PDA

View Full Version : Wie is het eerst lid van het forum?



Luca P
4 oktober 2016, 17:00
Weet ff niet zo snel waar dit te posten.
Hoe dan ook, lullen over gitaren kunnen we het beste.
Maar wie lult hier het langs van al?
Wie is het eerste lid? Is dat ook terug te vinden in de ledenlijst?
Kan niks vinden of ik ben scheel.

Dutch66
4 oktober 2016, 17:30
't is meer de vraag wie er straks als laatste hier 't licht uit doet...... :seriousf:

Tabula Rasa
4 oktober 2016, 17:39
Gitaarnet denk ik.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Tabula Rasa
4 oktober 2016, 17:40
Bedenk me ineens dat ik hier ook wel weer een jaar of 10 zal rondhangen. Tering, wat gaat de tijd snel en wat wordt ik snel oud.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

catab
4 oktober 2016, 18:03
De tijd gaat echt niet zo snel, want op je status staat.
geregistreerd 28dec. 2011 dus nog geen 5 jaar.:sssh:

Tabula Rasa
4 oktober 2016, 18:05
Maart 2006 😃


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Luca P
4 oktober 2016, 18:16
Tot nu toe ben ik hier langer dan jullie...
:cheerup:

arjanb01
4 oktober 2016, 18:18
Ik vanaf 2005.

Luca P
4 oktober 2016, 18:22
Ik vanaf 2005.

...er staat 12 februari 2006...
:stop::sneaky:

Schrevel
4 oktober 2016, 18:22
Het oudste lid was waarschijnlijk van toen het nog Luitnet heette.

arjanb01
4 oktober 2016, 18:28
...er staat 12 februari 2006...
:stop::sneaky:

Sorry 2006 idd, ik word seniel 🙈

D3nnis
4 oktober 2016, 18:41
2005 hier ☺

Rinze
4 oktober 2016, 18:51
2002

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

JVGM-music
4 oktober 2016, 18:57
Ik heb een heel oud lid. Geldt dat ook?

jutter
4 oktober 2016, 19:01
Ik heb een heel oud lid. Geldt dat ook?

Heb of ben? :D

JVGM-music
4 oktober 2016, 19:46
Heb. ......

Luca P
4 oktober 2016, 19:49
Ik sta nog steeds boven aan. Jan 2002.
Ik verdien wel een award eigenlijk. Zoveel jaar bij de club - cadeaubon Bax of zo!
:dance:

alias
4 oktober 2016, 20:29
Nee hoor.

Afgezien van de oprichter van het forum is Arthur het oudste geregistreerde lid (3 april 2001), maar die post hier al lang niet meer, of onder een andere naam.

Eko is bij mijn weten het oudste geregistreerde lid (16 mei 2001) die nog steeds onder zijn oorspronkelijke forumnaam af en toe iets bijdraagt (augustus 2016 nog) en dus de aartsvader genoemd mag worden.

En verder zijn er nog, die hier al net zo lang rondwaren, maar niet meer onder hun oorspronkelijke forumnaam ...

Erik de Perik
4 oktober 2016, 20:54
Ik sta nog steeds boven aan. Jan 2002.
Ik verdien wel een award eigenlijk. Zoveel jaar bij de club - cadeaubon Bax of zo!
:dance:

Komend weekend word je op een platte kar door je woonplaats heen gereden. Vervolgens zullen er, in een pentagram getekend met geitenbloed, enkele rituele verminkingen bij jou aangebracht worden. Wat er daarna in het bos gaat gebeuren is nog een beetje een verrassing Luca, maar je zult het nooit vergeten.

Harry
4 oktober 2016, 21:36
Ik ben er net pas bij, dus mij blijft dat bespaard, gelukkig

roger
4 oktober 2016, 21:38
Niet erg actief, maar ik ben er sinds november 2001 bij als ik me niet vergis...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Erik de Perik
4 oktober 2016, 21:45
Ik ben er net pas bij, dus mij blijft dat bespaard, gelukkig

Tegen een geringe, wat zeg ik...?? flinke bijbetaling, kunnen we je relicen oftewel je krijgt streetcreds zonder buiten te komen ;)

pasqual
4 oktober 2016, 22:11
Komend weekend word je op een platte kar door je woonplaats heen gereden. Vervolgens zullen er, in een pentagram getekend met geitenbloed, enkele rituele verminkingen bij jou aangebracht worden. Wat er daarna in het bos gaat gebeuren is nog een beetje een verrassing Luca, maar je zult het nooit vergeten.

:seriousf::seriousf:

Gearjunkie
4 oktober 2016, 23:01
december 2002, veel verandert in die tijd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Duhsjaak
5 oktober 2016, 07:11
Tegen een geringe, wat zeg ik...?? flinke bijbetaling, kunnen we je relicen oftewel je krijgt streetcreds zonder buiten te komen ;)

Ik zeg: Ik doe mee. Harry heeft al zo veel nieuwe mannen (en soms ook vrouwen) hier welkom geheten...
Harry is wel een feestje waard.
Mijn voorstel: Flink reliccen, maar we zijn zuinig op zijn handen. Links voor de muziek en rechts, ehm, nou ja gewoon ook de rechter.

o ja, ik zelf was iets telaat voor 1 april.
Vriendelijke groet, Gus

Kim Wilson
5 oktober 2016, 08:35
Te lang. En de meeste posts ook...

