PDA

View Full Version : Leuk artikel en fotos van enkele van Joe Bonamassa's gitaren.



WaywardChild
8 september 2016, 12:36
http://www.guitar-bass.net/features/joe-bonamassas-blues-of-desperation-guitars-in-detail/

Joost de Ruig
8 september 2016, 13:03
Prettige bijkomstigheid van rijkdom: gitaren kopen tot je een ons weegt. En dan niet van die sneue r.i.'s waar de meeste van ons al krom voor moeten liggen, maar gewoon the real thing. Erg prettig. Acteurs als Richard Gere en Steven Segal hebben ook tientallen oude pareltjes. Ach, ik ben heel blij met wat ik heb, maar ooit een jaren '50 of '60 Gibson of Fender bezitten, zou wel errug prettig zijn :)

arjanb01
8 september 2016, 13:09
Dat zou voor mij ook een natte droom zijn, maar ja.... Met m'n iets boven modaal salarisje en m'n gezin gaat dat niet lukken.
Als je miljoenen per jaar binnen harkt zoals JB of die acteurs kan het makkelijk.

fred dons
8 september 2016, 14:00
Joe heeft naast een goed gevulde portemonnee ook echt verstand van vintage gitaren, zijn vader was een vintage gitaar dealer en daardoor een mooi netwerk kunnen opbouwen waardoor hij iets meer dan de gemiddelde verzamelaar met "koopjes" in aanraking komt, hij heeft een erg smaakvolle collectie

Da Vinci
8 september 2016, 14:05
Niks bijzonders... Neem nou die strat van 'm....
Sprekend de mijne. :soinnocent:
http://www.guitar-bass.net/wp-content/uploads/2016/05/Bonamassa-Gear-20.jpg

universe777
8 september 2016, 14:14
Wat ik veel cooler cq belangrijker vind. Hij gebruikt 't het gaat de kluis niet in.

Kakihara
8 september 2016, 14:21
Iemand die geen Guttlin in zijn collectie heeft, neem ik niet serieus...

Joost de Ruig
8 september 2016, 14:45
Niks bijzonders... Neem nou die strat van 'm....
Sprekend de mijne. :soinnocent:[/IMG]

Vrees dat die Strat, net als die Bassman, van Joe echt uit 1956 o.i.d. komt...... :D

fred dons
8 september 2016, 14:47
die van mij is ook uit de vorige eeuw :D (1998 )

Feter
8 september 2016, 15:01
Joe heeft echt prachtige gitaren!
Volg hem ook op facebook en hij plaatst veel gave filmpjes van die gitaren.

arjanb01
8 september 2016, 15:19
Lijkt op een Eric Johnson strat. Spermawit, m'n droom kleur🙈

humbucker
8 september 2016, 16:52
Wat ik veel cooler cq belangrijker vind. Hij gebruikt 't het gaat de kluis niet in.

Tja, hij gebruikt het... Hoeveel gitaren zou hij hebben? 100-150? In dat artikel staat dat hij al 4 ES-5s heeft. Wat toch een behoorlijk specifiek model is. Als ik dan verderop ook nog lees dat de Snakebite 59 LP zijn absolute nummer 1 is dan vraag ik mij af in hoeverre dat al die gitaren "gebruikt" worden.

Ik denk dat Joe, buiten zijn muzikaal talent, vooral zijn merk goed kan verkopen en slim investeert.

Da Vinci
8 september 2016, 17:03
Ik zag bij z'n garage sale een stuk of 5 van die spermakleurige strats naast elkaar staan voor de verkoop dus hij heeft wel eea dubbel ja.

telerocker
8 september 2016, 17:09
Lijkt op een Eric Johnson strat. Spermawit, m'n droom kleur��

Als er een kras op zit, kun je hem zelf opspuiten... :D