PDA

View Full Version : The Joyo KLONZ amp



showband
2 november 2016, 13:14
Joyo gaat into amplifying: The Joyo KLONZ amp

"This amplifier bridges the gap between the flexible digital modeling amps and the classic tube heads. Its all analog design makes no compromises in sound while being able to give you thousands of circuit combinations to achieve many many different tube amp sounds. "



https://www.youtube.com/watch?v=8ltmCo_lHsU

Dutch66
2 november 2016, 15:06
Goed voorbeeld van hoe je een nieuw product dus niet moet presenteren....

Geef of alleen een 'sneakpreview', of een gewoon een degelijk promotie filmpje,
maar de knulligheid waar dit mee word gebracht is echt tenenkrommend...

Wel gaaf concept verder....

Pepe
2 november 2016, 15:09
Ah, de Kemper rant meneer aka, most annoying dude.
Een halve minuut, verder kom ik niet, sorry.

Erik de Perik
2 november 2016, 15:15
Ben wel benieuwd naar dat ding, maar ga niet het filmpje afkijken. Leuke meid trouwens!

apekop
5 november 2016, 11:25
Ah, de Kemper rant meneer aka, most annoying dude.
Een halve minuut, verder kom ik niet, sorry.

Inderdaad wat een irritante gast...zijn spel is al net zo irritant.
Dit overtreft zelfs die Anderton's gasten qua irritatiefactor. :)

jutter
5 november 2016, 11:30
Vreselijk, niet om aan te horen!

Da Vinci
5 november 2016, 14:06
Leuk concept, lekker mupke.

Nu wachten op een goede demo :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tabula Rasa
5 november 2016, 14:44
Tering, kijkt lekker geïnteresseerd, die Miep.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

JVGM-music
5 november 2016, 21:35
Het schijnt al een takkeherrie te zijn op die beurs maar zodra die knakker zijn eerste metal akkoordje aanslaat op die gitaar komt de jongedame van schrik bijna los van de bank.
Ik denk dat ze allebei nu een beetje doof zijn.
Ik vind het wel een mooie versterker trouwens ...dat dan weer wel.

Het YouTube kanaal van deze toch wat drukke duitser is trouwens wel aardig als je goedkope troep gedemonstreerd wil zien .....lijkt gesponsord door Thomann.

Erik de Perik
5 november 2016, 21:39
Hij beweert dus niet door Thomann gesponsord te worden, maar alleen de spullen die hij test te mogen houden.








Hij wordt dus gesponsord door Thomann.

Da Vinci
6 november 2016, 10:26
Tja om een joyo pedaaltje terug te sturen en b-stock te verkopen lijkt me ook niet echt nuttig.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

telerocker
6 november 2016, 17:25
De dame maakt het nog draaglijk, want die Teutoonse lolbroek haalt er vooral ruksounds uit. Misschien is het een leuke amp, dus ff wachten op betere demo's.

almarvk
18 november 2016, 16:26
Hij is ook op bezoek geweest bij Joyo in Chinaland. Alsof hij niet gesponsord wordt... jaja.

Soms is hij wel te doen, maar als een Duitser probeert grappig te zijn haak ik direct af. Kemper zeikt hij inderdaad ontzettend af. En alle kleine goedkope pedaaltjes zijn geniaal. Aan de andere kant; hij laat zien dat je niet duizenden euro's kapot hoeft te slaan en dat een goedkoop pedaaltje best prima kan zijn.

JVGM-music
19 november 2016, 00:18
Hij is ook op bezoek geweest bij Joyo in Chinaland. Alsof hij niet gesponsord wordt... jaja.

Soms is hij wel te doen, maar als een Duitser probeert grappig te zijn haak ik direct af. Kemper zeikt hij inderdaad ontzettend af. En alle kleine goedkope pedaaltjes zijn geniaal. Aan de andere kant; hij laat zien dat je niet duizenden euro's kapot hoeft te slaan en dat een goedkoop pedaaltje best prima kan zijn.

Ja, hij is even grappig als een kapstok..... maar goedkope troep....nu ja...ik heb wel wat van die goedkope troep gekocht...en aangezien ik er niet mee op een podium ga staan voldoet het prima.
Maar het is wel een eikel. Dat dan weer wel.

