PDA

View Full Version : Updaten moderatorbestand



Joost de Ruig
2 oktober 2016, 14:29
Per subforum zijn er 1 of meerdere moderators verantwoordelijk voor de gang van zaken binnen dat subforum. Ik zie echter allerlei namen staan van moderators die hier volgens mij al jaren niet meer actief zijn. En ook zie ik bv Bert nog steeds vermeld staan. Mag ik vragen waarom hier geen update op wordt losgelaten? Ik hoor wel eens dat door de afwezigheid van Hoofd er een aantal zaken niet opgepakt kunnen worden en wellicht is dit er een van. Maar is er dan geen achterdeur hiervoor denkbaar?

grayfink
2 oktober 2016, 14:42
Dit kan volgens mij alleen door de forumbeheerder (Ido Hurkmans - Gitaarnet) veranderd worden. Ido logt alleen nog maar in in oneven schrikkeljaren als het volle maan is en alle planeten op één lijn staan. Dat is soms even wachten dus.

Edit: valt mee, september nog ingelogd

http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?1-gitaarnet&tab=aboutme#aboutme

Joost de Ruig
2 oktober 2016, 14:53
Lijkt mij een kwetsbare situatie als iets van 1 persoon afhankelijk is. Als hem of haar morgen iets overkomt, dan wordt het nog lastiger. Ik ken de historie niet, maar hoe kan het dat niemand met de forumbeheerder een aantal zaken kan regelen?

Han S
2 oktober 2016, 15:00
Ido komt af en toe kijken en we hebben zijn telefoonnummer. Verder zijn er genoeg (super)mods om de boel te regelen.

Joost de Ruig
2 oktober 2016, 15:04
Ido komt af en toe kijken en we hebben zijn telefoonnummer. Verder zijn er genoeg (super)mods om de boel te regelen.

Dat is natuurlijk prima, maar ik zie eigenlijk maar 4-5 moderators hier regelmatig voorbij komen en het lijkt mij dat er onevenredig veel werk op hun schouders komen (alle respect dus voor hen!!!). En het nut van moderators vermelden die niet meer actief of niet meer onder ons zijn, snap ik niet.

Han S
2 oktober 2016, 15:10
Ik zou me er niet teveel over opwinden Joost en wat Ido doet gaat hij zelf over.

En dat werk valt erg mee sinds Brad.............................................. .....ssssshhhhtttttttt, niet verder vertellen.

hoofd
13 oktober 2016, 14:07
Ik hoor wel eens dat door de afwezigheid van Hoofd er een aantal zaken niet opgepakt kunnen worden

En dat houden we godverdomme ook zo!

Han S
13 oktober 2016, 14:09
Ik dacht dat je dood was.

zjanke
13 oktober 2016, 15:25
Die Pisvlek is getipt door Fnark...

macwilliams
15 oktober 2016, 23:14
Ik dacht dat je dood was.

De wens is de moeder aller gedachte.

DEA100MKIV
8 december 2016, 23:01
Ja, Ik stem voor Joost de Ruig als extra moderator. Je hebt een goede postcount zo te zien! Is dit een open sollicitatie naar het moderatorschap ? Best goed, iemand door voor ons staat! Ik vind het serieus een goed idee!

Ik stem voor