PDA

View Full Version : Vervoer versterker in Flightcase



mattihafler
17 september 2016, 10:33
People!

Ik heb gisteren een flightcase aangeschaft. (2dehands).
In de flightcase is nog een binnenwerk aanwezig die is afgestemd op een smalle Marshall head van 22cm.
Ik heb zelf de EVH 5150 III 50w.
Deze is 30.4 breed..dus zou niet in zijn normale, staande stand in de case passen.
Als ik de versterker een kwartslag draai, waarmee hij met de achterkant op de bodem rust, dan zou het wel passen.

Kan het kwaad om op die manier de versterker te vervoeren? Buizen zitten er vrij stevig in, met ook nog extra kapjes om de buizen goed op hun plek te houden...

(ik kan natuurlijk ook de flightcase gekanteld vervoeren, maar als het ook op deze manier kan.....)

Uwen expertise svp..

the sure thing
17 september 2016, 12:14
Kan prima! Ik vervoer zo mijn top(s) als ik geen case heb, want zo vallen ze niet om.


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

mattihafler
17 september 2016, 15:06
Kan prima! Ik vervoer zo mijn top(s) als ik geen case heb, want zo vallen ze niet om.


Ook voor ritjes van 5 a 6 uur of meer?

the sure thing
17 september 2016, 15:26
Ja joh prima. Denk je dat als ze die amps verschepen naar een ander continent dat ze echt "this side up" op de doos volgen? ALS dat al op de doos staat? Zolang de amp goed geklemd zit in het piepschuim kan het echt geen kwaad.


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

mattihafler
17 september 2016, 15:31
grazie mille!

D3nnis
17 september 2016, 15:33
Ja joh prima. Denk je dat als ze die amps verschepen naar een ander continent dat ze echt "this side up" op de doos volgen? ALS dat al op de doos staat?

Maar dit gaat dan ook niet altijd goed ☺
Heb weleens een amp uit de usa laten komen, en toen ie hier kwam zag de binnenkant er meer uit als een glasbak dan als een versterker.

Erik de Perik
17 september 2016, 19:36
Maakt volgens mij geen ruk uit. Een combo leg je toch ook standaard op z'n rug of op z'n buik in de kofferbak?