Inloggen

View Full Version : kwam vandaag met de post.



gitaargerrit
6 december 2016, 13:01
gekocht op ebay, B80-12 in zeer goede staat.
http://i68.tinypic.com/2r70vhz.jpg

http://i68.tinypic.com/zx0abk.jpg

Henri H
6 december 2016, 13:16
Oeh! Mooi! :hippie:

Harald
6 december 2016, 13:39
Hetzelfde model als ik heb, met een driedelig achterblad ook :) Geweldige gitaar. Stringspacing is wat typisch. Octaafsnaren liggen relatief ver uit elkaar bij die van mij.

Fusion
6 december 2016, 13:43
Ik ga die flauwe inkopper over die gitaar en dat brandhout erachter niet maken ;)

Maareh, mooi ding! Horen we nog een keer hoe die klinkt?

gitaargerrit
6 december 2016, 14:21
de string spacing is inderdaad ook niet wat ik prettig vindt.
dus daarom gaat ie maar in stukjes bij dat brandhout denk ik.....
wat zou de werkelijke waarde zijn van deze gitaar, ik denk zelf aan 1600 euro.

Ernest01
6 december 2016, 14:32
Ziet er mooi uit. Jammer van die stringspacing....
Is dat niet een kwestie van wennen ?

Je vraagt hoeveel hij waard is..... maar je hebt het toch net gekocht ?
Denk je dat je teveel betaald hebt ?

Henri H
6 december 2016, 14:36
Ik kan dat type niet vinden op Google. Klopt het wel?

Woml
6 december 2016, 15:46
Mooi hoor!

En die string spacing, da's toch geen onoverkomelijk probleem? Een nieuw topkammetje is zo gevijld. En misschien moet je de snaren aan de brugkant ook een beetje in bedwang houden, door in het brugzadel een paar ondiepe geultjes te maken.

Joost de Ruig
6 december 2016, 16:00
Precies mijn keuze als het om een 12-string gaat. Te gek model: geen D of Jumbo, maar typisch Bozo. Heb zelf de 6-string gehad. Wat een kanon van een gitaar was dat. Ik zag een dergelijke Bozo laatst een op Ebay voor €1400,- gaan meen ik. De instappers zonder fancy inleg op de kop en met simpel roset zie je ook wel voor rond de €900,- worden aangeboden.

Heel veel plezier ermee!

gitaargerrit
6 december 2016, 16:44
uiteraard weet ik wel wat ongeveer de waarde is, ik ga niet verklappen wat ik betaald heb, maar het was wel een koopje!

Joost de Ruig
6 december 2016, 17:42
Maak me gek......
ik wil het niet eens weten, haha

soup
6 december 2016, 21:02
uiteraard weet ik wel wat ongeveer de waarde is, ik ga niet verklappen wat ik betaald heb, maar het was wel een koopje!Ik snap niet dat mensen zich vandaag de dag niet inlezen en goed kijken wat ze hebben wanneer ze iets verkopen. Des te beter en leuker voor jou en ons dat we nog koopjes kunnen doen maar ik verbaas me er wel steeds over.

gitaargerrit
7 december 2016, 09:55
er zijn, en blijven altijd mensen die snel geld nodig hebben, en dus iets van waarde moeten verkopen.
ik denk dat ik gewoon geluk had dat ik de gitaar tegenkwam, en hem kon kopen.
ik kijk regelmatig op ebay en dergelijke naar bijzondere gitaren, maar niet dagelijks.
en er zijn er ook wel aan mijn neus voorbijgegaan door iemand die net iets hoger bood, je moet een beetje mazzel hebben.

miyaru
7 december 2016, 10:25
Mooi man, goed gedaan - wat een prachtige gitaar heb je nu!!!

Robin.