PDA

View Full Version : HNGD: Fender strat Mex Std lake placid blue



Kim Wilson
3 februari 2017, 22:09
Ik stel jullie voor aan het nieuwste lid van de familie. Via een ruil verkregen, en ik ben er ontzettend blij mee! Typische strat-sound, lekkere kleur. Er is wel een behoorlijke plak lak af op de achterkant door een val, maar dat zie je van de voorkant niet.

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/16466944_1188177894633435_1579151443_n_zpsqu9qs9rw .jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/16507667_1188177914633433_520901058_n_zpsugxs4ipu. jpg

macwilliams
3 februari 2017, 22:28
Mooi ding wel.

Tabula Rasa
3 februari 2017, 22:37
Joh, nieuwe strat? Cool. Heb ook weleens een strat gehad. Een groene. Zal ik eens een filmpje posten?




:cool:


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

vulvasonic
3 februari 2017, 22:46
Gefeliciteerd, man. Blijft altijd lekker, een stratje. :)

Stoffel43
3 februari 2017, 23:23
LPB, altijd een mooie kleur voor 'n strat. Have fun with it!

the sure thing
4 februari 2017, 08:40
Een van de mooiste strat kleuren!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

telerocker
4 februari 2017, 14:47
Gefeli, LPB is altijd goed.

jutter
4 februari 2017, 15:56
Je groene monster staat ook weer te koop op FB....

Tabula Rasa
4 februari 2017, 19:16
Je groene monster staat ook weer te koop op FB....
Welke groep? Wilde hem wel een beetje volgen. Is nu bij een complete mafkees.

Denk dat ik nooit meer iets, dat ik bouw, verkoop.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

arjanb01
4 februari 2017, 19:27
Was dat zo'n gifgroene strat met 2 humbuckers en een zwaar geagede hals? Die stond vorige week op marktplaats voor 350 euro, de adverteerder was iemand uit Hasselt. Is daarna gereserveerd en verkocht.

Erik de Perik
4 februari 2017, 19:34
Was dat zo'n gifgroene strat met 2 humbuckers en een zwaar geagede hals? Die stond vorige week op marktplaats voor 350 euro, de adverteerder was iemand uit Hasselt. Is daarna gereserveerd en verkocht.

Foute gast ja 😜

D3nnis
4 februari 2017, 19:54
Mooie gitaar!
Maar of ik hem -zo bekeken zonder te beluisteren- mooier vind dan de groene.....daweeknie!

Tabula Rasa
4 februari 2017, 19:58
Was dat zo'n gifgroene strat met 2 humbuckers en een zwaar geagede hals? Die stond vorige week op marktplaats voor 350 euro, de adverteerder was iemand uit Hasselt. Is daarna gereserveerd en verkocht.
Oh, die gast is wel oké. Die heeft hem verkocht. Nieuw eigenaar is een apart geval ( en de rede dat ik nu moeite mee heb gitaren van de hand te doen. Het zijn toch je kindjes en je weet vooraf niet waar ze terecht komen.)



Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

lcvanderhelm
5 februari 2017, 11:01
Toch niet Milco?

Tupelo
5 februari 2017, 13:06
Then again; belandt 'ie eindelijk eens dwars anaal. :crazyhappy:

En congrats Wilson.
Het is een lange weg geweest geloof ik he ?
Imitatie waar je niet ontevreden over was geloof ik..?
Toen die groene vieze.
En nu origineel.
Maar had je niet al eens een MIJ gehad, of zit ik ernaast ?

zeiler
5 februari 2017, 13:34
Lekkere strat!

Is de hals vergelijkbaar met die van een Baja tele?

Braml
5 februari 2017, 17:19
Die groene komt nu op facebook marktplaats voorbij haha

Tabula Rasa
5 februari 2017, 17:24
Ja, voor 650. (Vorige week was ie nog 350 toen hij hem nam). Heb een mooi filmpje over de elementen

https://youtu.be/p7COZYkNuLs


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

soup
5 februari 2017, 20:36
Link ?????

Tabula Rasa
5 februari 2017, 21:26
Link ?????
Gaat denk ik niet meer te vinden zijn. Meneer is van iedere pagina afgeflikkerd


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

jutter
5 februari 2017, 21:29
https://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/custom-made-handbuilt-stratocaster-330998510.html

Kim Wilson
5 februari 2017, 22:34
Bedankt allen! Ik ben er ook wel erg blij mee. Net even de bagger rond de frets eraf gepoetst en nieuwe snaren gegeven. Ding speelt heerlijk.

Was dat zo'n gifgroene strat met 2 humbuckers en een zwaar geagede hals? Die stond vorige week op marktplaats voor 350 euro, de adverteerder was iemand uit Hasselt. Is daarna gereserveerd en verkocht.
Ja, die adverteerder uit Hasselt was ik. :)

Kim Wilson
5 februari 2017, 22:45
Then again; belandt 'ie eindelijk eens dwars anaal. :crazyhappy:

En congrats Wilson.
Het is een lange weg geweest geloof ik he ?
Imitatie waar je niet ontevreden over was geloof ik..?
Toen die groene vieze.
En nu origineel.
Maar had je niet al eens een MIJ gehad, of zit ik ernaast ?
Ja, dit is mijn vierde strat inmiddels. Lang geleden inderdaad een MIJ, een chrome red. Die was ook wel mooi, maar klonk nogal wollig. Die heb ik toen ingeruild voor mijn Baja, wat nog steeds een goeie keus is gebleken. Toen na wat omzwervingen inderdaad die imitatie strat, toen die groene, en nu per toeval deze. Ik wou eigenlijk een gitaar met P90's. Ik had al een Jet King gezien die me wel paste. Maar goed, toen ik eindelijk na lang heen en weer geouwehoer die groene aan meneer Bart zou verkopen, bleek hij geen geld te hebben, want de kerel die zijn Gibsun kopie zou kopen wilde hem toch niet hebben. Of ik die dan misschien wel wilde. Nou nee dus. Toen na een poosje kreeg ik een berichtje of ik dan misschien interesse had in deze, want hij wou die groene blijkbaar wel heel graag. Nou ja, dat paste mij wel.

Uiteindelijk kon hij toch niet naar het transferium in Utrecht komen waar we aanvankelijk hadden afgesproken, want hij kon zijn OV-kaart niet vinden. Dus moest ik alsnog naar Eindhoven. Nou was me die ruil wel zo goed dat ik dat er wel voor over had, maar het schetst wel wat voor mafkees het is. Die komt er wel...

Kim Wilson
5 februari 2017, 22:45
Lekkere strat!

Is de hals vergelijkbaar met die van een Baja tele?
Nee, hij is wel iets dunner.

Da Vinci
6 februari 2017, 11:17
Toch wel heel fraai gedaan, dat lakwerk. Helaas zijn dikke halzen niet echt aan bij besteed.

TobyW
6 februari 2017, 17:47
De MIM standards hebben een "modern C" hals, die is alles behalve dik. Ik vind hem zelfs aan de dunne kant en heb kleine handen, maar halzen zijn altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur.