PDA

View Full Version : De rapporteerknop



Pagina's : [1] 2

Han S
14 augustus 2016, 17:47
In elke post vind je een knopje waarmee je de betreffende post kunt rapporteren. Lees de forumregels er op na en bedenkt dat die knop er niet is om je ongenoegen over bijdragen van andere forumleden aan de moderators kenbaar te maken, maar bijdragen welke in strijd zijn met de forumregels.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 17:57
Maar waar ligt de grens?

In het topic "hoeveel uren spelen jullie gitaar" wordt voor de zoveelste keer door een zeker lid met modder gegooid en zelf kreeg ik via PB van hetzelfde lid zojuist de volgende PB:
----------------------------------
En dan durf jij het over forumvervuiling te hebben . Jij hypocriet zielig mannetje. Maar ik moet je feliciteren , je hebt de vuurproef doorstaan bij de trollsquad en bent nu helemaal geaccepteerd
---------------------------------
Wat mij betreft worden hiermee grenzen overschreden.

Brad
14 augustus 2016, 17:57
Mag ik daar uit opmaken dat intimiderende posts die ook nog eens volledig off topic zijn in een inhoudelijk topic in het on topic gedeelte geen reden zijn om op de rapporteer knop te drukken ?

Brad
14 augustus 2016, 17:59
Maar waar ligt de grens?

In het topic "hoeveel uren spelen jullie gitaar" wordt voor de zoveelste keer door een zeker lid met modder gegooid en zelf kreeg ik via PB van hetzelfde lid zojuist de volgende PB:
----------------------------------
En dan durf jij het over forumvervuiling te hebben . Jij hypocriet zielig mannetje. Maar ik moet je feliciteren , je hebt de vuurproef doorstaan bij de trollsquad en bent nu helemaal geaccepteerd
---------------------------------
Wat mij betreft worden hiermee grenzen overschreden.

Mede door jou geziek is dat topic van dat Rocktron chorus pedaal nu helemaal verwijderd en wederom heb jij totaal geen oog voor de moddergooierij die in de voorafgaande post word gebezigd in het topic hoeveel uren spelen jullie gitaar

Alleen als jij en je vriendjes grenzen overschrijden dan is er niets aan de aan de hand en dan ben je nog beledigd ook wanneer ik je hypocriet noem

jutter
14 augustus 2016, 18:02
Mag ik daar uit opmaken dat intimiderende posts die ook nog eens volledig off topic zijn in een inhoudelijk topic in het on topic gedeelte geen reden zijn om op de rapporteer knop te drukken ?

precies! rare berichten stuur jij trouwens rond.....

jutter
14 augustus 2016, 18:03
Mede door jou geziek is dat topic van dat Rocktron chorus pedaal nu helemaal verwijderd en wederom heb jij totaal geen oog voor de moddergooierij die in de voorafgaande post word gebezigd in het topic hoeveel uren spelen jullie gitaar

Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 18:03
Ik vrees dat oorzaak en gevolg door elkaar worden gehaald. Maar dat is steeds het geval. En jij durft te piepen bij Mods over intimiderende postings, terwijl je ondertussen zelf zowel in postings als in pb's het voortouw neemt?

Brad
14 augustus 2016, 18:05
Of het posten van een pedaal wel of geen waarde heeft laat dat ieder voor zichzelf uitmaken zou ik zeggen . En als jij iets niet interessant vind dan kijk je toch gewoon verder ?

Brad
14 augustus 2016, 18:08
Ik vrees dat oorzaak en gevolg door elkaar worden gehaald. Maar dat is steeds het geval. En jij durft te piepen bij Mods over intimiderende postings, terwijl je ondertussen zelf zowel in postings als in pb's het voortouw neemt?

Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal

Er zijn ook wel eens topics die jij begint die ik totaal oninteressant vind . Ga ik dan lopen zieken ? Nee dan laat ik dat topic gewoon aan mij voorbij gaan

jutter
14 augustus 2016, 18:09
Of het posten van een pedaal wel of geen waarde heeft laat dat ieder voor zichzelf uitmaken zou ik zeggen . En als jij iets niet interessant vind dan kijk je toch gewoon verder ?

Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)

Brad
14 augustus 2016, 18:13
Er zijn er hier aardig wat die er heel anders over denken . Dat jij op het posten van een demonstratie van een choruspedaal reageert als een stier op een rode lap daar kan ik erg weinig aan doen

Daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan

jutter
14 augustus 2016, 18:15
Er zijn er hier aardig wat die er heel anders over denken . Dat jij op het posten van een demonstratie van een choruspedaal reageert als een stier op een rode lap daar kan ik erg weinig aan doen

Daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan

Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!

Brum
14 augustus 2016, 18:25
Er zijn er hier aardig wat die er heel anders over denken . Dat jij op het posten van een demonstratie van een choruspedaal reageert als een stier op een rode lap daar kan ik erg weinig aan doen

Daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan

Precies dit soort posts is waarom mensen je niet serieus nemen, Brad. Je hebt het namelijk wel tegen volwassen mensen en probeert iedereen de les te lezen als er ook maar een klein geintje wordt gemaakt, of wanneer iemand het niet met je eens is en je wel 's kritiek krijgt. Je hebt nou eenmaal te maken met bepaalde types en sommige ervan zijn de spiegelende. En zo gauw als dat gebeurt ga jij op en denigrerende wijze posten. Dan kun je verwachten dat mensen je op een gegeven moment niet meer serieus nemen en je de lachers op je hand krijgt, niet in positieve zin. Je kwam al met een belerende toon binnen, om maar niet te spreken over je periode als Bricker. Je raakt steeds gefrustreerder en gefrustreerder en daarmee voed je alleen maar daar waar je tegen ageert. En dat wil je maar niet door krijgen. Sterker nog, omdat er twee zijn geweest die het enigszins voor je opnamen, dat is voor jou alleen maar bevestiging van je gelijk. Misschien toch echt wel 's voor één keertje bij jezelf te rade gaan? Als die mensen waar jij het over hebt zulke trollen zijn, waarom zie je dat dan niet gebeuren jegens andere forumgenoten?

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 18:26
Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal

Als jij mij uitscheld voor hypocriet zielig mannetje en dat op verzoek van Pim via PB moet doen, dan heb je a. Pim niet goed begrepen en b. andere normen en waarden dan ik. Laat mij één posting zien waarin ik dergelijke krachttermen aan jou richt. Eén.

Brum
14 augustus 2016, 18:32
Kijk en dit krijg ik dan in m'n PM:

"Ware gezicht

Heb jij nu je ware gezicht laten zien Brum ? Ik had dus toch gelijk dat jij ook zo een zielig gefrustreerd mannetje was

En als je weer je periode hebt , probeer dat eens op een andere manier te kanaliseren zou ik zeggen "

Normaal gesproken doe ik geen PM's openbaar maken, maar dit is dus exact waarom je niet serieus genomen wordt. Ik kan mij niet heugen dat ik je ooit dergelijke PM's heb verstuurd. Sterker, ik heb je nog nooit eentje gestuurd. Jij toch inmiddels al de derde, eentje als Bricker en twee als Brad en allemaal met dezelfde strekking. Ga 's bij jezelf te rade joh...

Brad
14 augustus 2016, 18:32
Precies dit soort posts is waarom mensen je niet serieus nemen, Brad. Je hebt het namelijk wel tegen volwassen mensen en probeert iedereen de les te lezen als er ook maar een klein geintje wordt gemaakt, of wanneer iemand het niet met je eens is en je wel 's kritiek krijgt. Je hebt nou eenmaal te maken met bepaalde types en sommige ervan zijn de spiegelende. En zo gauw als dat gebeurt ga jij op en denigrerende wijze posten. Dan kun je verwachten dat mensen je op een gegeven moment niet meer serieus nemen en je de lachers op je hand krijgt, niet in positieve zin. Je kwam al met een belerende toon binnen, om maar niet te spreken over je periode als Bricker. Je raakt steeds gefrustreerder en gefrustreerder en daarmee voed je alleen maar daar waar je tegen ageert. En dat wil je maar niet door krijgen. Sterker nog, omdat er twee zijn geweest die het enigszins voor je opnamen, dat is voor jou alleen maar bevestiging van je gelijk. Misschien toch echt wel 's voor één keertje bij jezelf te rade gaan? Als die mensen waar jij het over hebt zulke trollen zijn, waarom zie je dat dan niet gebeuren jegens andere forumgenoten?

Omdat mensen heel goed doorhebben dat ik een outsider ben . Het andere uiterste zijn mensen die als een soort heilige huisjes beschouwd worden
Mensen kijken wel uit om die te gaan zitten intimideren uit angst persona non grata te worden hier

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 18:34
Een ding moet je Brad nageven: hij is wel concequent, want hij gebruikt naar Brum als mij toe dezelfde krachttermen :D

Brad
14 augustus 2016, 18:36
Als jij mij uitscheld voor hypocriet zielig mannetje en dat op verzoek van Pim via PB moet doen, dan heb je a. Pim niet goed begrepen en b. andere normen en waarden dan ik. Laat mij één posting zien waarin ik dergelijke krachttermen aan jou richt. Eén.

Nou als je dan toch vind dat dit soort krachttermen niet door de beugel kunnen waar was jij dan toen ik voor zielig mannetje , narcistisch pisventje en nog veel erger werd uitgemaakt ? En dan niet via de private mail maar op het forum ?

Waar was je toen ? Waarom heb je die mensen niet recht voor zijn raap terecht gewezen ? Of was je soms bang om in ongenade te vallen ?

Brum
14 augustus 2016, 18:37
Omdat mensen heel goed doorhebben dat ik een outsider ben . Het andere uiterste zijn mensen die als een soort heilige huisjes beschouwd worden
Mensen kijken wel uit om die te gaan zitten intimideren uit angst persona non grata te worden hier

Heb je mij ooit wel 's bijval zien zoeken, Brad? Ik heb geen kliekje of trollsquad of weet ik het nodig om m'n mening te geven. Het is allemaal wat je zelf wilt lezen. Maar ik ga verder geen moeite doen, je bent niet te bereiken. Ik heb ook wel 's een handreiking geprobeerd, lukte ook niet. Ergens houdt het dan gewoon een keer op.

Overigens kom je echt over als een Don Quichotte, dat vecht tegen denkbeeldige heilige huisjes. Ik wens je er veel succes mee.

Brad
14 augustus 2016, 18:40
Ga 's bij jezelf te rade joh...

Dat hebben mensen Beck ook geadviseerd . Ik zou zeggen lees zijn laatste posts nog eens door , hij reageert daarop met hele zinnige uiteenzettingen

Brum
14 augustus 2016, 18:42
Gelukkig ben je niet selectief.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 18:44
Nou als je dan toch vind dat dit soort krachttermen niet door de beugel kunnen waar was jij dan toen ik voor zielig mannetje , narcistisch pisventje en nog veel erger werd uitgemaakt ? En dan niet via de private mail maar op het forum ?

Waar was je toen ? Waarom heb je die mensen niet recht voor zijn raap terecht gewezen ? Of was je soms bang om in ongenade te vallen ?

Dus omdat jij van mij niet de steun kreeg die je wenste, mag jij van jezelf mij vervolgens wel uitschelden? Asterix en Obelix hadden daar een mooie uitspraak over: "rare jongens, die Romeinen".

Brad
14 augustus 2016, 18:45
Heb je mij ooit wel 's bijval zien zoeken, Brad? Ik heb geen kliekje of trollsquad of weet ik het nodig om m'n mening te geven

Je maakte anders wel dankbaar gebruik van de interactie met je maatjes , is het weleens bij je opgekomen dat jij alleen maar ziet wat je wilt zien ?

Maar ik heb jouw handreiking niet nodig , als jij gewoon doet doe ik het ook , maar jij vond het zoals jezelf al hebt toegegeven nodig om te gaan zitten klierem

Het was sterker dan jezelf zei je toch ? Nou dat is misschien iets om over na te denken

Brad
14 augustus 2016, 18:48
Dus omdat jij van mij niet de steun kreeg die je wenste, mag jij van jezelf mij vervolgens wel uitschelden? Asterix en Obelix hadden daar een mooie uitspraak over: "rare jongens, die Romeinen".

Het gaat niet om steun , het gaat erom dat wanneer je vind dat krachttermen en ordinair gescheld niet door de beugel kunnen je het niet kunt maken selectief mensen daar op aan te spreken , vat je hem ?

Brum
14 augustus 2016, 18:53
Weet je hoe je destijds reageerde toen ik je een handreiking gaf en een goedbedoelde tip, omdat je het van mijlenver kon zien aankomen dat je iedereen over je heen zou krijgen? Ik nog wel. En ja, ik maak wel 's een geintje, stoute ik. Ik geef het ook gewoon ruiterlijk toe als het zo is. Ik heb er ook helemaal geen moeite mee als dat soort posts worden weggehaald. Voor de meesten is het dan ook basta, voor jou is het dan een verhaal waar je het liefst Kamervragen over gesteld ziet worden. En dat is nou het verschil, je neemt jezelf en het gebeuren hier echt te serieus. Ik niet hoor. Voor mij is het straks weer over en uit als ik m'n computer uit doe.

Zou ik echt maatjes hebben, met nauwelijks een post per dag, Brad? Laat staan dat ik mensen spaar als ik het niet met ze eens ben. Maar dat zeg ik, Brad, je leest bijzonder selectief.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 18:53
Het gaat niet om steun , het gaat erom dat wanneer je vind dat krachttermen en ordinair gescheld niet door de beugel kunnen je het niet kunt maken selectief mensen daar op aan te spreken , vat je hem ?

Ik heb jou nog nooit uitgescholden. Niet publiekelijk en niet via PB. Visa versa kan jij dat niet zeggen. Voor 99,9% van de GN'ers zou ik het direct opnemen. Maar jij hebt het inmiddels zover verbruid, dat ik dat in jouw geval nalaat. Excuus, niets menselijks is mij vreemd.

jutter
14 augustus 2016, 18:53
Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
b) een ban voor het leven krijgt

Han S
14 augustus 2016, 18:55
Tijd voor een gezellige meeting.

jutter
14 augustus 2016, 18:57
Tijd voor een gezellige meeting.

Met Brad erbij?

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 18:58
Jongens. Laat Brad met rust.

Brad is fokking geniaal. Hij is een held. Hij heeft altijd gelijk. Beste snelste gitarist met de beste set oren en smaak.

Zou er bijna homo van worden. Wat een overheerlijke geiligheid.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 19:00
Tijd voor een gezellige meeting.

Een waar woord. En de eerste vijf biertjes van Brad zijn voor mijn rekening. En dat is niet cynisch bedoeld. Ik kan en wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken. Degene die mij ontmoet hebben weten wat ze aan mij hebben.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 19:02
Ps TR, bi is toch ook een optie? Dan hoef je het vrouwelijk schoon niet af te zweren :)

Brum
14 augustus 2016, 19:03
Ik ben bang dat Brad dit allemaal niet eens leest en al weer druk aan het graven is in topics om z'n gelijk te halen.

jutter
14 augustus 2016, 19:03
Een waar woord. En de eerste vijf biertjes van Brad zijn voor mijn rekening. En dat is niet cynisch bedoeld. Ik kan en wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken. Degene die mij ontmoet hebben weten wat ze aan mij hebben.

Je hoeft jezelf niet te 'verkopen' Joost.....



dat doen wij wel!:seriousf:

Erik de Perik
14 augustus 2016, 19:17
Ik vind het allemaal erg lullig, hou er sowieso niet van om met z'n alle op één inhakken en vind dat men einzelgängers moet koesteren. Echter..... zie ik bij jou, Brad een dynamiek die ik niet zo prettig vind. Zo zit er een enorm verschil tussen wat jij accepteert van een ander en wat jij jezelf permitteert naar die ander toe. Verder is jouw coping ook weinig volwassen te noemen. Maar goed, dit is een gitaar forum. Op dat gebied zou je jouw visitekaartje af kunnen geven, maar ook dan toon jij je weer on(be)grijpbaar. Je berijdt stokpaardjes (analoog, Boss), maakt aparte keuzes (zoals het weigeren om merknamen te noemen) en komt met soundclips die zowel qua sound als spel niet echt veel hout snijden. Wordt je daarop aangesproken dan is het allemaal maar gekkigheid. Zo fiets je tussen alles door, gooit bommetjes en speelt vervolgens de vermoorde onschuld als er (fel) op gereageerd wordt.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 19:28
Een waar woord. En de eerste vijf biertjes van Brad zijn voor mijn rekening. En dat is niet cynisch bedoeld. Ik kan en wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken. Degene die mij ontmoet hebben weten wat ze aan mij hebben.

Ik ben vóór....!

jutter
14 augustus 2016, 19:30
Ik vind het allemaal erg lullig, hou er sowieso niet van om met z'n alle op één inhakken en vind dat men einzelgängers moet koesteren......

Normaal gesproken zou ik het hiermee eens zijn maar zo eenvoudig ligt het niet. Brad zit continue te trollen (lees uit te dagen) waarop gereageert wordt. Het is dus eerder iets waar hij zelf om vraagt. Anders zou hij het niet krijgen.

Brad
14 augustus 2016, 19:40
Ja een filmpje posten met een pedaal dat je mooi vind klinken op het effectpedalen forumdat is echt trollen . Die foto die jij hebt gepost met je draagbare elektriciteitscentrale , dat komt meer in de buurt van trollen

jutter
14 augustus 2016, 19:52
Ja een filmpje posten met een pedaal dat je mooi vind klinken op het effectpedalen forumdat is echt trollen . Die foto die jij hebt gepost met je draagbare elektriciteitscentrale , dat komt meer in de buurt van trollen

Dat deed ik omdat ik jou niet serieus kon nemen met je chorus. Actie →reactie,weet je nog?

Han S
14 augustus 2016, 19:53
Wat ik van de pastoor heb geleerd:

Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

jutter
14 augustus 2016, 19:54
Wat ik van de pastoor heb geleerd:

Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Wijze pastoor Han! Uit Dagboek van een Herdershond?

Brad
14 augustus 2016, 19:57
Dat deed ik omdat ik jou niet serieus kon nemen met je chorus. Actie →reactie,weet je nog?

