PDA

View Full Version : Jan uit Utrecht paraat



gitaartabs.nl
15 december 2016, 14:36
Hi Allemaal,

Tja wat kan ik zeggen, ben al lang niet meer nieuw hier maar dacht nu toch eens laat ik me voorstellen. Waarom omdat ik eigenlijk wel wat meer in discussie wil komen met meerdere gitaristen.

Zelf speel ik nog maar af en toe gitaar, dit komt voornamelijk omdat mn dochter (van 8) het is gaan oppakken.

Maar mijn hobby is al een tijd verschoven van het gitaar spelen naar het onderhouden van Gitaartabs.nl (http://www.gitaartabs.nl/pro-guitar-tabs.html). Tja en aangezien hobbies tijd mogen kosten (en geld) zal het verdeeld moeten worden.

Zelf ben ik 40 jaar en dagelijks met de site bezig. Zo hebben we afgelopen maand (eindelijk) de muziekrechten voor elkaar gekregen en mogen wij online bladmuziek en tabs plaatsen op de site waar we uiteraard weer voor moeten betalen.

als je meer over me wilt weten..
gewoon vragen :)

Groet Jan

note: als je suggesties of verbeteringen ziet voor de site hoor ik het ook graag ;)

Milko
15 december 2016, 15:16
Hallo gitaartabs

Ben jij die persoon die in de laatste Gitarist staat? En hoe zit het eigenlijk met die rechten? Betaal je gewoon één bedrag en mag je dan onbeperkt tabs plaatsen van wie ook?

Groetjes

Milko sluiten.

gitaartabs.nl
15 december 2016, 21:18
Ja dat was idd ik,

Dit was specifiek voor de Gitarist Educatie Markt. Met als onderwerp:

Gitaartabs is een online-platform waarop een enorme hoeveelheid tabs wordt gepresenteerd, juist ook van Nederlandse artiesten. Initiatiefnemer Jan van der Heide komt het platform presenteren.

http://www.gitarist.nl/nieuws/artikel/18025/gitarist-educatie-markt-5-november-in-qfactory-amsterdam

Die rechten is niet makkelijk en hebben we ook lang over gedaan. Ehh en nee het is niet zomaar een bedrag dat zou het idd wel makkelijker maken :)

Maar mochten er nog tabs zijn (oude van Tabsrus wellicht) kunnen die uiteraard nu wel op Gitaartabs (legaal) geplaatst worden. :)

Jan

MikeD
16 december 2016, 10:30
was jij de man achter Tabsrus?? dan nog mijn dank! leuk dat je je hier meldt (al is het dan met vertraging)