Luca P
5 oktober 2016, 09:59
Komend weekend word je op een platte kar door je woonplaats heen gereden. Vervolgens zullen er, in een pentagram getekend met geitenbloed, enkele rituele verminkingen bij jou aangebracht worden. Wat er daarna in het bos gaat gebeuren is nog een beetje een verrassing Luca, maar je zult het nooit vergeten.


Pure afgunst!
:seriousf:

Philippe
5 oktober 2016, 11:33
Ik ook alweer 13 jaar! :rockon:

EDIT: Wat me overigens opvalt is dat de mensen die hier al meer dan 10 jaar zitten, relatief weinig posts hebben (< 5.000), met een aantal uitzonderingen uiteraard.

Daarnaast zitten relatief nieuwe leden (na 2014) na 1 jaar vaak al aan de 2.000. Ik noem een Joost de Ruig, Erik de Perik, etc.

Waar ik dus vaak denk dat het forum af en toe op sterven na dood is, wordt er blijkbaar toch gemiddeld per lid meer gepost dan vroeger.

zjanke
5 oktober 2016, 12:21
Of de mensen met een kort lid hebben verder geen leven en posten dus meer :D

Erik de Perik
5 oktober 2016, 13:57
Of de mensen met een kort lid hebben verder geen leven en posten dus meer :D

Ik voel me niet aangesproken met m'n robuuste 5 cm :supercool:

zjanke
5 oktober 2016, 14:18
Ach, zo lang je alle kanten raakt is het goed... Of zoals Bassbitch het stelde: het moet niet zijn alsof je een frikandel in een gymzaal gooit

Harry
5 oktober 2016, 14:50
Tegen een geringe, wat zeg ik...?? flinke bijbetaling, kunnen we je relicen oftewel je krijgt streetcreds zonder buiten te komen ;)

:seriousf:

ik kan je verzekeren dat ik al redelijk gerelict ben sinds die tijd..

Harry
5 oktober 2016, 14:55
Ik zeg: Ik doe mee. Harry heeft al zo veel nieuwe mannen (en soms ook vrouwen) hier welkom geheten...
Harry is wel een feestje waard.
Mijn voorstel: Flink reliccen, maar we zijn zuinig op zijn handen. Links voor de muziek en rechts, ehm, nou ja gewoon ook de rechter.

o ja, ik zelf was iets telaat voor 1 april.
Vriendelijke groet, Gus


je bent te goed, mijn handen sparen. Kunnen we de rest ook overslaan? Zie mijn vorige post, het relicen gaat al vanzelf....

--=HANS=--
7 oktober 2016, 21:08
11 jaar alweer, pffffff wat gaat de tijd toch belachelijk snel!

woldhek
7 oktober 2016, 23:12
De eerste 4 posts lijken verdwenen, maar de 5e was raak:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?5

Eerste lid:

http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?1

vulvasonic
8 oktober 2016, 03:02
Dit forum bestond al een tijdje toen ik in oktober 2002 erbij kwam. In eerste instantie was ik zeer fanatiek en serieus en was ik vooral te vinden bij de afdeling 'elektrische gitaren'. Daarna had ik er van het één op het andere moment genoeg van en ben ik een jaar weggebleven. Mijn terugkomst was net zo plotseling en impulsief als mijn vertrek, alleen leerde ik toen het café kennen. Dat café heette destijds nog 'biertje erbij?' of iets dergelijks. Ik voelde me meteen thuis (ook zonder biertje). Toen iemand op een gegeven moment een chat functie had gebouwd was het hek van de dam. Altijd giga-gezellig en er ontstond ook een serieuze band met enkele leden onderling. Helaas komt die tijd nooit meer terug. :)

vulvasonic
8 oktober 2016, 03:09
Ach, zo lang je alle kanten raakt is het goed... Of zoals Bassbitch het stelde: het moet niet zijn alsof je een frikandel in een gymzaal gooit
Misschien had Biebs wel gewoon een gigantisch grote natte doos. Kan zomaar. Als ik haar eens tegenkom zal ik het haar vragen. Ik vind dat je dat soort onderwerpen als volwassen mensen onder elkaar gewoon moet kunnen bespreken. Hoewel.... 'volwassen'. Toen ze die opmerking plaatste was ze nog maar 16 of 17......., zoiets toch? :D

Erik de Perik
8 oktober 2016, 03:29
Dit forum bestond al een tijdje toen ik in oktober 2002 erbij kwam. In eerste instantie was ik zeer fanatiek en serieus en was ik vooral te vinden bij de afdeling 'elektrische gitaren'. Daarna had ik er van het één op het andere moment genoeg van en ben ik een jaar weggebleven. Mijn terugkomst was net zo plotseling en impulsief als mijn vertrek, alleen leerde ik toen het café kennen. Dat café heette destijds nog 'biertje erbij?' of iets dergelijks. Ik voelde me meteen thuis (ook zonder biertje). Toen iemand op een gegeven moment een chat functie had gebouwd was het hek van de dam. Altijd giga-gezellig en er ontstond ook een serieuze band met enkele leden onderling. Helaas komt die tijd nooit meer terug. :)