Goed nog een laaste post op dit topic . Ik zie echt niet waarom je iemand niet serieus zou moeten nemen wanneer iemand een Rocktron Chorus mooi vind klinken en dat met eventuele geestverwante wil delen

Er worden hier apparaten de hemel in geprezen die ik en veel anderen met mij vreselijk vind klinken , maar dat is voor mij geen reden om zo iemand niet meer serieus te nemen

ik respecteer iemands voorkeur , ook al laat ik vaak weten dat ik er anders over denk

Ik kan er daarom dan ook niet meer van maken dan dat je het bewust op zoekt

Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 19:57
Wat ik van de pastoor heb geleerd:

Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Wat zou ik hem graag met een grindtegel tegen zijn muil aan slaan. Helaas zelf ook zonden, dus sluit ik keurig achteraan die hele lange rij aan.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Brum
14 augustus 2016, 20:03
Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han

Je moet wel een narcist zijn om het zo te willen lezen in je eigen voordeel, echt ongelooflijk. Je hebt nu ook al meerdere keren meer dan de helft van de posts genegeerd. Je pikt er elke keer alleen stukjes uit en negeert alles wat te dicht in de buurt komt. Als je dit in je privéleven ook doet, dan heb ik met je te doen, want dan heb je steevast dezelfde problemen. Je ziet het gewoon echt niet, Brad en dan mag je van een structureel probleem spreken. Ergens heb ik serieus met je te doen.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:04
We spelen nu toch open kaart, dus ik geef weer hoe bij mij dit soort postings overkomen. Aan de hand van de reacties maak ik op dat dit voor meerderen geldt.

Het is niet zozeer het topic, alswel de reeks van topics waarin lezers zich afvragen wat het nut van het topic is. Er wordt geen vraag gesteld, er wordt niet gezegd dat het een Happy Day is, nee, alleen een posting over een oud pedaaltje dat zonder zinnige toevoeging via een YT-filmpje wordt gepost. Als iedereen dat deed, liep het forum vol en zouden andere postings in het niet vallen.

Tel daar de andere stokpaartjes bij op, en je hebt het recept dat uitnodigt tot gefronste wenkbrauwen cq tot cynisme.

Je omschreef jezelf als einzelganger oid en laat ik nu een zwak hebben voor paradijsvogels. Mensen hoeven van mij niet in de pas te lopen, maar een overdaad aan stokpaardjes gaan irriteren.

jutter
14 augustus 2016, 20:06
Goed nog een laaste post op dit topic . Ik zie echt niet waarom je iemand niet serieus zou moeten nemen wanneer iemand een Rocktron Chorus mooi vind klinken en dat met eventuele geestverwante wil delen

Er worden hier apparaten de hemel in geprezen die ik en veel anderen met mij vreselijk vind klinken , maar dat is voor mij geen reden om zo iemand niet meer serieus te nemen

ik respecteer iemands voorkeur , ook al laat ik vaak weten dat ik er anders over denk

Ik kan er daarom dan ook niet meer van maken dan dat je het bewust op zoekt

Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han

Zucht, dat is nou een mooi voorbeeld van wat wij nou steeds bedoelen, die laatste regel van je. Je zit alles te verdraaien om het maar naar je eigen hand te zetten. Vreemd dat je reacties krijgt??? Maar goed, iedereen is hier tegen je, en jij bent onschuldig.....

Brum
14 augustus 2016, 20:06
Dank je maar dat hoeft niet , ik heb een rijk leven en dan vooral innerlijk

Ja, daar was ik al bang voor. Dat was ook wat ik bedoelde. Ik denk inderdaad dat je innerlijk een heel rijk leven hebt. Je hebt het ook alleen maar over jezelf en betrekt ook alles op jezelf. Het woordje 'ik' is dan ook nogal frequent aanwezig in je posts.

jutter
14 augustus 2016, 20:09
Je moet wel een narcist zijn om het zo te willen lezen in je eigen voordeel, echt ongelooflijk. Je hebt nu ook al meerdere keren meer dan de helft van de posts genegeerd. Je pikt er elke keer alleen stukjes uit en negeert alles wat te dicht in de buurt komt. Als je dit in je privéleven ook doet, dan heb ik met je te doen, want dan heb je steevast dezelfde problemen. Je ziet het gewoon echt niet, Brad en dan mag je van een structureel probleem spreken. Ergens heb ik serieus met je te doen.

Ik las dit net toen ik mijn post gepost had. Eigenaardig dat we dezelfde mening hebben en we kennen elkaar niet eens!

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:11
Voor alle duidelijkheid: in deze werd een YT-filmpje gepost over een 10 (??) jaar oud pedaaltje. Met als tekst: goede chorus. Geen review, geen instellingstips, geen motivatie, geen HNPD. Vind je het vreemd als dat sls onzinnig wordt bestempeld?

