PDA

View Full Version : epi les paul custom



kokteejl
29 juli 2003, 18:38
ik ben van plan (misschien) een epiphone les paul custom te kopen.
kheb geen probleem met de standaard uitvoering (zwart, gouden hardware).
maar één van zijn bijnamen is fretless wonder, dus zonder frets, maar das dus de bedoeling ni, dus 2 vragen:

bestaan er geen customs mét frets?
of heeft iemand zo'n epi les paul custom?
allensins dank

Wilson
29 juli 2003, 18:48
alle customs zijn met frets, die bijnaam heeft de les paul gekregen toen hij net uitkwam doordat hij zo goed bespeelbaar was voor die tijd, dacht ik

Matje
29 juli 2003, 18:50
ze hebben gewoon fretten/frets(?) hoor. Je moet alleen geen problemen met die headstock hebben.

Wilson
29 juli 2003, 18:51
ja dies een beetje kitscherig

Matje
29 juli 2003, 18:53
de gibson vinnik wel mooi hoor, maar die van epiphone verpest heel de gitaar.

kokteejl
29 juli 2003, 18:55
oef iets slimmer geworde ;)

en jah die headstock...nee die stoort niet echt

Matje
29 juli 2003, 18:57
oef iets slimmer geworde ;)

en jah die headstock...nee die stoort niet echt

dat komt nog wel, als je maar lang genoeg gibson blijft kijken :wink:

kokteejl
29 juli 2003, 19:10
mjah maar zooooveel verschil zie ek niet...en ik heb sowieso geen keuze ;-) gibson is me te duur

Mitch
29 juli 2003, 19:41
Ik heb de mijne na een jaar of tien trouwe dienst te koop staan.
Ook een zwarte enneh....het embleem verschilt niks, maar er staat geen GIBSON op bedoelen enkele grappenmakers :wink:
Heb de mijne wel iets aangepast en daardoor is -ie ook wat minder 'goud' geworden, daar is -ie wel mee opgeknapt :D
Zelfs de schroefjes op de zwarte plastic ringen om de humbuckers heen waren goudkleurig.... nadat de nieuwe (zwarte) elementen erin gingen dus ook maar zwarte schroefjes erin gegooid. Kleine moeite, groot plezier !

Ic3gl0vE
29 juli 2003, 22:22
die custom van jou staat al wel heel lang te koop, of niet? ik kan me herinneren dat je 'm maanden geleden ook al aanbood aan iemand hier.

Mitch
29 juli 2003, 23:35
Valt wel mee ? Ik heb 'm niet erg aktief in de aanbieding, staat geloof ik alleen op 2ehands. Vorige maand of zo ?
-- Ja, eerste reactie begin juli, toen stond -ie er net op.

Als ik er haast mee heb zet ik 'm wel op Marktplaats, maar dat heb ik niet :D
Zit niet zwaar om geld verlegen, maar ik gebruik 'm gewoon niet meer en dat vind ik zonde.