PDA

View Full Version : Driving South



zoldergitarist
15 oktober 2016, 11:38
Ik had deze al eens gepost onder een andere naam maar vond de mix en de titel niet echt geweldig. Dus bij deze opnieuw gepost en een wat frissere mix :p

https://www.youtube.com/watch?v=BPc4V2l6zV8

Midwolda
15 oktober 2016, 12:27
Mijn God wat ben ik blij dat er nog steeds coherente en melodieuze gitaarrock gemaakt wordt.
En dat op een zoldertje in Groningen door één bevlogen en kundig artiest.
Mijn wereld is zojuist een beetje mooier geworden.
Dank.

Erik de Perik
16 oktober 2016, 00:49
Echt heel gaaf gemaakt en gespeeld, je bent een virtuoze gitarist! Helaas was Joe Satriano je iets voor, anders was je een sensatie geweest en dat meen ik serieus. Fijne rock is altijd fijn :)

Erik de Perik
16 oktober 2016, 02:02
Dit vind ik nog beter.... en met een referentie aan "Le grande Guerre"...... chapeau...!




https://www.youtube.com/watch?v=j-DZjBMhXmE

Ernest01
16 oktober 2016, 19:29
Mooie frisse mix, inderdaad, Barry.
Een mooi vol geluid, zonder dat het je 'wegblaast'.
Leuk nummer voor in de auto, inderdaad.
Technisch ook goed in elkaar gezet, mooi ruimtelijk geluid, zoiets dan....
Bravo !

zoldergitarist
20 oktober 2016, 13:36
Mijn God wat ben ik blij dat er nog steeds coherente en melodieuze gitaarrock gemaakt wordt.
En dat op een zoldertje in Groningen door één bevlogen en kundig artiest.
Mijn wereld is zojuist een beetje mooier geworden.
Dank.

Super bedankt en wat een compliment, fijn dat ik je wereld een beetje mooier heb gemaakt, leuk!!

zoldergitarist
20 oktober 2016, 13:40
Echt heel gaaf gemaakt en gespeeld, je bent een virtuoze gitarist! Helaas was Joe Satriano je iets voor, anders was je een sensatie geweest en dat meen ik serieus. Fijne rock is altijd fijn :)

Bedankt voor je compliment, tis wel maf om virtuoos genoemd te worden al voel ik mij helemaal niet zo. Maar wel leuk!

zoldergitarist
20 oktober 2016, 13:42
Mooie frisse mix, inderdaad, Barry.
Een mooi vol geluid, zonder dat het je 'wegblaast'.
Leuk nummer voor in de auto, inderdaad.
Technisch ook goed in elkaar gezet, mooi ruimtelijk geluid, zoiets dan....
Bravo !

Fijn te horen dat de mix goed is en dat mijn stukkie lekker voor in de auto is, bedankt!!!

Duhsjaak
29 oktober 2016, 07:01
Drie Groningers en één Amsterdammer gaan naar de kroeg om een jenevertje te pakken.
Zegt de Amsterdam, volmaakt ten onrechte, 'nou, proost'.
Waarop de Groningers zeggen: 'zijn we hier nou om te lullen of om te drinken'.

Dus, om te zien dat ik probeer te leren van mijn fouten. Virtuoos? Nee, da's alleen maar fratsen.
Maar wel zo verrot goed dat er maar weinigen aan toe komen.

En een consistent repertoire: Cranberry saus, driving saus. Denk maar alvast aan de volgende verrassing.
Vriendelijke groet, Gus

Henri H
2 november 2016, 10:28
Hoog Satriani-gehalte, maar wel een leuk muziekje.
Ik heb het idee dat er wat veel laag in de mix zit. Weet niet of dat van de basdrum, of van de basgitaar komt, misschien beide een beetje?

MikeD
10 november 2016, 10:40
Tsjaah mag ik er ook wat van vinden??? ik doe het je niet na (moet ik toch wat meer tijd vinden om te oefenen en ook dan nog....)... je bent mijn held. mooie heldere meerstemmige gitaarpartijen.. daar hou ik van... en je kunt een slechter commentaar krijge dan 'hoog Joe Satriani gehalte' dacht ik zo. Je laat horen dat je vingervaardig bent (ik heb het over gitaarspelen... de rest laten we terzijde) maar je laat je er niet toe verleiden om dat te laten uitmonden in een constante noten-mitrailleur.... 't is fijne gaspedaal muziek... alleen het uittro..... beetje als "na-het-biljartlaken-gladde-asfalt-op-een-kasseien-weggetje-beland"

zoldergitarist
15 december 2016, 07:58
Bedankt Gus, Henri H en MikeD (je laatste zin, Humorrrr!)

Charlie McD
16 december 2016, 13:36
Geweldig, in ieder opzicht. Dit is rock zoals ik het zo graag hoor! Genoten van je compositie en spel. En jaloers op je opnametechniek.

zoldergitarist
10 februari 2017, 18:19
Danke, leuk te om te horen!! Binnenkort kom ik weer met een nieuwe!

zoldergitarist
21 juli 2017, 19:50
Dit vind ik nog beter.... en met een referentie aan "Le grande Guerre"...... chapeau...!




https://www.youtube.com/watch?v=j-DZjBMhXmE

Bedankt Erik maar deze stond eigenlijk op mijn lijst om te deleten, ik laat hem nog maar even staan dan. (Nu staat mijn stukkie weer bovenaan toch 'Fusion' ?:seriousf:

maxdb
21 juli 2017, 20:19
Bedankt Erik maar deze stond eigenlijk op mijn lijst om te deleten, ik laat hem nog maar even staan dan. (Nu staat mijn stukkie weer bovenaan toch 'Fusion' ?:seriousf:
Niet deleten! Leuk, gaaf!

zoldergitarist
19 juli 2018, 21:21
Ik wil niet snakken ofzo, maar na hem wat vaker beluisterd te hebben vind ik het toch wel 1 van mijn betere stukkies + de vele uren die ik erin heb gestoken.

pasqual
19 juli 2018, 22:42
Ik wil niet snakken ofzo, maar na hem wat vaker beluisterd te hebben vind ik het toch wel 1 van mijn betere stukkies + de vele uren die ik erin heb gestoken.

Yep, ook weer genoten! Nog steeds een lekker nummer:cooler:

Fusion
20 juli 2018, 08:27
Lekker Barry!! Fijn gespeeld.

Charlie McD
21 juli 2018, 16:02
Subliem! Compositie, spel, opname, ‘mouthwatering’.

Cageman
21 juli 2018, 16:26
... ‘mouth watering’.

En 'pussy melting'. :)

zoldergitarist
25 oktober 2018, 16:28
En 'pussy melting'. :)


Dankje, deze bedoel je?
https://store.steelpantherrocks.com/products/the-pussy-melter-pedal

wormke
28 oktober 2018, 00:03
Het is al gezegd, maar kreeg onmiddellijk het Satriani gevoel (best ook wel wat Top Gun gevoel)
Lekker!

zoldergitarist
28 oktober 2018, 10:25
Het is al gezegd, maar kreeg onmiddellijk het Satriani gevoel (best ook wel wat Top Gun gevoel)
Lekker!

Het is wel een compliment (bedankt) natuurlijk maar ik heb helemaal niets met Satriani. En Top Gun... tja, ik ken de film, misschien heb ik het videospelletje te veel gespeeld vroeguh?