PDA

View Full Version : Gitaar van het jaar 2016



Pagina's : 1 [2]

HaroldA
3 januari 2017, 21:14
Ow sorrie
Aanmelden moest via een site. Ik dacht dat een foto hier posten genoeg was. Volgend jaar beter!

Helaas ... ik dacht dat het duidelijk genoeg in de openingspost stond. Technisch gezien zou ik je inzending nog gewoon kunnen accepteren, maar ik moet toch ergens een lijn trekken.

the sure thing
3 januari 2017, 22:59
Helaas ... ik dacht dat het duidelijk genoeg in de openingspost stond. Technisch gezien zou ik je inzending nog gewoon kunnen accepteren, maar ik moet toch ergens een lijn trekken.

Ja joh prima! Mijn makke


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

R.J
4 januari 2017, 20:15
Als de fabriek jouw gitaar (en inzending in deze contest) gebruikt op hun website.

:cheerup:

http://mayones.com/page/setius-pro-6/

Little Jay
7 januari 2017, 16:27
Wanneer begint het stemmen?

Joost de Ruig
7 januari 2017, 16:34
Wanneer begint het stemmen?

Je bent weer 9 jaar en morgen is het Sinterklaasavond, maar je kan je wachten tot het zover is :D
Laat mij raden: voor jou moet er minstens 1 f-hole in zitten, wil de gitaar op je stem kunnen rekenen ;)

Hotpepper01
7 januari 2017, 18:50
http://cdn.quotesgram.com/small/2/7/267586157-kungfu22.jpg

Patience grasshopper, patience

Oranjeaap
7 januari 2017, 19:34
Blijkbaar is 2 paginas terug lezen te veel gevraagd ;)


En dat was het dan!

35 inzendingen van 45 accounts, dus er zijn er 10 afgehaakt. 4 inzendingen zijn nog bewerkt in dit jaar, waarvan twee zelfs 2 januari pas ingezonden zijn; dus het smokkeldagje is goed gebruikt! Voor de puristen: die extra dag is er bij gekomen omdat mijn server een beetje laag zat in z'n diskruimte en ik vanuit ons vakantiehuisje er niets aan kon doen.

Ik heb nu tot twee weken de tijd om ze allemaal in een Google Form om te zetten waarna we ze lekker op uiterlijke schoonheid kunnen gaan beoordelen. Ik hoop overigens veel eerder het formulier al klaar te hebben.

Little Jay
7 januari 2017, 19:40
Je bent weer 9 jaar en morgen is het Sinterklaasavond, maar je kan je wachten tot het zover is :D
Laat mij raden: voor jou moet er minstens 1 f-hole in zitten, wil de gitaar op je stem kunnen rekenen ;)

Geduld is nooit mijn sterke kant geweest....

Minstens! :D :D

HaroldA
13 januari 2017, 22:19
Even een kleine update: ik ben aan het formulier begonnen en het gaat helemaal goed komen! Maar waarschijnlijk heb ik het pas maandag klaar o.a. omdat het isoleren van onze zolder flink uitgelopen is.

Oranjeaap
14 januari 2017, 09:02
Zulke dingen moet je ook in de zomer doen....

Hotpepper01
14 januari 2017, 11:48
Met de winter in aantocht (of op sommige plekken al gearriveerd is), is isoleren veel belangrijker dan een stemformulier maken. Laat ons maar lekker tandenknarsend of geduldig wachten....:soinnocent:

Milko
14 januari 2017, 15:18
Even een kleine update: ik ben aan het formulier begonnen en het gaat helemaal goed komen! Maar waarschijnlijk heb ik het pas maandag klaar o.a. omdat het isoleren van onze zolder flink uitgelopen is.
Daar zullen de buren blij mee zijn!

Milko sluiten.

vulvasonic
23 januari 2017, 15:42
Ja godverdomme......, blijf je een paar maanden weg van het forum en dan blijkt dat ik ineens niet meer mee kan doen aan de 2016 verkiezing. Ik weet zeker dat ik gewonnen zou hebben. :D

HaroldA
23 januari 2017, 15:48
Woensdagavond is de agenda nog leeg; dan komt poging 4 of 5 om het stemformulier af te maken.



Daar zullen de buren blij mee zijn!

Want ... die hebben graag dat het koud is bij ons? :???:

Da Vinci
23 januari 2017, 16:44
Want ... die hebben graag dat het koud is bij ons? :???:

Milko dacht wellicht aan geluidsisolatie.

HaroldA
23 januari 2017, 16:49
Milko dacht wellicht aan geluidsisolatie.

Of poep. Milko denkt vaak aan poep.

Milko
24 januari 2017, 13:27
Of scheten.

Milko sluiten.

R.J
24 januari 2017, 18:42
Nou, kom maar op met dat formulier. Heb wel een paar pareltjes voorbij zien komen :)

Hendrik1970
24 januari 2017, 18:54
Of scheten.

