PDA

View Full Version : Korg AX 3000W, is dat wat?



woldhek
28 december 2016, 13:42
Zag van de week bij Leo in Stadskanaal deze multieffect. Heeft eigenlijk alles wat ik voor slaapkamer gebruik nodig heb. Is dat wat of koop ik dan weer iets achterhaald van 10 jaar oud?

duckman
28 december 2016, 14:52
ik zou daar geen 169 eur aan uitgeven, ding is inderdaad 10 jaar oud en dat merk je.Kies dan voor een zoom G3 ofzo.

woldhek
28 december 2016, 15:33
Ffe gekeken naar die Zoom G3, maar die heeft wat weinig preset knoppen. Dat wordt dan weer zo`n combinatie getrap.
Ik zoek eigenlijk iets:
- Stuk of 6 directe preset pedalen
- Ongeveer 150 euro
- Niet te oud
- Hoeft ook niet state of the art te zijn.
- Zou mooi zijn als hij op de PC aan te sluiten is (voor direct opnemen, dus als extra geluidskaart, of hoe dat ook heet....)
- Beetje redelijk kwalitatieve effecten.
- Er MOET een expressie pedaal op zitten....

WillemdaGuide
28 december 2016, 15:57
Is er voor dat geld niet een line6 unit te scoren ofzo? sorry zit er niet meer echt in qua types ed.

Midwolda
28 december 2016, 16:10
Ffe gekeken naar die Zoom G3, maar die heeft wat weinig preset knoppen. Dat wordt dan weer zo`n combinatie getrap.
Ik zoek eigenlijk iets:
- Stuk of 6 directe preset pedalen
- Ongeveer 150 euro
- Niet te oud
- Hoeft ook niet state of the art te zijn.
- Zou mooi zijn als hij op de PC aan te sluiten is (voor direct opnemen, dus als extra geluidskaart, of hoe dat ook heet....)
- Beetje redelijk kwalitatieve effecten.
- Er MOET een expressie pedaal op zitten....

Een USB audio uitgang is een must als je wat thuis wilt rommelen met opnemen en zo Woldhek.
Kan ook via audio-uit tulpstekkertjes of zo maar USB is een verademing in gebruiksgemak.

Vox ToneLab, Line6 Pod XT, Boss GT-100... er is zoveel te krijgen.
Zelf zit ik te broeden op het idee om alle effecten er uit te gooien en alles te gaan doen over een Boss ME-80: kost iets meer maar heeft de ideale gebruikers-interface (knoppen!).

JanVrm
28 december 2016, 18:54
Ffe gekeken naar die Zoom G3, maar die heeft wat weinig preset knoppen. Dat wordt dan weer zo`n combinatie getrap.
Ik zoek eigenlijk iets:
- Stuk of 6 directe preset pedalen
- Ongeveer 150 euro
- Niet te oud
- Hoeft ook niet state of the art te zijn.
- Zou mooi zijn als hij op de PC aan te sluiten is (voor direct opnemen, dus als extra geluidskaart, of hoe dat ook heet....)
- Beetje redelijk kwalitatieve effecten.
- Er MOET een expressie pedaal op zitten....

Ik heb een Boss GT-8 voor je in de aanbieding. Ontzettend veel mogelijkheden en behoorlijke effecten. Je kunt het volumepedaal als expressiepedaal instellen maar ook heb je de mogelijkheid een extra (expressie)pedaal aan te sluiten. Met de CTL-knop kun je met een trap diverse effecten aan/uitschakelen ofwel levels aanpassen. Heeft een beetje lakschade maar werkt nog helemaal perfect. PM me maar als je interesse hebt.

woldhek
28 december 2016, 23:34
Laat maar ffe jongens, net een dikke uitgave gedaan.
Hobby moet maar weer even wachten.....

mrweird
29 december 2016, 09:40
Korg is de eigenaar van de naam vox, dus ik vermoedt dat de technologie 't zelfde is als van de tonelabs.