PDA

View Full Version : Martin uit Amsterdam meldt zich!



Gainman
16 september 2016, 01:36
Dag allemaal,

Mijn naam is Martin, 29 jaar, een fanatiek muzikant uit Amsterdam. Ik ben in de eerste instantie gitarist (ruim 20 jaar) en daarnaast speel ik wat piano, bas en drums (al mag dat laatste geen naam hebben hahah). Ik volg dit forum al heel lang en heb me in 2005 als lid ingeschreven om een oproep te kunnen doen voor een bandje te starten, maar verder nog niet echt iets gepost. En sinds dat alweer enige tijd geleden is, dacht ik, ik stel me nog even voor :)

Ik wil binnenkort een thuisstudio gaan inrichten en daarbij mn gitaar gear weer eens upgraden, dus ga jullie hulp vast hard nodig hebben!
Ik zie nu al uit naar jullie heldere adviezen en inzichten!

Groeten Martin

dionhofman
16 september 2016, 21:34
yo martin,

ik ben hier ook net nieuw. ik zit al een tijdje alleen te spieken op t forum. volgens mij is het wel gezellig hier.
hoezo mag drums geen naam hebben?

LRS
16 september 2016, 23:49
Beste Martin,
Voor inhoudelijk gitaaradvies zit je hier wel goed. Ook paar slimme amp techs die hun bijdrage leveren. Voor een gebalanceerde band samenstelling zou ik eerder een berichtje op muziekantenbank.net zetten!
Gr.
Chris

Ps welkom op het forum!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gainman
17 september 2016, 04:07
yo martin,

ik ben hier ook net nieuw. ik zit al een tijdje alleen te spieken op t forum. volgens mij is het wel gezellig hier.
hoezo mag drums geen naam hebben?

Qua drums speel ik echt basis van de basis zeg maar, en niet heel strak nog :) maar als ik wat groter woon komt er waarschijnlijk ook nog wel een (al dan niet elektrisch) drumstel, lijkt me te gek daar goed in te worden!
Maar goed, daarvoor zitten we hier op het verkeerde forum hè ;)

Fusion
17 september 2016, 06:48
Hallo mede-Mokummer :) Wat voor soort muziek wil je gaan maken en opnemen?

dionhofman
17 september 2016, 07:36
ooooh op die manier. mocht je een keer in alkmaar zijn en ik ben toevallig thuis kunnen we altijd ff op t drumstel rammen maar idd dit forum heeft een heel andere naam :)

Gainman
19 september 2016, 02:00
Hallo mede-Mokummer :) Wat voor soort muziek wil je gaan maken en opnemen?

Mijn roots liggen in (hard)rock, punk en (nu)metal, dus als ik elektrisch speel of schrijf zal het snel daarop uitdraaien (Alter Bridge-Avenged Sevenfold-Stereoside-Story Of the Year-Sum 41, naast alle 'klassieke' bands natuurlijk).
Maar de afgelopen jaren ben ik meer akoestisch bezig geweest en schrijf ik eerder singer-songwriter dingetjes en ballads (Ed Sheeran-James Bay-John Butler-Jack Johnson etc). Voor dat laatste biedt de piano ook nieuwe inzichten, dat is wel leuk bij gebrek aan inspiratie :)
Hoewel metal schrijven op een akoestische gitaar met veel laag (en die heb ik) ook heel gaaf is haha.

Maar dat dus!

Fusion
19 september 2016, 07:17
Niet bepaald mijn stijl metal, maar zal je desondanks best wat tips kunnen geven bij je opnamestudio, met de focus op metal opnemen :)

miyaru
25 september 2016, 16:21
Je mag mij ook altijd vragen stellen over home studio zaken........ Vind ik leuk, en leert mij ook weer nieuwe inzichten!

Robin.