PDA

View Full Version : Hallo



Hork
15 september 2016, 11:30
Ik ben Bas, 26 jaar en ik heb me geregistreerd op dit forum om wat wijzer te worden over gitaren, basgitaren en versterkers.

Over mijzelf:
Ik ben al vanaf mijn 7e bezig met muziek. Ik ben begonnen op keyboard maar op mijn 10e wou ik toch de overstap maken naar gitaar. Toen ik een jaar of 13 was ben ik bij een band gegaan, in het begin voor de lol maar na een tijdje konden we een leuk optreden neerzetten. Helaas viel deze band na een jaar of 5 uit elkaar en daarmee was mijn motivatie voor gitaar spelen eigenlijk weg.

Tot ik afgelopen jaar zat te denken dat het eigenlijk zonde is om geen gitaar meer te spelen. Dus om het een nieuwe impuls te geven heb ik een nieuwe gitaar gekocht en sindsdien speel ik weer gitaar. Echter is mijn setup nog niet helemaal zoals gewenst en dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik dit forum heb gezocht. Maar over dit onderwerp zal ik een nieuw topic starten met mijn vragen en ideeën. Ik hoop dat jullie mij weer op weg kunnen helpen zodat ik lekker kan jammen.

Cheers!:zz:

Hork
15 september 2016, 11:51
Dit is het topic met mijn vraag aan jullie

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?171957-Tijdelijke-versterker&p=3263357

Buxtra
15 september 2016, 12:32
Minder horkerig van je, om je zo netjes voor te stellen, Hork.

Welkom en veel plezier, Hork.

Bux.