PDA

View Full Version : Wireless & ABY vraag



rolfeurope
5 januari 2017, 10:39
Hallo, mijn twee gitaren (fender en gibson) gaan in een ABY Morley en vanuit daar naar de versterker toe. De ABY heeft twee regelaars qua volume/gain zodat de output van beide gitaren in volume hetzelfde is. Nu wil ik het liefste 1 wireless kopen ipv 2 met 2 beltpacks maar weet niet hoe ik dat op de Morley moet aansluiten. Een alternatief is de morley laten vervallen en een boostpedaal kopen. Dan moet je wel elke keer het pedaal intrappen, nu gaat het automatisch. Iemand enig idee?

fred dons
5 januari 2017, 11:07
ik denk inderdaad dat een booster pedaal het gemakkelijkst zou zijn in jouw situatie, misschien kun je ook een boost inbouwen in je strat zodat je niet meer hoeft te schakelen wanneer je van gitaar wisselt ?

rolfeurope
5 januari 2017, 11:21
Bedankt Fred. Een alternatief is wellicht een wireless waarbij je elke beltpack(gitaar) gain voor kunt instellen. Line6 G70 heeft dat las ik bijvoorbeeld.

FruscianteFan
5 januari 2017, 11:36
Bedankt Fred. Een alternatief is wellicht een wireless waarbij je elke beltpack(gitaar) gain voor kunt instellen. Line6 G70 heeft dat las ik bijvoorbeeld.

Verreweg de makkelijkste oplossing ja...