PDA

View Full Version : Pearl Jam - Mind your manners VOCAL COVER



Thewisbone
11 oktober 2016, 18:37
Ey, zag dit nummer laatst live door een Pearl Jam cover band en vond het zo'n vet nummer.

Dus dacht... hmmm kan ik dit ook? ik weet niet.. wat vinden jullie er van? https://soundcloud.com/thomasvdzee/thomas-mind-your-manners

Natuurlijk nog even een paar keer goed opnemen.

Duhsjaak
13 oktober 2016, 21:32
Als je d'r belang aan hecht, één keer goed opnemen is OK.
Opnieuw staat ie kennelijk op privé, want ik krijg een 'oh no we can't Find that track' boodschap.
Bijna nog meer mierenneukerij dan mijn klten met de taal.

Want waarom zou je m een aantal keer goed opnemen?
Maak m hoorbaar. En of t rammelt, soit, who cares?
Even strenger misschien: je hebt best talent.
Wat kan het jouw schelen dat je 391 dorpsgenoten er misschien niks aan vinden. Zolang jij er maar wat aan vindt.
Kom in Amstelveen wonen, dan kunnen er 80.000 dorpsgenoten er iets van vinden. Kan het je wat schelen?
Wordt je muziek er minder van, van wat men ervan vindt?
Het antwoord weet je allang. Het antwoord is gewoon nee.

Mijn voorstel: schei uit met verontschuldigen en twijfelen. Gooi het gas erop. Je bent een fijne gozert.
Hoorde ik daar iemand over GAS?

Vriendelijke Groet, Gus

Erik de Perik
13 oktober 2016, 21:42
Kan 'm niet beluisteren.

Duhsjaak
15 oktober 2016, 21:54
Guido Weijers zegt dan dat je eerste een

?

Post.

Gevolg door
Hallo, leef je nog?

Zo is er ineens twee (!!!) avonden achter elkaar iets leuks op TV.
Da's vaker dan de afgelopen vijf maanden.

Kom op vriend. Er lijkt zich hier een patroon af te tekenen.
We zijn gewoon Nieuwsgierig.......

Vriendelijke groet, Gus

Han S
15 oktober 2016, 22:12
We can’t find that track.
Did you try to access a private track while not being signed in?
Maybe the track has been removed.

zoldergitarist
18 oktober 2016, 14:23
Klinkt goed, met welke microfoon heb je dit gedaan?:makeup:

lcvanderhelm
18 oktober 2016, 18:48
Hij is via de luidspreker opgenomen.Daarom moet de opname afgeluisterd worden via een microfoon.

Duhsjaak
18 oktober 2016, 21:52
Hé luister. Het zit zo:
Ik heb zeker geloof gehad in je talent en heb er ook het nodige aan tijd in gestoken.
Da's waar toch, of niet?

De laatste keren dat je dingen postte, was het iedere keer precies dit patroon. Iedereen maakt zich zorgen en jij bent al een hele week bezig met dingen die je meer boeien dan je eigen muziek.

Iedere keer ook dingen posten zonder te controleren of je post werkt voor je publiek. Voor ons. Voor je mede GN'ers dus. Je collega's. Kan me ene fuck schelen hoe je je mede forummers noemt?

Kortom: kijk maar effe. Ik heb het er qua geduld wel een beetje mee gehad.
Misschien wel helemaal.
Het leven is te leuk om te wachten totdat iemand zijn post van privé haalt.
Bye bye zwaai zwaai.
Gus

zoldergitarist
19 oktober 2016, 08:07
Hij is via de luidspreker opgenomen.Daarom moet de opname afgeluisterd worden via een microfoon.

ooh zo, dacht al, tis een beetje zacht opgenomen....

Thewisbone
13 december 2016, 21:19
Haha, sorry guys! ik was dit topic helemaal vergeten. @Duhsjaak je hebt idd veel tijd in mij gestoken. ben nu bezig voor een zangcoach..

Duhsjaak
13 december 2016, 21:36
Haha, sorry guys! ik was dit topic helemaal vergeten. @Duhsjaak je hebt idd veel tijd in mij gestoken. ben nu bezig voor een zangcoach..

Gaat het allemaal niet om. Wat ik bedoel te zeggen is: neem eens verantwoordelijkheid vooor je doen en laten hier.
Organiseeer je leven en je loopbaan.
Daar komt het op neer.
En als je iets post en het is geen fuck waard, soit.
Maar als je ons het idee wilt geven dat we er naar zouden moeten luisteren (anders is posten pointless toch?) dan check je gewoon of allles het doet.

Anders is het hetzelfde als het rechtstreeks minachten van je publiek. Heb respect voor je publiek, want je hebt graag dat ze de tijd voor je muziek nemen.
Je t,rekt twee uur uit voor het schrijven en opnemen van een lied en je vindt het teveel moeite om 15 seconden uit te trekken om te controleren of anderen daar kennis van kunnen nemen? Iets zegt mij dat je je prioriteiten niet op orde hebt.

En een zangcoach gaat daarin geen enkele verandering in brengen. De enige die dat kan ben jij. En mijn advies is, dat je dat ook doet.
Vriendelijke groet, Gus

Thewisbone
13 december 2016, 23:30
Gaat het allemaal niet om. Wat ik bedoel te zeggen is: neem eens verantwoordelijkheid vooor je doen en laten hier.
Organiseeer je leven en je loopbaan.
Daar komt het op neer.
En als je iets post en het is geen fuck waard, soit.
Maar als je ons het idee wilt geven dat we er naar zouden moeten luisteren (anders is posten pointless toch?) dan check je gewoon of allles het doet.

Anders is het hetzelfde als het rechtstreeks minachten van je publiek. Heb respect voor je publiek, want je hebt graag dat ze de tijd voor je muziek nemen.
Je t,rekt twee uur uit voor het schrijven en opnemen van een lied en je vindt het teveel moeite om 15 seconden uit te trekken om te controleren of anderen daar kennis van kunnen nemen? Iets zegt mij dat je je prioriteiten niet op orde hebt.

En een zangcoach gaat daarin geen enkele verandering in brengen. De enige die dat kan ben jij. En mijn advies is, dat je dat ook doet.
Vriendelijke groet, Gus

Haha, Gus! wat een geniale man ben jij ook! ik verwijs je naar mijn nieuwe topic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?172378-Pearl-Jam-Black-VOCAL-COVER

Ik lees altijd alles aandachtig wat je allemaal zegt... topper!