En ik probeer zo heftig een band op te bouwen..... :cheerup:

mrweird
8 oktober 2016, 06:55
Oktober 2001 .. Best wel lang. Win ik als oudste zak die nog wel 's af en toe wat post?

zjanke
8 oktober 2016, 16:07
Misschien had Biebs wel gewoon een gigantisch grote natte doos. Kan zomaar. Als ik haar eens tegenkom zal ik het haar vragen. Ik vind dat je dat soort onderwerpen als volwassen mensen onder elkaar gewoon moet kunnen bespreken. Hoewel.... 'volwassen'. Toen ze die opmerking plaatste was ze nog maar 16 of 17......., zoiets toch? :D
We zouden die uitspraak eens terug moeten zoeken en dan aan het rekenen slaan. Het zou heel goed kunnen dat ze die leeftijd had, maar wellicht dat ze als mod (is ze dat nog steeds?) stiekem meeleest en gewoon antwoord kan geven.

vulvasonic
9 oktober 2016, 16:31
We zouden die uitspraak eens terug moeten zoeken en dan aan het rekenen slaan. Het zou heel goed kunnen dat ze die leeftijd had, maar wellicht dat ze als mod (is ze dat nog steeds?) stiekem meeleest en gewoon antwoord kan geven.

IN dat geval doe ik bij dezen voorzichtig een poging.

HEEEEEEEEE BASGITAAR PRETENDEREND TE SPELEN STOEPHOERRRR, HEDDE GIJ UNNE GROTEN KUT?!?!?

Ach, die Biebs. Ze zag me altijd al als een soort vaderfiguur. En terecht. :)

grayfink
9 oktober 2016, 17:08
Bij Kim Wilson's Facebookpagina staat ze tussen de vrienden. Kort haar tegenwoordig. Maar ook op FB niet erg actief zo te zien.
Ik ben bang dat ze een leven heeft gekregen. Die zien we niet meer terug.
Foto onherkenbaar gemaakt, weet niet of ze nog in beeld wil:
http://i70.photobucket.com/albums/i113/grayfink/Image61_zpstkpugjap.jpg (http://s70.photobucket.com/user/grayfink/media/Image61_zpstkpugjap.jpg.html)

vulvasonic
10 oktober 2016, 00:49
Bij Kim Wilson's Facebookpagina staat ze tussen de vrienden. Kort haar tegenwoordig. Maar ook op FB niet erg actief zo te zien.
Ik ben bang dat ze een leven heeft gekregen. Die zien we niet meer terug.
Foto onherkenbaar gemaakt, weet niet of ze nog in beeld wil:
http://i70.photobucket.com/albums/i113/grayfink/Image61_zpstkpugjap.jpg (http://s70.photobucket.com/user/grayfink/media/Image61_zpstkpugjap.jpg.html)
Ik ben zelf ook niet bijster actief op Facebook, maar in het Facebookbestaan is ze nog altijd een hele lieve vriendin van me. In het werkelijke bestaan ziet ze me nog niet te staan van de zeik! :angry:

Zonder dollen, Bassbitch was en is nog steeds een topwijf. Al vind ik haar nog veel te jong voor een pittig, kittig kapsel. Ze heeft het nog nét niet rood geverfd! Biebs, lieverd van je ouwe, trouwe surrogaatpaps, laat je haren toch lekker weer lang. Je ziet er nog steeds fantastisch uit, maar al ZEGGEN ze van niet, diep in het hart vindt iedere man elke vrouw net iets aantrekkelijker met lang haar. Noem het een oerdrift. :D

Noid
10 oktober 2016, 19:59
Lid sinds 2003, maar profiel zegt 2004. Weet ook niet meer precies hoe dat zat. Iets als je 3 maanden niet gepost had, of was het nou een opschoonactie, waarop je binnen een paar weken moest reageren, waardoor mijn oorspronkelijke profiel gewist was.

(verder wat Vulva zegt: vrouwen met lang haar is een soort oer ding of zo)

harrie-beton
11 oktober 2016, 10:53
Kende het forum in 2003 maar geen account. Ik pas een account in 2004 maar vooral toen draaide het forum op een brakke machine en was het erg veel onbereikbaar. Gekke time out na het posten en dan stond je post er twee keer. Er was ook een mirror forum (Bassie79) en daar heb ik ook opgezeten maar die kon de drukte ook niet aan.

Dat forum is opgericht voor Youtube (2005) en Facebook maar is ingehaald qua functionaliteit. Tweakers forum waar ik lid ben is veel strenger dan dit forum en verwijdert veel meer geneuzel. Gitaristen zijn ook heel andere denkers dan techneuten. Die houden ook niet zo van regels en tucht.