PDA

View Full Version : Iemand verstand van line6 pod HD500?



Vester
18 februari 2017, 14:46
Heren en Dames,

Ik heb laatst mijn line6 POD HD500 op internet gezet. Ik doe er te weinig mee, zit ook veel te veel op en ik ben niet zo'n fan van alles afstellen op de pc.

Nu kwam er vandaag een kerel langs, die tijdens het testen beweerde dat er een storing in zou zitten. Hij zou niet kunnen switchen met de fs 5, 6 enz en de enter knop zou niet goed werken.

Nu plug ik hem net zelf ff in, maar naar mijn mening doet ie het gewoon goed... Ik kan gewoon tussen mijn presets switchen. En als ik een menu in duik, werkt de enterknop ook gewoon.

Zijn hier toevallig POD kenners in de omgeving van Schijndel waar ik een keertje langs kan komen endie eens met mij mee kunnen kijken of hij nou idd een storing heeft of niet?
Ik heb aan de ene kant het vermoeden dat die kerel misschien onder de koop uit wilde, ondanks dat hij toch langs kwam om te testen. Maar aan de andere kant wil ik ook niks als "goed werkend"verkopen, als het blijkbaar niet naar behoren werkt... En ik heb er gewoon niet genoeg kennis van om nu overtuigd te zijn dat ie goed werkt...

Heb nu ook maar ff de advertentie verwijderd uit voorzorg...

Tabula Rasa
18 februari 2017, 15:10
Probeert die kerel niet gewoon de prijs te drukken?

Merk jij de storing die hij benoemd? Nee? Dan is er geen storing.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Vester
18 februari 2017, 15:22
Aan de ene kant zou ik zeggen van wel, maar daar begon hij niet eens over. Hij zei alleen, dat wordt m niet en ging weer...

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Harald
18 februari 2017, 19:08
Je merkt toch zelf of die switches het doen of niet? Als je een andere presetgroep te zien krijgt als je erop duwt werken ze

Je kunt ze geloof ik ook zo gebruiken dat ze in een preset effecten aan en uit zetten, ipv van preset wijzigen. Maar dat moet je dan specifiek programmeren. Heb ik zelf nog niet gedaan, al zou het handig kunnen zijn als je één basisgeluid programmeert met een aantal effecten dat je aan en uit wilt kunnen zetten. Soms zou je net wat meer dan die 4 switches daarvoor willen hebben.

Vester
18 februari 2017, 19:32
Je merkt toch zelf of die switches het doen of niet? Als je een andere presetgroep te zien krijgt als je erop duwt werken ze

Je kunt ze geloof ik ook zo gebruiken dat ze in een preset effecten aan en uit zetten, ipv van preset wijzigen. Maar dat moet je dan specifiek programmeren. Heb ik zelf nog niet gedaan, al zou het handig kunnen zijn als je één basisgeluid programmeert met een aantal effecten dat je aan en uit wilt kunnen zetten. Soms zou je net wat meer dan die 4 switches daarvoor willen hebben.
Ik denk ook dat die kerel deed of ie er meer verstand van had dan ie daadwerkelijk heeft. Ik zal wel meteen eerlijk zeggen, heb er zelf niet veel verstand van. Maar met het zelf testen heb ik de presets opgeroepen, dat werkte gewoon. Heb de bovenste rij switches voor effecten aan en uit per geluid, met de onderste kon ik probleemloos switchen van de preset sounds. De enter knop werkte ook gewoon waar die moest, alleen werkt ie idd niet bij elke menu keuze als enter. Dus ik merk er zelf niks vreemds aan

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk