PDA

View Full Version : !TIP! Fender Custom Shop '60 JB pick-ups



bassopotmus
29 juli 2003, 16:17
Hallo allemaal, ik heb zojuist me zending binnen gekregen en ik keek hier al een tijdje naar uit. Me nieuwe lementjes voor de jazz waren binnen!

Goed nu denken jullie , hmm ja sow?
Maar als je een jazz bezit moet je deze set eens proberen! Het heeft echt die oude volle warme sound, de set heeft een overbody grounding, dus die koperen strip over je body naar je brug(hoeft niet, maar tis vintage).
Je hoeft niets te vrezen of die onzin ze passen gewoon in elke Fender jazz, en ook andere merken neem ik aan. Bij mijn zaak hoorde ze me bas en zeiden dat hij echt als een oude klonk. Ze raden ze nu ook aan als vervangings pu's.

Dus heb je een MIJ/MIM of wil je je amerikaan gewoon meer warmte geven, check eens zon setje Custom Shops..
Owjah ik heb 160€ betaald, is veel maar meer dan waard

FleaBass
29 juli 2003, 17:34
hey, bedankt voor de tip ;)
..ff sparen..

Clunk
29 juli 2003, 17:49
eey, shit, en ik denken dat je al met een modulus flea tevreden was? heb je ook nog een fender :P

hoezo teveel geld :)

FleaBass
30 juli 2003, 00:39
ja die fender had ik al voor die Flea, maar iedere bassist moet toch eens een J of P in z'n collectie hebben :wink:

soulbrother
30 juli 2003, 00:42
Nog een tip: bestel ze online rechtstreeks uit de USA; scheelt je wat pegels. Ik had ze een jaar geleden voor 115 euro (met de hoge $ koers); dus nu zullen ze nog goedkoper zijn.

bassopotmus
30 juli 2003, 18:57
niet het soort info wat je wilt horen..heb zozo geen creditcard, dus helaas.
Hoe bevallen ze??

soulbrother
30 juli 2003, 23:11
Ik vond ze niet zo superkik oid, ze klinken wel goed maar hadden een ietwat lage output naar mijn smaak.

AntY
30 juli 2003, 23:20
ja die fender had ik al voor die Flea, maar iedere bassist moet toch eens een J of P in z'n collectie hebben :wink:

waarom?

bassopotmus
31 juli 2003, 20:46
hoeft niet, hebben wel veel. Zijn gewoon kenmerkende instrumenten, geheel eigen sound. Gewoon mooie dingen, al vind ik P's onhandelbare body's hebben, jammer ik dig die splitcoil pu wel!

FleaBass
1 augustus 2003, 01:19
waarom? nou gewoon...maar het hoeft natuurlijk niet :)

bassopotmus
1 augustus 2003, 08:25
Ik vond ze niet zo superkik oid, ze klinken wel goed maar hadden een ietwat lage output naar mijn smaak.

Dat heb je met vintage...