Brad
14 augustus 2016, 20:11
Zucht, dat is nou een mooi voorbeeld van wat wij nou steeds bedoelen, die laatste regel van je. Je zit alles te verdraaien om het maar naar je eigen hand te zetten. Vreemd dat je reacties krijgt??? Maar goed, iedereen is hier tegen je, en jij bent onschuldig.....

Is het je niet opgevallen dat ook mensen die hier al lang zijn langzaam maar zeker van mening aan het veranderen zijn en dat soms ook voorzichtig laten doorschemeren ? Feit is dat helemaal niet iedereen hier tegen me is

Wel is het zo dat die mensen dat niet altijd laten blijken . Ik ga geen namen noemen omdat ik die mensen hier niet bij wil betrekken maar waarom reageren die mensen niet zoals jij dat bijvoorbeeld doet ?

Denk daar maar eens over na

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:12
Goed nog een laaste post op dit topic . Ik zie echt niet waarom je iemand niet serieus zou moeten nemen wanneer iemand een Rocktron Chorus mooi vind klinken en dat met eventuele geestverwante wil delen

Er worden hier apparaten de hemel in geprezen die ik en veel anderen met mij vreselijk vind klinken , maar dat is voor mij geen reden om zo iemand niet meer serieus te nemen

ik respecteer iemands voorkeur , ook al laat ik vaak weten dat ik er anders over denk

Ik kan er daarom dan ook niet meer van maken dan dat je het bewust op zoekt

Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han

Geen idee hoe het met jouw Rocktron Chorus topic fout ging, want dat kan ik niet meer lezen. (ik vind dit overigens een totaal foute instelling van dit forum, van fouten kan men leren, gun ons dat. Het topic bestaat immers nog!)

Qua respect sla je de plank echt mis en als iemand 'het' bewust opzoekt ben jij het wel.

Verder vind ik het vervelend dat jij er helemaal aan voorbijgaat dat wij elkaar een paar keer via PB's hebben gevonden.

Ik kijk uit naar jouw reactie, Brad.

Brum
14 augustus 2016, 20:13
Je hebt helemaal gelijk, Brad.

jutter
14 augustus 2016, 20:13
Is het je niet opgevallen dat ook mensen die hier al lang zijn langzaam maar zeker van mening aan het veranderen zijn en dat soms ook voorzichtig laten doorschemeren ? Feit is dat helemaal niet iedereen hier tegen me is

Wel is het zo dat die mensen dat niet altijd laten blijken

Hier moet ik echt smakelijk om lachen, want weer doe je het! Gehehe!

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:13
Beste Brad, ik ben niet TEGEN je. Ik ben tegen oeverloze stokpaardjes en onzinnige postings. Verder ben je wat mij betreft meer dan welkom hier. Heus.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:18
Beste Brad, ik ben niet TEGEN je. Ik ben tegen oeverloze stokpaardjes en onzinnige postings. Verder ben je wat mij betreft meer dan welkom hier. Heus.

Ben ik met je eens Joost, ik beschouw mijzelf ook een paradijsvogel :)

jutter
14 augustus 2016, 20:20
Doe ik ook, echt!

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:22
Doe ik ook, echt!

Jij beschouwt mij ook als paradijsvogel....??? ;)

Brad
14 augustus 2016, 20:23
Geen idee hoe het met jouw Rocktron Chorus topic fout ging, want dat kan ik niet meer lezen. (ik vind dit overigens een totaal foute instelling van dit forum, van fouten kan men leren, gun ons dat. Het topic bestaat immers nog!)

Qua respect sla je de plank echt mis en als iemand 'het' bewust opzoekt ben jij het wel.

Verder vind ik het vervelend dat jij er helemaal aan voorbijgaat dat wij elkaar een paar keer via PB's hebben gevonden.

Ik kijk uit naar jouw reactie, Brad.

Nee hoor ik zoek het helemaal niet op , als ik vol enthousiasme post dat ik vanavond een nieuw ontdekte vleesvervanger ga proberen dan doe ik dat niet om reacties uit te lokken . Ik zie namelijk ook niet wat daar nou zo raar aan is

Verder zijn er mensen hier die daar ook enthousiast over zijn en ik krijg daar soms ook leuke reacties op en krijg van die mensen ook leuke tips terug
En ja ik heb ook bepaalde voorkeuren als het om apparatuur gaat en ik ben vrij om die uit te spreken . Niet om te zieken maar uit enthousiasme en om het te delen met mensen die dezelfde smaak hebben

Dat er mensen zijn die mijn voorkeuren maar onzin vinden neem ik voor kennisgeving aan

jutter
14 augustus 2016, 20:23
Jij beschouwt mij ook als paradijsvogel....??? ;)

