan dit shirt herkennen :D

iam
30 juli 2003, 12:26
waar ligt veenendaal ergens :oops: (voor de eventuele belgen die willen afkomen, en begin nu niet racistisch te doen ok :evil: )

Budino
30 juli 2003, 12:31
ok dames waar is het ergens in venendaal ????? (voor de belgen het ligt bij utrecht in de buurt (ongeveer)



Greetz Budino 8-)

Harry
30 juli 2003, 12:31
waar ligt veenendaal ergens :oops: (voor de eventuele belgen die willen afkomen, en begin nu niet racistisch te doen ok :evil: )

tussen Utrecht en Arnhem, dus bij Den Bosch rechtdoor

Budino
30 juli 2003, 12:33
ok das dan weer duidelijk :P 2 post op het zelfde moment :D


Greetz Budino 8-)

stringer
30 juli 2003, 17:05
Ik ga ook maar weer naar Veenendaal. Ik heb nog een Ibanez Les Paul te verkopen en ik zal wel weer wat leuks vinden denk ik. Een leuke explorer of Flying V zou niet gek zijn.

stringer
30 juli 2003, 17:05
Ik ga ook maar weer naar Veenendaal. Ik heb nog een Ibanez Les Paul te verkopen en ik zal wel weer wat leuks vinden denk ik. Een leuke explorer of Flying V zou niet gek zijn.

Budino
30 juli 2003, 17:56
Waar is het dan in veenendaal ?


Greetz Budino 8-)

sash
30 juli 2003, 19:55
Theater de nog wat. vrij makkelijk te vinden, midden in het centrum.

BLOK182
30 juli 2003, 19:57
de Lampegiet heet het, toch?

sash
30 juli 2003, 20:00
Juust!

Retinite
30 juli 2003, 20:52
vet, ik woon in Ede, dat ligt (nog geen) 15 km van veenendaal, dus wip ik ff langs (entreekosten?), maar is er ergens meer info te vinden over dit, website ofzo? ze verkopen gitaren en versterkers? want ik ben opzoek naar nieuwe guit en amp dus dat zou mooi zijn en lekka dicht in de buurt :)

SiNiSTRaL
30 juli 2003, 20:53
er komen allemaal kraampjes van verschillende zaken en die stallen allemaal wat uit, volgens mij hadden ze de laatste keer wel guild gitaren...

niels5150
31 juli 2003, 09:34
ik denk dat ik graag een Squire JV series telecaster tegen het lijf wil lopen daar. Voor een redelijke prijs dan. Heeft iemand een idee wat zon ding op moet brengen? Of een japanse reissue tele?

SiNiSTRaL
31 juli 2003, 11:57
Ik ga ook maar weer naar Veenendaal. Ik heb nog een Ibanez Les Paul te verkopen en ik zal wel weer wat leuks vinden denk ik. Een leuke explorer of Flying V zou niet gek zijn.

denk niet dat ze veel explorers en V's zullen hebben zie de naam: 'Vintage Beurs'

Harry
31 juli 2003, 12:03
Ik ga ook maar weer naar Veenendaal. Ik heb nog een Ibanez Les Paul te verkopen en ik zal wel weer wat leuks vinden denk ik. Een leuke explorer of Flying V zou niet gek zijn.

denk niet dat ze veel explorers en V's zullen hebben zie de naam: 'Vintage Beurs'

het zijn gitaren uit de jaren '50 dus ze mogen gewoon naar binnen

SiNiSTRaL
31 juli 2003, 12:14
ja, maar er zullen er wel 1 of 2 hooguit zijn, meer niet. ik zei toch: niet veel

sash
31 juli 2003, 23:10
Explorers ben ik zat tegenkomen de afgelopen keren. Flying V's iets minder, maar waren ook van de partij.

Wouter J
1 augustus 2003, 00:26
denk niet dat ze veel explorers en V's zullen hebben zie de naam: 'Vintage Beurs'

Die title moet je met een korrel zout nemen, Ja er zijn jaren vijftiger en jaren zestiger gitaren maar zeker tachtig procent van wat er staat komt uit meer recentere jaren en er staan ook een heleboel gitaarbouwers en splinter nieuw gedoe.

Wouter J
1 augustus 2003, 00:53
De datum voor de beurs is 20 september.

Zo dan weten we dat ook.

Bins
1 augustus 2003, 09:14
Hmm, misschien ga ik ook wel ff kijken. oe groot is de kans dat ik daar een jcm 800 combo tegenkom voor weinâg? Of een ouwe les paul kopie of..of... Gas :)

alhambra
1 augustus 2003, 09:34
Hmmm ik moet toch ook maar is gaan, en NEEN lennart je mag NIET mee.

Hebben ze daar ook wel wat onbekende merken (lijkt mij wel maar ja) of zijn het alleen allemaal van die gibson en fender rippoffs ?????

Wat ik nog steeds zoek is een westone AIII, ik had dat ding gvd de gvd nooit weg moeten doen.

bassopotmus
1 augustus 2003, 19:58
Ik en hopelijk wat andere bas-gasten komen ook..
Sash, kunnen we samen leker vintage gassen? :razz:

sash
2 augustus 2003, 17:18
COOL!

Laten we een duidelijke tijd afspreken. 1 uur misschien?