PDA

View Full Version : Milko is hier!



Milko
31 oktober 2016, 15:14
Hallo, mijn naam is Milko en speel al vrij lang gitaar. Ik speel op verschillende gitaren waaronder een Ibanez strat en een Epiphone Les Paul.
Veel effecten heb ik nooit gebruikt, ik wilde het altijd zo puur mogelijk houden. Dat is langzaam aan het veranderen, ik voel de laatste tijd de drang om meer met effecten te gaan experimenteren. Als versterker gebruik ik onder meer een Bogner en voor de late uurtjes heb ik een klein versterkertje van Blackstar.

Zal ik nog iets over mezelf vertellen? Ik ben prettig gestoord en recht voor zijn raap.

Milko sluiten

Duhsjaak
31 oktober 2016, 16:24
Hoi Milko
Welkom hier. Meestal is het hier goed te doen en nog maar een paar dagen geleden heeft Het Bestuur (hoofdletters niet helemaal per ongeluk) van de Noorder Gitaar Dag bekend gemaakt dat er op 11 maart 2017 een 6e zeer geslaagde dag wordt georganiseerd.
Wij verwachten jou daar ook bij natuurlijk, waardoor het aantal bezoekers op 851 komt te staan.

Ik ben ook een beetje gestoord en of dat prettig is, zijn de meningen over verdeeld.
Zelf heb ik ook een IBA strat. Ik zal eens uitzoeken of ik erachter kan komen van wanneer/welk bouwjaar. Drie standen dus. Vijf standen is voor de Kama Sutra.

Wat verder? Ehm..., hartelijk welkom dus en enjoy.
Vriendelijke groet, Gus

miyaru
2 november 2016, 08:41
Welkom Milko, en veel plezier hier op Gitaarnet!!!!

Robin.