PDA

View Full Version : Ervaringen gezocht blade gitaren



giovan
27 juli 2003, 20:02
Heeft iemand ervaringen met Blade gitaren? Wat is de algemene kwaliteit en op welke zaken moet je letten bij een tweedehands blade?

In de buurt staat er een te koop, elementen zijn actief en passief te zetten, heel mooi tremolo, 2 humb en 1 single coil, humbuckers zijn om te schakelen naar single coil , gitaar kostte nieuw 4000 gulden. Vraagprijs is 550

BLOK182
27 juli 2003, 20:07
Mijn oom heeft laatst zijn tweede Blade RH4 gekocht, zijn de duurste, kosten zo'n 1800-2000 pleuro, maar het schijnen echt topdingen te zijn.

Bladerunner
28 juli 2003, 07:57
Meteen kopen!!! ik heb zelf een jaar of tien een Blade en ben er nog steeds hartstikke teverden mee. Jammer dat ik deze aanbieding niet voor jou heb gezien anders had ik hem wel gekocht.
Weet je welk type het is? Ik heb zelf een R4, (helaas) zonder humbucker maar omdat je elementen actief zijn kun je (aan de achterkant) de ferquenties die je extra wil benadrukken boosten.
Dus niet te lang wachten met kopen!!
Succes ermee. 8-)

Bladerunner
28 juli 2003, 08:01
Sorry, nog niet op alles in je bericht gereageerd:
Waar je op moet letten: natuurlijk of de hals recht is, of de mini-switch het nog doet en of VSC (aan de achterkant) nog werkt. Mocht het niet werken dan kan het ook een kestie zijn van een lege batterij!!
Nogmaals succes!

BladeRunner

Rubenios
28 juli 2003, 10:20
sprak de user met 18 berichten...

BLOK182
28 juli 2003, 13:01
was dat nou voor opmerking? :-?

giovan
28 juli 2003, 16:41
was dat nou voor opmerking? :-?
rubenios is van het paadje af denk ik :-)

Thanks voor de opmerkingen mensen. Maar wat is VSC?
ik heb de actief-passief gecheckt en het schakelen van hum naar single coil.
Het is een r4, zelfde kleur als op de blade site.

Bins
28 juli 2003, 17:08
was dat nou voor opmerking? :-?

Ik denk dat hij bedoelt dat mensen met maar 18 posts geen verstand kunnen hebben van gitaren ofzo? Dus je moet eerst heel off-topic volspammen voordat je hier iets mag schrijven....

550 voor een gitaar die niwue 4000 piek was lijkt mij geen slechte prijs trouwens, als alles goed in orde is verder.

BLOK182
28 juli 2003, 18:41
Maarre, om welke blade gaat het nu? Want je hebt dus de RH-4, dies erg duur, maar je hebt ook de texas-nogwat serie, dies iets van 700 euro ofzo? City music heeft er eentje in de aanbieding, zie www.citymusic.nl en ik zou ook ff musik-produktiv checken, die hebben dus ook alle blades op een rijtje.

Bladerunner
28 juli 2003, 21:13
Hee Rubenios,

waarschijnlijk heb je zelf geen Blade dus heb je op dit forum helemaal niets te zoeken tenzij je er wat zinnigs over te melden hebt. En dat je 774 berichten achter je naam hebt staan wil nog niet zeggen dat ze allemaal tot iets bijgedragen hebben!!!!
:evil: So shut the fuck up!! :evil:

En Giovan,

of het nu de standard of de classic is, altijd doen (mits alles nog goed werkr) want het is geen geld voor zo'n goede gitaar!!!

Bladerunner

giovan
30 juli 2003, 00:14
Ga hem halen, alleen dat tremolo is niet geschikt voor het spitfirewerk. Ga hem wel customizen, scratch het logo eraf op de B na en maak er bach van. En de volgende die hem bespeelt - en dan heb ik hem na 3 jaar echt helemaal afgeragd -mag er bah van maken.

Zo in m'n sas met bladerdas ;-)

Rubenios
30 juli 2003, 20:44
Hee Rubenios,

waarschijnlijk heb je zelf geen Blade dus heb je op dit forum helemaal niets te zoeken tenzij je er wat zinnigs over te melden hebt. En dat je 774 berichten achter je naam hebt staan wil nog niet zeggen dat ze allemaal tot iets bijgedragen hebben!!!!
:evil: So shut the fuck up!! :evil:

En Giovan,

of het nu de standard of de classic is, altijd doen (mits alles nog goed werkr) want het is geen geld voor zo'n goede gitaar!!!

Bladerunner

nope klopt... ik ben te verwend om op een blade te spelen :P

iam
1 augustus 2003, 18:35
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2549104570&category=2384

is dit dan geen koopje?

ok nog 6dagen te gaan maar mss valt er iets uit te halen :D