PDA

View Full Version : TC Electronic, gebeurt daar nog wat?



telecastermaster
8 december 2016, 00:06
Gaat TC electronic de komende tijd nog wat doen? Ik bedoel, gaan ze nog wat uitbrengen? Ik heb namelijk het idee dat ze een beetje hersendood zijn daar. Er zijn veel veel pedalen die beëindigd zijn (Nova serie) en nog meer pedalen die al jaren niet geupdated zijn (Hall of Fame, Nova system). Ik begrijp ook dat ze verkocht zijn aan Behringer of de productiemaatschap van Behringer.

Eigenlijk vind ik zo'n Nova System wel mooi, maar een nieuwe versie zou nog mooier zijn.....

telerocker
8 december 2016, 00:53
Zo vraag ik me al bijna twee jaar af wanneer de Sixpack van Carl Martin productierijp is. Je krijgt een paar teasers te zien en vervolgens blijft het oorverdovend stil.

arjanb01
8 december 2016, 06:11
Iets wat goed is en verkoopt hoef je niet te veranderen, denkt men bij tc.
Ik speel al jaren over een Deense gmajor 1, dus niet de Aziatische gmajor 2, en ik zie geen enkele reden dit te veranderen. Gewoon kwaliteit.

The Lo Lands
8 december 2016, 10:12
Gaat TC electronic de komende tijd nog wat doen? Ik bedoel, gaan ze nog wat uitbrengen? Ik heb namelijk het idee dat ze een beetje hersendood zijn daar. Er zijn veel veel pedalen die beëindigd zijn (Nova serie) en nog meer pedalen die al jaren niet geupdated zijn (Hall of Fame, Nova system). Ik begrijp ook dat ze verkocht zijn aan Behringer of de productiemaatschap van Behringer.

Eigenlijk vind ik zo'n Nova System wel mooi, maar een nieuwe versie zou nog mooier zijn.....

Ze hebben onlangs 13 analoge/digitale effectpedalen uitgebracht welke uit de Behringer stal gehaald zijn.

telecastermaster
8 december 2016, 10:23
Ze hebben onlangs 13 analoge/digitale effectpedalen uitgebracht welke uit de Behringer stal gehaald zijn.

Toppunt van innovatie idd.....

almarvk
9 december 2016, 13:29
Dat niet, maar wel heel erg actief in het wat lagere prijssegment met prima pedalen.

hoofd
9 december 2016, 14:55