PDA

View Full Version : HNGD Fender Aerodyne Strat



Rafke Pafke
20 januari 2017, 09:45
Ik had nog een Les Paul Studio die ik amper gebruikte omdat de nek te dik was voor mij. Toen ik deze zag voorbij komen een ruil voorgesteld en zo geschiedde.

Een beetje een speciale Strat maar dat trok er mij net in aan. De actie ligt iets hoger dan op mij main axe (Les Paul Classic) maar ik wil nog even afwachten om te beslissen of het nodig is deze lager te laten brengen.

Maar in ieder geval, lijkt me een zeer degelijk gebouwde gitaar te zijn en ze klinkt zoals je dat van een Strat mag verwachten denk ik. Allezins een mooie aanvulling op de Les Pauls die ik heb.

Alleen, ja stom, de tremolo arm vergeten bij de vorige eigenaar. En die woont letterlijk aan de andere kant van het land. De moeite dus niet voor speciaal terug te rijden. Iemand een idee welk type arm ik hiervoor nodig heb. Dan bestel ik er eentje.


http://i848.photobucket.com/albums/ab50/judgecradle/aero1_zps2kelxxok.jpg
http://i848.photobucket.com/albums/ab50/judgecradle/aero2_zpsmzymics4.jpg
http://i848.photobucket.com/albums/ab50/judgecradle/aero3_zpsix239zfk.jpg

dimi19
20 januari 2017, 10:13
Proficiat! Mooie gitaar!

Kan je de tremoloarm niet laten opsturen? Kost 5 euro ofzo. Het geld overschrijven naar de verkoper, en hopen op z'n goodwill...

Rafke Pafke
20 januari 2017, 10:26
Goeie suggestie :) Al contact genomen en de vorige eigenaar lijkt inderdaad bereid te zijn die op te sturen.

TW-Pieter
20 januari 2017, 10:41
Schitterend! Is weer eens wat anders dan een standaard strat.

MarkS
20 januari 2017, 10:43
Nooit eerder gezien zo'n Aerodyne. Pookje kan gewoon in bubbeltjesenvelop als brievenbuspost, dus < 5 euro.
Maar ms gewoon 5 euro overmaken voor de moeite.

dagrim1
20 januari 2017, 11:02
Goeie suggestie :) Al contact genomen en de vorige eigenaar lijkt inderdaad bereid te zijn die op te sturen.

Leuke gitaar!

En 'lijkt bereid'? Man, lijkt me toch niet meer dan vanzelfsprekend dat hij dat ding nog even opstuurt (met vergoeding van evt verzendkosten idd).

Rafke Pafke
20 januari 2017, 11:22
Nooit eerder gezien zo'n Aerodyne.

Het zijn Japanners, maar ook wel regelmatig te vinden in Nederlandse en Belgische winkels.

Rooker
20 januari 2017, 11:32
Heel mooi! Heeft ie nu ook een ebben toets?
Nu je een strat hebt moet je er wel bij stil staan dat je straks van al je les Pauls af wilt.

Rogueny
20 januari 2017, 11:38
Prachtig!!

Rafke Pafke
20 januari 2017, 11:49
Heel mooi! Heeft ie nu ook een ebben toets?
Nu je een strat hebt moet je er wel bij stil staan dat je straks van al je les Pauls af wilt.

Nee, het is rosewood, maar het lijkt me wel op één of andere manier behandeld om donkerder te zijn.

Nah, de Les Paul was mijn eerste liefde en je weet wat ze daarvan zeggen he ;)

macwilliams
21 januari 2017, 07:08
Nah, de Les Paul was mijn eerste liefde en je weet wat ze daarvan zeggen he ;)

Een LP houd je van de strat!


Congratz met de nieuwe ;)

California Jam
21 januari 2017, 09:27
Mooi zeg! Ik heb deze ook nog nooit gezien. Veel plezier er mee!

miyaru
21 januari 2017, 09:40
Mooie strat, ennuh ik vind hem mooier dan welke LP dan ook.....:hide:

Robin

telerocker
21 januari 2017, 15:34
Mooie strat! Klinkt hij wezenlijk anders dan een gewone standard?

Rafke Pafke
22 januari 2017, 14:55
Mooie strat! Klinkt hij wezenlijk anders dan een gewone standard?

Ik heb weinig ervaring met strats. Maar er komen vind ik wel typische sounds uit.