Tuurlijk, dat doen we toch ALLEMAAL? :seriousf:

jutter
14 augustus 2016, 20:26
Nee hoor ik zoek het helemaal niet op , als ik vol enthousiasme post dat ik vanavond een nieuw ontdekte vleesvervanger ga proberen dan doe ik dat niet om reacties uit te lokken . Ik zie namelijk ook niet wat daar nou zo raar aan is

Verder zijn er mensen hier die daar ook enthousiast over zijn en ik krijg daar soms ook leuke reacties op en krijg van die mensen ook leuke tips terug
En ja ik heb ook bepaalde voorkeuren als het om apparatuur gaat en ik ben vrij om die uit te spreken . Niet om te zieken maar uit enthousiasme en om het te delen met mensen die dezelfde smaak hebben

Dat er mensen zijn die mijn voorkeuren maar onzin vinden neem ik voor kennisgeving aan

Ja, dat topic stond vol met leuke reacties.....

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:30
En ja ik heb ook bepaalde voorkeuren als het om apparatuur gaat en ik ben vrij om die uit te spreken . Niet om te zieken maar uit enthousiasme en om het te delen met mensen die dezelfde smaak hebben Dat er mensen zijn die mijn voorkeuren maar onzin vinden neem ik voor kennisgeving aan

Natuurlijk heb je het recht om apparatuur waar je enthousiast over bent te posten. En ik vind niemands voorkeuren onzinnig, dus ook niet de jouwe. Maar heb je dan totaal niet de behoefte om zo'n posting te motiveren? Om de lezer deelgenoot te maken van je ervaringen? Wat zou je er zelf van vinden als in een vakblad als bv de Gitarist een foto van een niet meer leverbare Rocktron Chorus wordt geplaatst met als titel Goede Chorus, maar verder niets? Frons jij dan niet je wenkbrauwen? Vind jij dat geen onzinnige bladvulling?

Brad
14 augustus 2016, 20:33
Een beetje vergezocht , zeker op een forum met ontelbare topics en die je gratis kunt bezoeken in tegenstelling tot een blad waar je voor betaald hebt

Verder liet ik in dit geval liever het filmpje spreken

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 20:35
Een beetje vergezocht , zeker op een forum met ontelbare topics en die je gratis kunt bezoeken in tegenstelling tot een blad waar je voor betaald hebt
Het blijft onzinnige vulling .


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:35
Een beetje vergezocht , zeker op een forum met ontelbare topics en die je gratis kunt bezoeken in tegenstelling tot een blad waar je voor betaald hebt

Ik kreeg vorige week bij een bezoek aan Souman vier gratis bladen mee. Als mijn voorbeeld daarin had gestaan, had je dan dezelfde mening? Bovendien is het geen incident, maar een terugkerend fenomeen.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:35
Een beetje vergezocht , zeker op een forum met ontelbare topics en die je gratis kunt bezoeken in tegenstelling tot een blad waar je voor betaald hebt

Je duikt weer in details die niet ter zake doen.

Wat is er zo bijzonder aan dat apparaat, wat jij niet bezit en niet meer gemaakt wordt, om daar enthousiast over te worden?

jutter
14 augustus 2016, 20:38
Jongens, hou nou alsjeblieft op! Het heeft geen zin, echt niet! Het wil er niet bij hem in en dat gaat ook nooit gebeuren.

Brad
14 augustus 2016, 20:41
Je duikt weer in details die niet ter zake doen.

Wat is er zo bijzonder aan dat apparaat, wat jij niet bezit en niet meer gemaakt wordt, om daar enthousiast over te worden?



Ik vind de klank erg mooi , diep en erg aanwezig op een mooie manier . Je kunt het er niet mee eens zijn , prima

Laat het weten zoals sommigen dat ook hebben gedaan en laat het daarbij , ga niet zitten zieken

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:41
Jongens, hou nou alsjeblieft op! Het heeft geen zin, echt niet! Het wil er niet bij hem in en dat gaat ook nooit gebeuren.

Dat weten we allemaal, maar we willen ons wel graag profileren als verstandige mensen. ;)

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:42
Jongens, hou nou alsjeblieft op! Het heeft geen zin, echt niet! Het wil er niet bij hem in en dat gaat ook nooit gebeuren.

Nee Jut, ik vind het wel goed dat er open gesproken wordt over langlopende irritaties. En ik denk dat de Mods dit ook wel prima vinden, zolang er niet met modder wordt gegooid. Ik probeer in ieder geval zo eerlijk en genuanceerd als mogelijk mijn mening te geven cq te reageren op andermans meningen. En ik hoop dat iedereen, dus ook Brad dat doet. Zou wel eens verhelderend kunnen werken. Noem mij naief. Liever naief dan achterbaks.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:42
Ik vind de klank erg mooi , diep en erg aanwezig op een mooie manier . Je kunt het er niet mee eens zijn , prima

Laat het weten zoals sommigen dat ook hebben gedaan en laat het daarbij , ga niet zitten zieken

Brad, een Boss Chorus, iedere Boss Chorus klinkt beter. En dat is jouw merk....!!

