PDA

View Full Version : Say no to Muzikantenbank.nl



JV73
11 oktober 2016, 17:37
Ik wilde een advertentie plaatsen op deze site. Je moest ook de namen vd bandleden vermelden . Ik kreeg toen een zeer onvriendelijk bericht van beheerster Romy de Wit . Met hoofdletters en dikgedrukte letters en uitroeptekens dat ik dom was en niet kon lezen. Ook de achternamen vd bandleden moesten erbij anders wordt je advertentie geweigerd.
Wie denk ze wel wie ze is!
Meer mensen ervaringen met die ( excuses voor mijn taalgebruik ) debiel?

arjanb01
11 oktober 2016, 18:06
Geen slechte ervaringen met die site. Nooit problemen daar gehad.

JV73
11 oktober 2016, 18:15
Heb zojuist gegoogled en er wordt al jaren over haar gesproken..... ze gaat he helemaal eerst uitpluizen en kijken wat je allemaal gedaan hebt. En ondertussen uitschelden dat je alles vermeld als je de advertentie wil plaatsen.

beruk
11 oktober 2016, 18:18
Gezien de layout zou ik daar noooit iets op plaatsen. Is dit een veel gebruikte site?

arjanb01
11 oktober 2016, 18:22
Correctie, heb alleen ervaring met muzikantenbank.com/.eu.
Met deze niet, weleens op gesurfd maar de lay out is uit het jaar 1996😂
Wat een drama!

LRS
11 oktober 2016, 19:13
Muzikantenbank.nl zijn koekenbakkers. Bij mijn weten vnl. opdringerige koekenbakkers. Ik had een paar jaar terug een advertentie op muzikantenbank.NET gezet. Die houden ze kennelijk in de gaten, want ik ontving toen spam van .NL dat ik toch echt beter op hun site kon adverteren dan bij .NET. Zat ik niet op te wachten, dus de moeite genomen om ze uit te leggen dat spam illegaal is hier. Vonden ze niet leuk om te horen...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Schrevel
11 oktober 2016, 19:31
Punkers hébben niet eens een achternaam.

Maar dat je dom bent en niet kunt lezen was waarschijnlijk een compliment.
Want echte creatievelingen zijn immers dyslectisch!

:hide:

arjanb01
11 oktober 2016, 19:33
Wie is die Romy de Wit eigenlijk ?
Nooit last van gehad gelukkig. Maar als ik dat zo hoor is het nogal een rare. Komt ze uit de muziek? Heeft ze een artiestenburo ?

Plant
11 oktober 2016, 20:11
Meer mensen ervaringen met die ( excuses voor mijn taalgebruik ) debiel?

Er bestaat al een bijna 10 jaar oud topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?83486-Muzikantenbank-nl-beslommeringen!) over, dus ik denk ja ;)

Pepe
11 oktober 2016, 22:37
De site staat te koop?
Zou dit topic.......
Ohnee, dat gaat over www.muziekantenbank.nl/ (http://www.muziekantenbank.nl/), het dyslectische zusje van Romy.

showband
12 oktober 2016, 12:11
gebruik
muzikantenbank.net
of
muzikantenbank.eu

die werken wel.....

JV73
12 oktober 2016, 18:56
Die gebruik ik ook al...maar gebruik graag meerdere kanalen.l, maar dat zal speurneus Romy de Wit intussen wel gezien hebben ;p

mrweird
12 oktober 2016, 20:12
of gewoon markplaats.nl. Heb ik zelf goeie ervaringen mee en muzikanten zoekertjes zijn gratis.

Speeddemon
13 oktober 2016, 12:02
We zijn echt niet alleen! :grouphug:

http://blog.audioarts.nl/2009/10/muzikantenbanken.html

Pepe
13 oktober 2016, 12:23
Die de Wit zal een of andere autistische asperger zijn zal het niet? Misschien is die Muzikantenbank wel een vorm van therapie, weet jij veel.

JV73
14 oktober 2016, 11:12
Romy is zeker zelf een keer uit een band gezet en gunt nu niemand een plaats in de muziekwereld. Ze zou goed in een jury van een talentenshow passen, kan ze iedereen lekker afzeiken.