PDA

View Full Version : AA Craaft



bas ragger
29 juli 2003, 13:43
Hoi ik heb een vraag. Heeft iemand van jullie een beetje ervaring met AA Craaft bas kasten.

Ik kan er misschien een overnemen (lees kopen, jammer genoeg). Ik weet er verder nog niks van maar ik ga morgen of overmorgen kijken en ik wou er alvast wat over weeten. Het merk zecht me namelijk erg wijnig en ik kon er niet echt veel van vinden op internet.

Het is wel 4 x 10 en hij kan 500 of 600 wat aan.

niels_r
29 juli 2003, 17:09
Ik heb wel eens van het merk gehoord, maar verder zou ik er niets over weten. Belangrijk is dat je weet wat voor een kast je wil hebben (4 ohm of 8 ohm). En probeer hem natuurlijk goed uit.. het belangrijkste is dat hij goed klinkt.



ik wou er alvast wat over weeten. Het merk zecht me namelijk erg wijnig en ik kon er niet echt veel van vinden op internet.
Het is wel 4 x 10 en hij kan 500 of 600 wat aan.

En probeer een klein beetje op je spelling te letten :D

Groeten Niels

bas ragger
30 juli 2003, 08:35
oke bedankt

En ja ik weet het, mijn spelling is niet mijn sterkste kant :-?

Venomer
31 juli 2003, 11:17
Speur eens op www.solton.com. Daar is het een en ander te vinden.

Ik zie vooral veel informatie over PA-systemen, niet direct over basversterkers of -luidsprekerkasten.

blindmouse
3 augustus 2003, 11:02
Ik heb een tijdje in een oefenruimte op een 2 x 12" Craaft basbox gespeeld. Lichtgwicht (voordeel!!) en goed geluid. Komt bij Solton vandaan. Solton is een oerdegelijk Duits kwaliteitsmerk. Eerst even uitproberen natuurlijk.

Succes

bas ragger
4 augustus 2003, 09:52
Ik heb de kast van het weekend kunnen uitproberen bij het repeteren. En hij is goed gekeurd :D
Zeer fijn geluid. En hij is gebouwd als flyte case. Dus hij kan wel een stootje hebben. NU ff wachten tot de eigenaar terug is van vakantie.