PDA

View Full Version : Listen to this growl!



De Teng
28 juli 2003, 16:13
Mijn nieuwe Aria met Bartolini's. Hier in single coil mode, alleen brugelement. Lekker geluid vind ik zelf, enjoy this file. Lichte chorus over de bas en een ondersteunend ritme.

http://www.warande.uu.nl/~bgall/music/AriaGrowl.mp3

Bins
28 juli 2003, 16:31
Die bas grooved lekker man, tering....

Ik verwachte nog gitaar, maar het gaat natuurlijk over het geluid van de bas :D

Ik vind dat ie lekker "knort", alleen de lage noten vind ik mooier dan de hoge. En op et eind wordt het een beetje rommelig. Doe eens een clip zonder chorus?

jorrit
20 augustus 2003, 10:32
de linkt werkt neit meer... :cry:

jah ik weet dat ik vrij laat ben met willen luisteren..

De Teng
20 augustus 2003, 16:50
Ok.. ik zet hem er weer op Jorrit. Toevallig... mijn broertje heet ook zo. :D

Bosch
20 augustus 2003, 21:12
8-) 8-) 8-)

Klinkt erg gaaf!

Mooi bassgeluid!

Vet gespeeld, lekker dominant maar toch ook wel geinige ondertoon met die hoge slides.

Bij 1:00 en 2:10 zit er een dipje. Dat je ff niet meer weet wat je zal gaan spelen. Maar ik vind het erg cool; het zou bijna een backing kunnen zijn om over te shredden :P .

Die bass shred meer aan het einde is best bruut, en daarna weer lekker grooven 8) . Drum is ook wel ok, had iets meer volume ofzo in mogen zitten.

Keep this up!

De Teng
20 augustus 2003, 21:50
Dank je, na 1:10 weet ik idd niet precies meer wat ik ga spelen ja. 't Komt er wat aarzelend uit. Maar voor een improvisatie kan de file wel door de beugel, ik vond de basis groove zo lekker.

Vandaar. ... je nieuwe mail heb je binnen trouwens.

jorrit
21 augustus 2003, 19:56
vette groove man...wel beetje kaal zo zonder gitaar...maar goed daar post je niet voor...

De Teng
22 augustus 2003, 00:27
Bij de bassisten onder ons vonden ze de gitaar erbij juist weer niet ok, en moest het alleen maar bas zijn! Etters....jullie allemaal!

jorrit
22 augustus 2003, 08:50
misschien een beetje toetsen de volgende keer...dan heb je begeleiding maar toch geen gitaar.... :roll: