PDA

View Full Version : Verhip, ik heb ook snoeiharde death metal gespeeld....



Fusion
5 december 2016, 11:59
nou ja, af is het nummer niet, maar dit was me even ontschoten....

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=864258&songID=13001207

Sorry voor de spammmmmm

Duhsjaak
9 januari 2017, 21:48
Verhip vind ik al een leuke intro.
Het barst hier van de metal gasten.

Dus ik stel de vraag niet omdat ik meen dat ik het antwoord L heb. Want dat heb ik niet dus.
Maar de vraag: waarom is deze ruwe diamantdingest over het hoofd gezien?

Kortom dames/heren ook: nummer of points? Douze? Je ziet ik weet echt niet teveel van deze muziek soort. Maar het komt op mij toch erg eerlijk over.
Oniesoms?
Vriendelijke groet, Gus

arcane
9 januari 2017, 22:09
Dit moet je zeker verder uitwerken.

Ernest01
10 januari 2017, 11:33
NIet mijn muziek, maar wat ik heel knap vind is de slaggitaar, die klinkt als een drumslag.
Dus zo kort, geen reverb natuurlijk, maar wat er dan wel aan toegevoegd is om het zo 'droog' te laten klinken, geen idee. Maar wel heel strak geluid.
Inderdaad nog niet af, zou ik maar snel iets aan gaan doen dan..... :blast:

catab
10 januari 2017, 19:14
ik vind het tot ongeveer 55 seconde zeer goed dan zit er een stukje tot 1m03 wat ik niet helemaal vind klinken in de sfeer van het eerste gedeelte.
Daarna klinkt het een aantal sec wel weer erg lekker.
Mijn mening is zeker afmaken ben zelf erg enthousiast. :rockon:

Fusion
11 januari 2017, 19:54
He wat leuk al die reacties! Dank allen. Als ik ooit weer tijd heb, zal ik de stofdoek over de gitaren en studio heenhalen. Eerst nog proberen een samenwerking met Cageman aandacht te schenken :hide: tempus fugit fo sho fo shizzle

Duhsjaak
14 januari 2017, 13:32
Kijk, ik wil niet gemeen uithalen, maar als je tijd hebt om onder een stoel te liggen (onder de tafel kan ik mij - met mate- nog voorstellen), en toverteksten te bedenken als tempus fungus (wij zijn de champignonnetjes) Fu shizzle (daar heb ik net nog eens naar geluisterd) dan heb je ook tijd voor een leuk nieuw muziekje.

En die dan hier te posten. Want dan kunnen wij er ook rustig naar luisteren. Ik zit er al klaar voor in ieder geval.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
19 februari 2017, 14:43
Krijg je al blaren Gus? ;) Gaat nog even duren ben ik bang. Sjips, Cageman... :hide:

Duhsjaak
25 februari 2017, 07:09
Krijg je al blaren Gus? ;) Gaat nog even duren ben ik bang. Sjips, Cageman... :hide:

Nee hoor. Ik oefen meer geduld dan gitaar.
Vriendelijke groet, Gus, Ook voor Cage natuurlijk