PDA

View Full Version : Gibson 2017 modellen



MikeD
12 oktober 2016, 17:48
Anderton's lanceert al wat 2017 Gibby's.. sommigen zijn al op voorraad anderen staan in pre-order....

https://blog.andertons.co.uk/guitars/gibson-2017?fb_action_ids=10155314128339307&fb_action_types=og.comments

helaas gaat de link van de pelham blue firebird naar de non-reverse versie... foutje

toch weer gas... even afkoelen

Da Vinci
12 oktober 2016, 18:24
Oei.... Pelham Blue Firebirds is wel verlanglijstmateriaal!

Vind 'm hier wel donker opkomen qua kleur btw


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Naviiin
12 oktober 2016, 19:04
De nieuwe SG Fusion van 2017 lijkt me ontzettend mijn ding. Simpele wraparound, 2 buckers, 1 volume 1 tone en gaan met die banaan. Jammer dat ze er alsnog best veel geld voor vragen.

episua
12 oktober 2016, 19:07
Bij de LP modellen is er bezuinigd op toggleswitch plaatjes 🙂.
Verder goed dat er niet teveel gekkigheid is bedacht voor de 2017 modellen, daar houden de over het algemeen conservatieve gitaristen toch niet van.

arjanb01
12 oktober 2016, 19:51
En de Lp standards zijn weer enigszins normaal geprijsd lijkt het, goeie zaak👍

telerocker
12 oktober 2016, 19:57
Zou die Worn Brown Faded er in het echie ook zo uitkomen? Op het plaatje vind ik hem wel goed smoelen. Kleurenpalet bij de Studio's is pretty boring. Helaas ook geen naturel Explorer. Daarvan zou mijn bootje wel gaan drijven. ;)

California Jam
12 oktober 2016, 20:04
Bij de LP modellen is er bezuinigd op toggleswitch plaatjes ��.


Ik vind het er wel cool uit zien eigenlijk. Ik heb de scratchplate van m'n Epiphone er ook al afgehaald maar ik denk dat ik die toggleswitch plaatje er ook afhaal!

MikeD
13 oktober 2016, 09:08
Oei.... Pelham Blue Firebirds is wel verlanglijstmateriaal!

Vind 'm hier wel donker opkomen qua kleur btw


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoe Pelham Blue finish eruit ziet op foto's, is in m'n eigen ervaring nogal afhankelijk van hoe ie is gespoten en ook hoe het licht er op valt.... kijk maar naar de foto's van mijn pelham blue flying V

Da Vinci
13 oktober 2016, 10:44
Net pas wat verder/beter kunnen lezen.
De slim taper neck op de LP vind ik zelf wel prettig, zo'n blow out mode, fase schakelaar en coil split voegt misschien ook wel wat toe.
Jammer dat ze nu toch wel iets 'raars' met het uiterlijk doen door dat plaatje bij de switch weg te laten.

Naast een Sunburst vind ik een Goldtop ook altijd wel mooi, en die classic heeft ook wel aardige specs.

Pter
13 oktober 2016, 10:57
Nu de 2017 Gibsons eraan komen ben ik benieuwd of de 2016 modellen in de aanbieding komen bij Musicstore, want ze zitten ze nog met een voorraadje 2015 modellen.

Nellyrocks
13 oktober 2016, 11:07
Oei.... Pelham Blue Firebirds is wel verlanglijstmateriaal!

Aight!!!!!

MikeD
13 oktober 2016, 13:18
Net pas wat verder/beter kunnen lezen.
De slim taper neck op de LP vind ik zelf wel prettig, zo'n blow out mode, fase schakelaar en coil split voegt misschien ook wel wat toe.
Jammer dat ze nu toch wel iets 'raars' met het uiterlijk doen door dat plaatje bij de switch weg te laten.

Naast een Sunburst vind ik een Goldtop ook altijd wel mooi, en die classic heeft ook wel aardige specs.

zo'n pokerchip kost een paar euro.. zet je die er toch zelf weer op?

Da Vinci
13 oktober 2016, 14:06
zo'n pokerchip kost een paar euro.. zet je die er toch zelf weer op?

Ja dat is het probleem ook niet. Vraag me alleen af waarom dat ze eerst die 4e pot eraf halen, die na een hoop commentaar terugzetten en er dan weer wat anders veranderen aan het uiterlijk. Volgens mij wil 98% van de gitaristen dat ding er gewoon op en die andere 2% haalt 'm er zelf wel af.