PDA

View Full Version : Hallo allemaal!



Bult95
27 december 2016, 13:26
Mijn naam is Jeroen Bulten. Passie voor gitaarspelen bezit ik ondertussen 13 jaar. Ik wil graag meer kennis opdoen op dit forum omtrent technieken en contacten.

Groetjes!

speulmenneke
27 december 2016, 13:37
Gegroet Jeroen,

Welkom op dit forum.

Duhsjaak
27 december 2016, 22:21
Ha die Jeroen
Als je wilt weten hoe de humor soms zit verstopt, kijk dan eens naar de sig van de man hierboven.
Ik word vaak vergeleken (qua muziek) met de heer Reed. Ik weet niet of dat altijd een compliment is.
Maar qua aantal plooien in de kop, kom ik een aardig eind in de richting.

Alors, hoe dan ook. Welkom hier en maak er iets moois van.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
27 december 2016, 22:22
Welkom enzo!

Duhsjaak
27 december 2016, 22:40
Welkom enzo!

Fu, je maakt je ervan af.
Dit is toch net zoiets als lunch en zo?
Je hebt vast iets inspirerenders (krijg het woord niet uit mijn bek zowat)......

Ik hoop dat ik je kan verleiden, tot een herkansing. Dat dan weer wel.
Dit heet het managen van de verwachtingen.
Vriendelijke groet, Gus

Joost de Ruig
28 december 2016, 04:06
Welkom en veel plezier hier.

Fusion
28 december 2016, 05:54
Vooruit maar alleen omdat jij t bent Gus.

Welkom Jeroen! Ben je geboren in '95? Want als je al 13 jaren passie voor gitaar hebt, was je er verdraaide vroeg bij :) Anyway, ik wens je veel plezier hier. Veel kenners, meestal krijgt iedere vraag wel n antwoord.

Duhsjaak
28 december 2016, 06:57
Kijk...., ik zoek een smiley die zich bescheurt. Maar ja, vind die maar als je m nodig hebt.
Verders niks bijzonders met zijn 13 jaar. Dyscalculie komt vaker voor bij creatievelingen.
Kom zelf ook niet verder dan tot drie. Maar vreemd is het toch niet op zijn 6e of 7e begonnen?
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
28 december 2016, 07:02
Nee hoor vreemd niet, maar kom t niet vaak tegen. Denk ik.

MikeD
28 december 2016, 10:17
welkom Bult.. en je leest het: de GN forum humor spat je al meteen om de oren.....