Dirk_Hendrik
19 november 2016, 19:28
sjesus....... echt.... hoe moeilijk kan het zijn om je baan een klein beetje serieus te nemen en dus niet te vervallen in dit kleutergedrag.

Erik de Perik
19 november 2016, 19:48
Tja, dit is wel wat de Duitse consument blijkbaar leuk vindt. Hij is natuurlijk wel één van de 'strijders' tegen de gevestigde merken èn hij verdedigt/representeert een Duitse firma.
Overigens heeft hij op Berklee 'gestudeerd' het prestigieuze conservatorium van de USA waar je, met wat dollars, altijd wordt geaccepteerd.

Hendrik1970
19 november 2016, 20:47
Tja, dit is wel wat de Duitse consument blijkbaar leuk vindt. Hij is natuurlijk wel één van de 'strijders' tegen de gevestigde merken èn hij verdedigt/representeert een Duitse firma.
Overigens heeft hij op Berklee 'gestudeerd' het prestigieuze conservatorium van de USA waar je, met wat dollars, altijd wordt geaccepteerd.

Berkley. .

Erik de Perik
19 november 2016, 21:02
Berkley. .

Nee bijdehand https://www.berklee.edu


Gaat het wel goed met jou?

Dirk_Hendrik
19 november 2016, 21:08
Sinds wanneer heeft het opleidingsinstituut verband met de eikelfactor?

Erik de Perik
19 november 2016, 21:11
Sinds wanneer heeft het opleidingsinstituut verband met de eikelfactor?

Als je het opleidingsinstituut kunt kopen, dan staat de wereld voor je open, ook wat betreft de eikelfactor.

almarvk
21 november 2016, 17:03
Toch fijn dat Erik de Perik even het psyche van de mens voor ons uitgelegd. Assumptions are the mother of all fuckups.

Die gast weet een prima studiogeluid te produceren, en kan zelf ook een fijn deuntje spelen/componeren. Soms legt ie ook netjes uit wat een effect precies doet. Alleen gaat ie dan weer veel te lang en te lollig door.

Joyo is aardig aan de weg aan het timmeren. Presenteert veel nieuwe modellen, maar stelt de release vaak voor langere tijd uit. Zo moest een signature pedaal van Devin Townsend ook al ruim een jaar in de schappen liggen...
Wel typisch; ze beginnen met goedkope en gejatte ontwerpen om vervolgens gewoon door te stampen naar producten die precies tussen de gevestigde orde passen qua pricing en producten.

Da Vinci
21 november 2016, 17:40
Die gast weet een prima studiogeluid te produceren, en kan zelf ook een fijn deuntje spelen/componeren. Soms legt ie ook netjes uit wat een effect precies doet.

Zeker, die reviews zijn altijd erg duidelijk en zinvol. Ik heb er behoorlijk wat gezien. Irritant? Tja, ik ben vooral blij als ik een kwalitatief goede review heb en niet een of ander met een smartphone opgenomen review van één of andere slaapkamer artiest die vooral is doordrenkt van snel spel, enorme gain en clippen van de mic. Die Duitse kop en dito humor neem ik die paar minuten dan wel voor lief.

Erik de Perik
21 november 2016, 18:48
Jatten, lenen, kopiëren is toch zo goed als geaccepteerd gedrag in de muziekindustrie?

telerocker
22 november 2016, 01:41
Jatten, lenen, kopiëren is toch zo goed als geaccepteerd gedrag in de muziekindustrie?

Niet alleen in de muziekindustrie. Auto's, mobieltjes, keukenapparatuur, het maakt niet uit, het is copy & paste wat de klok slaat. Ook ja, klokken.

MarkS
24 november 2016, 06:01
Paar minuten? Zijn filmpjes duren doorgaans een halfuur waarvan al gauw 20 minuten dom oeverloos niet grappig bijdehand gelul. Je moet jezelf wel
a) bijzonder grappig
b) minstens zo interessant vinden als het product van de review zelf om de kijker daar steeds mee te teisteren.

miyaru
24 november 2016, 07:42
Nee, hij is echt niet grappig..... een beetje lomp zelfs.

Robin.