PDA

View Full Version : gitaar opnieuw fretten



sandercity
26 november 2016, 11:28
Hallo allemaal,

Mijn gitaar moet opnieuw gefret worden, ik kan een hoop zelf sleutelen aan mijn gitaar maar dit is een klusje die ik niet ziet zitten wie weet er, naast Vox Humana, een goede gitaar monteur die dat klusje kan klaren in de buurt van Rotterdam.

Vox Humana is mijn eerste optie aangezien ik niet meer adressen kan bedenken, maar ik wil de kosten ervoor vergeliiken.

balthasar
4 januari 2017, 15:02
Ik wil het wel voor je doen, maar woon helemaal in zuid limburg [landgraaf]
Een goede bekende van mij rijdt met enige regelmaat vanuit Waddinxveen [waar hij woont] naar mij, ook om evt gitaren te laten bewerken of repareren
Uiteraard heb ik meer gegevens nodig voor een prijsopgave zoals 'model gitaar', set neck of geschroefd, bindings, rosewood, maple of ebben toets. Via een pbtje wil ik dan wel reageren, niet openbaar op een forum
groeten
Baldu Theunissen



Hallo allemaal,

Mijn gitaar moet opnieuw gefret worden, ik kan een hoop zelf sleutelen aan mijn gitaar maar dit is een klusje die ik niet ziet zitten wie weet er, naast Vox Humana, een goede gitaar monteur die dat klusje kan klaren in de buurt van Rotterdam.

Vox Humana is mijn eerste optie aangezien ik niet meer adressen kan bedenken, maar ik wil de kosten ervoor vergeliiken.

Eko
5 januari 2017, 16:17
Ik weet niet of Sander de Gier dat nog doet , wellicht heeft hij ook nog een adres.

Han S
5 januari 2017, 16:36
Er loopt nog zo'n topic:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?172363-herfretten