Milko sluiten.

In dit geval toch zeker ,

Milko ontsluiten.

Little Jay
24 januari 2017, 21:48
Ik word wel ongeduldig hoor.....

Oranjeaap
24 januari 2017, 21:55
Ik word wel ongeduldig hoor.....

Ik ook! Ik heb de concurrentie gezien. Dit wordt een kat in het bakkie. Ik gok zelf toch op de 2e of 3e laatste plaats. :seriousf:

HaroldA
27 januari 2017, 13:56
Mijn nederige excuses, heren. Ik heb mijn vrije tijd alweer overschat. Ik ga eind april ook nog eens trouwen, dus daar is ook al redelijk wat tijd in gaan zitten. Morgen voor het eerst dit jaar ook weer eens op de planken met TANK86, en de week daarna zelfs een extra lange set spelen in Münster. Zondag feestje van mijn dochter die 3 wordt ...

Ik heb dus de inzendingen, maar geen stemformulier. En als ik nu eerlijk mijn agenda aankijk, vermoed ik dat ik niet binnen twee weken even een volledige avond heb om dat te fixen.

Wie heeft er suggesties om dit op te lossen?

Hendriks
27 januari 2017, 14:13
Gewoon je top 10 hier posten en vervolgens de punten bij elkaar optellen .

HaroldA
27 januari 2017, 14:15
Gewoon je top 10 hier posten en vervolgens de punten bij elkaar optellen .

Dan nog moet en een galerij met alle foto's en info komen en dan stemmen verzamelen, tellen, uitrekenen en publiceren. Dan is het automatiseren minder werk.

humbucker
27 januari 2017, 14:23
We wachten wel. Die zaken die je aanhaalt zijn belangrijker. No worries...

HaroldA
27 januari 2017, 14:30
We wachten wel. Die zaken die je aanhaalt zijn belangrijker. No worries...

Tnx!

Zo heb ik een paar weken geleden de zolder achtergelaten:

http://img.sait.nl/pasted_c476.png

... zit ook nog wat werk in ;)

Oranjeaap
27 januari 2017, 15:16
Oplossing 1) We wachten wel. Zo belangrijk is het nou ook weer niet
Oplossing 2) Je stuurt alles door naar een kundige gitaarnetter die er wel tijd voor heeft

Ik denk dat iedereen tevreden is zolang er maar een duidelijke datum is. Niet weten wanneer iets komt is vele malen frustrerender dan het wachten zelf.

Tupelo
27 januari 2017, 15:37
Oplossing 3) je zoekt een kundige gitaarnetter die je zolder doet terwijl jij aan de site werkt.

Als je talent voor politiek heb dwing je 3. af. :sssh:

Rogueny
27 januari 2017, 17:05
Ideetje:

Volgens mij kun je op een externe website wel zo'n gratis stem poll maken. Kun je vast ook wel een introductie met foto's bij zetten. Vervolgens stem je op je top 3. De gitaar die vervolgens de meeste stemmen ontvangt, is de winnaar :) Ik kan vanavond wel even kijken of ik zoiets voor mekaar zou kunnen krijgen als jullie dit idee supporten?

grtzz,,

Basvarken
27 januari 2017, 17:13
Ach, laat ook maar zitten. Zo belangrijk is het niet.

D3nnis
27 januari 2017, 18:38
Oplossing 3) je zoekt een kundige gitaarnetter die je zolder doet terwijl jij aan de site werkt.

Als je talent voor politiek heb dwing je 3. af. :sssh:

Of je zoekt een kundige gitaarnetter om met tank86 te spelen zodat je zelf tijd hebt voor dat formulier!

Oranjeaap
27 januari 2017, 20:49
Oplossing 5) Je zoekt een kundige gitaarnetter om in jou plaats te trouwen.

Little Jay
28 januari 2017, 08:39
In dit geval toch zeker ,

Milko ontsluiten.

Milko sluitspier

Chew
22 maart 2017, 21:11
Bump!

:sssh:

stiekem hoop ik nog steeds dat deze contest gaat plaatsvinden

Duhsjaak
22 maart 2017, 21:44
Is het toeval dat ik net als reclame onderaan Wizard's wedding wonderland krijg?
We hebben 'm toch niet op ideeën gebracht?
Ik vind persoonlijk de gitaar contest wel belangrijk, maar dan toch niet zó, dat WWW erbij moet worden gesleurd.

Mijn mening maar. Maar wel mijn mening.
Vriendelijke groet, Gus

Chew
23 maart 2017, 00:13
Huh?! Ik zie geen reclame / www in het berichtje voorkomen.

Heb ik per abuis reclame op het net gegooid? Ik heb hopelijk toch geen malware op mijn computer :dontgeti:

Als dit wel het geval is dan bij voorbaat mijn excuses.

Zal zometeen ff op mijn tablet checken of ik iets mis.