PDA

View Full Version : Re-intergratie stratie.



stratie
21 augustus 2016, 22:32
Hi all!

Neen, ik ben niet nieuw, maar wel een hele poos weg geweest van het forum! Heb in de tussentijd echter muzikaal niet stil gestaan. Inmiddels zie ik dat er veel nieuwe forumleden bij zijn gekomen die veel meel posten dan dat ik ooi heb gedaan, dus mijzelf weer even voorstellen lijkt me goed!

Ik ben stratie, 27 jaar en speel gitaar vanaf mijn 8e jaar. Vroeger veel klassieke stukken en fan van Saksioni en Tommy Emanuel, dus klassiek geschoold zeg maar. Van mijn 16e tot mijn 22e een... ja... bijzondere muzikale periode gekend waarin ik vooral Yngwie Malmsteen, Vai etc luisterde. Uiteraard bewapend met een snelle Ibanez en fratsen. Dagen en nachten lang zat ik sweeps te oefenen... Dat is gelukkig voorbij! Tegenwoordig speel ik bijna alles met mijn geliefde Gibson ES-335 CS in combi met mijn AC30 of Blues deluxe. Less= More ondertussen.

Anyway.. Long story short, good to be back!

Zie jullie op het forum :)

Gr, Stratie

Joost de Ruig
21 augustus 2016, 23:14
Welcome back!

stratie
21 augustus 2016, 23:16
Thanks!:) Damn.... 4861 berichten in een jaartje, dat is actief! l

MikeD
22 augustus 2016, 08:09
ook goeiemorgen... welkom terug dan maar...."less is more" maar je kunt het wel en dat is de kunst van (zelf)beheersing....

stratie
22 augustus 2016, 19:25
Thanks mike!

miyaru
22 augustus 2016, 21:01
Welkom terug, je hebt een goed muzikaal rugzakje man!!!!!

Robin.

Da Vinci
23 augustus 2016, 17:26
Thanks!:) Damn.... 4861 berichten in een jaartje, dat is actief! l

Welkom terug, en nu ook werken aan je postcount. Want

http://i10.photobucket.com/albums/a112/dmnilookgood/postcount20pt.gif

Joost de Ruig
23 augustus 2016, 19:23
Plop. Huh, wat was dat? Oh, een kinderarm die ff op tafel wordt gelegd. :D

DEA100MKIV
4 september 2016, 23:20
Sorry die uitspraak vind ik echt niet kunnen , een kinderarm op tafel leggen is echt wel heel extreem. Wat moeten die ouders wel niet denken ? Denk je niet dat de politie komt ?