PDA

View Full Version : Even voorstellen



Ellen1990
22 augustus 2016, 10:07
Hallo allemaal!

Ik ben Ellen, en woon in het mooie noorden van ons land.
Ik speel (nog) geen noot gitaar, wel al jaren dwarsfluit.
Ik vond dat het tijd was voor iets nieuws, en gitaarspelen is iets wat me eigenlijk al jaren trekt.
Ik begin volgende maand met lessen, en heb deze http://www.espguitars.com/products/9722-mh-103qm-stb?category_id=1963304-mh-series gitaar gekocht. Ik weet dat een zwevende brug misschien niet de meest voor de hand liggende keuze is voor een beginner, maar ik zie niet op tegen wat priegelwerk met snaren vervangen, en afstellen doe ik (eerst) niet zelf ;)
Ik ben natuurlijk al wel zelf begonnen met spelen (lang leve youtube), maar kijk enorm uit naar de lessen.

Groetjes Ellen

arjanb01
22 augustus 2016, 10:37
Welkom Ellen,
Mooi dat je begint met lessen, mocht je vragen hebben, dan is dit forum ideaal, enorm veel kennis hangt hier rond!

Brad
22 augustus 2016, 10:42
Dag Ellen ,

Welkom en succes met het het leren van gitaarspelen . Je gaat gitaarlessen nemen en dat is prima wanneer je begint . Gelukkig heb je al ervaring met het spelen van een instrument dat maakt het leren spelen van een ander instrument alleen maar makkelijker ook al verschillen ze behoorlijk

groeten

miyaru
22 augustus 2016, 18:32
Welkom, veel plezier op de site!!!! Je kan hier veel leren, en natuurlijk delen.

Robin.

Joost de Ruig
22 augustus 2016, 19:13
Ook welkom geheten door een andere noordeling. Veel plezier hier en heb je vragen? Kom maar door. Voor onderhoud en reparatie heb ik trouwens een uitstekend adres voor je.