PDA

View Full Version : Nieuwe Vintage site (hardrock band)



c.hultermans
28 juli 2003, 14:03
Mijn hardrock band "Vintage" heeft een nieuwe site;
http://www.vintage-online.tk

Laat me ff weten wat je ervan vindt....

Grtz.

Conrad Hultermans (gitarist Vintage/Gallowmere)

Matje
28 juli 2003, 18:54
ik vind het een bout site want hij doet het niet.

c.hultermans
28 juli 2003, 19:16
ik vind het een bout site want hij doet het niet.

ech wel!!!!!!

:razz:

Matje
29 juli 2003, 01:46
hey, nou opeens wel :)

oke dan ben ik je wel nieuw commentaar verschuldigt:

zeer nette en overzichtelijke site

Dirk_Hendrik
7 augustus 2003, 12:51
Mijn mening:
Met je site is niks mis. Ziet er goed uit. Alleen: Op mij komt het over als de zoveelste site van de zoveelste kaaskop die denkt dat hij goed bezig is als hij een Engelstalige site opzet. Het geheel is daardoor meteen een beetje klunzig daar dat Engels duidelijk niet door een native english persoon geschreven is. Mijn advies zou dus zijn een keuze tussen nederlands en engelstalig op je site te geven.

c.hultermans
8 augustus 2003, 01:01
Mijn mening:
Met je site is niks mis. Ziet er goed uit. Alleen: Op mij komt het over als de zoveelste site van de zoveelste kaaskop die denkt dat hij goed bezig is als hij een Engelstalige site opzet. Het geheel is daardoor meteen een beetje klunzig daar dat Engels duidelijk niet door een native english persoon geschreven is. Mijn advies zou dus zijn een keuze tussen nederlands en engelstalig op je site te geven.


in principe heb je daar een goed punt, maar ik mag ervan uit gaan dat de gemiddelde internet gebruiker, daadwerkelijk een beetje Engels beheerst...., toch???????? EN IK BEN GEEN KAASKOP :wink:

Dirk_Hendrik
8 augustus 2003, 09:36
De gemiddelde gebruiker beheerst zijn engels OK. Da's geen probleem. Waar ik over viel (en binnen mijn band iedereeen toen we onze page opzetten en het hadden over en NL of een engeltalige page) is het effect van "daar heb je weer zo'n band die denkt met een engelstalige page de internationale markt te gaan veroveren. No offence.

enne....

volgens mij ben je wel een KAASKOP!! :wink:

Barret Wallace
8 augustus 2003, 11:07
De gemiddelde gebruiker beheerst zijn engels OK. Da's geen probleem. Waar ik over viel (en binnen mijn band iedereeen toen we onze page opzetten en het hadden over en NL of een engeltalige page) is het effect van "daar heb je weer zo'n band die denkt met een engelstalige page de internationale markt te gaan veroveren.


n.a.v ''het effect''

Sorry maar dit vind ik echt totale onzin.
Als je een engelstalige site hebt heb je gewoon grotere doelgroep, bijvoorbeeld je kent mensen van Engelse fora e.d dan willen ze misschien ook wel een stukje lezen over de band. Heeft niks te maken met oooh shit zen site is in het engels hij wil de internationale markt veroveren.

maargoed back ontopic

Gave site Conrad 8-)

Dirk_Hendrik
8 augustus 2003, 14:56
n.a.v ''het effect''

Sorry maar dit vind ik echt totale onzin.
Als je een engelstalige site hebt heb je gewoon grotere doelgroep

jep, en wat doe je met die doelgroep? Vooralsnog helemaal niks. Daarnaast heeft een groot gedeelte van die doelgroep precies dezelfde reactie. Daar heb je weer wat van die hollanders die zo nodig internationaal moeten doen. De oplossing is de mixed mode page.

Barret Wallace
8 augustus 2003, 18:35
laat maar zitten welk argument ik ook ga geven je WIL het niet horen :D

c.hultermans
8 augustus 2003, 19:29
Guys,

ik heb weinig zin in een oneindig ja/nee spelletje, ik respecteer ieders mening hoor!!!!!
Jullie hebben beide je zegje kunnen doen en nu weet ik t wel, oke???

Toch ga ik mee met de argumenten van Shakeel....... :D

Dr. Gonzo
19 augustus 2003, 23:56
Site ziet er wel OK uit. Engelstalig is wel een goede keuze lijkt mij, aangezien jullie band in Duitsland gaat spelen. Misschien dat er wat Duitsers zijn die op de site terecht komen.

ozzy
24 augustus 2003, 18:13
He Dr. Gonzo sinds wanneer spreken ze Engels in Duitsland : :-D

c.hultermans
24 augustus 2003, 18:46
He Dr. Gonzo sinds wanneer spreken ze Engels in Duitsland : :-D

Die Duitsers vertikken t idd gewoon om Engels te spreken...... idem voor Fransen

jorrit
17 september 2003, 20:14
uhm commercial hard-rock??? daar krijg ik rillingen van over mn rug...

maar goed ik kan dat nummer niet downloaden dus ik heb nog steeds geen idee of het nou ruk is of niet....melodic en powerfull klinkt dan wel weer goed en als ik kijk naar die gitaar ziet dat er ook wel positief uit....

is er een maier dat ik een nummer kan beluisteren via de computer zonder dat ik die zooi moet downloaden?

c.hultermans
17 september 2003, 20:32
uhm commercial hard-rock??? daar krijg ik rillingen van over mn rug...

maar goed ik kan dat nummer niet downloaden dus ik heb nog steeds geen idee of het nou ruk is of niet....melodic en powerfull klinkt dan wel weer goed en als ik kijk naar die gitaar ziet dat er ook wel positief uit....

is er een maier dat ik een nummer kan beluisteren via de computer zonder dat ik die zooi moet downloaden?

Commercial!!!!! hehehehe It's all about the money, dude :wink:

Als je naar "Sounds" gaat, kun je een videoclip downloaden van een live nummer, kun je ff horen of we t doen voor t geld, hahaha

jorrit
18 september 2003, 11:15
sjah das weer een ram bestand dus die kan ik niet openen.....

maar commercieel en hardrock/metal etc. dat kan niet samen want dat wordt altijd slecht..... :stop:

c.hultermans
18 september 2003, 13:45
sjah das weer een ram bestand dus die kan ik niet openen.....

maar commercieel en hardrock/metal etc. dat kan niet samen want dat wordt altijd slecht..... :stop:


boeiuh......


Toch heeft een band als Iron maiden t dan commercieel toch goed voor elkaar..........

ps. voor t clippie is realplayer vereist!!!!!!