PDA

View Full Version : George Michael Medley



Mitch
17 januari 2017, 21:54
Als je je door de duidelijke titel niet hebt af laten schrikken neem ik aan dat we hier als algemene pop liefhebbers onder elkaar zijn :D Als je een 70s/80s bandje hebt met een creatieve inslag, ben je het eigenlijk wel aan je stand verplicht om iets te doen ter ere van het overlijden van George Michael. Plan was om vlot een medley in elkaar te draaien en daar eenmalig een video van te schieten. Laat weer ruimte voor de reguliere set om nog een keer een andere stel hits van Wham te verbouwen :cheerup:

Anyway, here goes:

Careless Faith Figure Freedom.

https://www.facebook.com/Cpt.Peacock/videos/1678963338785387/

Remork1970
18 januari 2017, 09:32
Ter ére van het overlijden van G.M.?
Lijkt net alsof je er blij mee bent.
Laten we het maar houden op een wat ongelukkige woordkeuze?

Remork sluiten.

Duhsjaak
19 januari 2017, 08:51
Hoe het kan dat je iedere keer je tanden zet in van die übercontrolfreaks is voorlopig een raadsel.
Eerst ELO en nu deze.

En ter ere van vind ik persoonlijk met zo'n tribute helemaal zo gek nog niet.
Met de tribute ter dingest van Jeff Buckley werd een behoorlijke hoop gammele shit gebracht. Dit staat er ten minste.

Ik vinnut knap gedaan.
Vriendelijke groet, Gus

Mitch
19 januari 2017, 16:35
Haha, nou dan gaat onze volgende medley nóg meer de controlfreaks-kant op Gus! (Bowie, Jackson, Prince).
Grappig dat je dat noemt, ik had er totaal niet bij stil gestaan. Nou gaan we in onze repertoire keuze wel van Goud tot Fout, dus het zal netto meevallen.

Dank voor het compliment.

beruk
21 januari 2017, 17:39
Kut muziek, maar wel heel goed gedaan!!! Kan dat? Ja dat kan. Had zo in Paradiso gepast, imo.

Mitch
23 januari 2017, 18:54
Dank, ook deze kritiek wordt gewaardeerd. Ik had wel gewaarschuwd hè? :D

Tabula Rasa
23 januari 2017, 19:37
Dan kan je die Les Paul, in dat hoekje, net zo goed thuis laten.

Verder sluit ik me aan bij Beruk.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Milko
24 januari 2017, 12:39
Waarom kutmuziek? Prima muziek heeft die man gemaakt in de latere jaren van zijn loopbaan.

Milko sluiten.