Brad
14 augustus 2016, 20:44
Ik kreeg vorige week bij een bezoek aan Souman vier gratis bladen mee. Als mijn voorbeeld daarin had gestaan, had je dan dezelfde mening? Bovendien is het geen incident, maar een terugkerend fenomeen.

Als je bij een gegeven blad een bepaald artikel in bepaalde opzichten tekort vind schieten , dan zou ik helemaal zeggen waar maak je je druk om
Doorgaan naar het volgende artikel en als er helemaal niets in staat de papierbak

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:44
Ik vind de klank erg mooi , diep en erg aanwezig op een mooie manier . Je kunt het er niet mee eens zijn , prima

Laat het weten zoals sommigen dat ook hebben gedaan en laat het daarbij , ga niet zitten zieken

Ik zou het prettig vinden, voor wat het waard is, als je in je openingspost een motivatie ipv alleen een titel geeft.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 20:46
Als je bij een gegeven blad een bepaald artikel in bepaalde opzichten tekort vind schieten , dan zou ik helemaal zeggen waar maak je je druk om
Doorgaan naar het volgende artikel en als er helemaal niets in staat de papierbak

Dat is nu juist het probleem: ik schets geen artikel (was het maar waar!!!) ik schets jouw posting die bestaat uit een titel en een filmpje. En geef aan dat dit vaker op deze wijze wordt gepost.

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 20:46
Als je bij een gegeven blad een bepaald artikel in bepaalde opzichten tekort vind schieten , dan zou ik helemaal zeggen waar maak je je druk om
Doorgaan naar het volgende artikel en als er helemaal niets in staat de papierbak
Dat is het probleem. We kunnen jou niet de papierbak in pleuren. Hooguit op de negeerlijst met als zijn mankementen.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

jutter
14 augustus 2016, 20:48
Dat is het probleem. We kunnen jou niet de papierbak in pleuren. Hooguit op de negeerlijst met als zijn mankementen.

Dussss:

http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Allerlei/iCbna_zps433c4666.gif

Brad
14 augustus 2016, 20:50
Brad, een Boss Chorus, iedere Boss Chorus klinkt beter. En dat is jouw merk....!!

Ik vind dat dus niet . Als jij dat vind prima , geen probleem . Ik vind ze overigens beide goed , net zoals ik die Behringer chorus ook erg goed vind en bij bepaalde partijen geef ik er de voorkeur aan boven de Boss al gebruik ik mijn Boss chorus het wel meeste

Het gaat er helemaal niet om wie er gelijk heeft . Iedereen heeft gelijk in deze . Als iemand een low budget chorus uit de jaren zeventig mooi vind dan is dat voor deze persoon waar

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand een Big Muff mooi kan vinden maar ik zeg niet tegen zo iemand dat hij of zij geen smaak heeft want dat slaat nergens op

Erik de Perik
14 augustus 2016, 20:56
Ik vind dat dus niet . Als jij dat vind prima , geen probleem . Ik vind ze overigens beide goed , net zoals ik die Behringer chorus ook erg goed vind en bij bepaalde partijen geef ik er de voorkeur aan boven de Boss al gebruik ik mijn Boss chorus het wel meeste

Het gaat er helemaal niet om wie er gelijk heeft . Iedereen heeft gelijk in deze . Als iemand een low budget chorus uit de jaren zeventig mooi vind dan is dat voor deze persoon waar

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand een Big Muff mooi kan vinden maar ik zeg niet tegen zo iemand dat hij of zij geen smaak heeft want dat slaat nergens op

Ik heb de diagnose inmiddels wel gesteld. Het ga je goed Brad.

Han S
14 augustus 2016, 20:58
Maar waar ging het nu mis met het chorus topic?

Brad
14 augustus 2016, 20:58
Ik heb de diagnose inmiddels wel gesteld. Het ga je goed Brad.

Jammer dat je zo reageert op een positief bedoelde post

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 21:00
Maar waar ging het nu mis met het chorus topic?
Het ging nergens mis. Het topic had geen bestaansrecht op zich. Het was alleen een loos filmpje zonder info over een oud product.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 21:05
Maar waar ging het nu mis met het chorus topic?

Het ging mis bij de openingspost, die een herhaling was van eerdere postings: een loos aangemaakt topic, dat in een reeks van eerdere topics van TS irriteerde. Na een x aantal reacties en aanzwellende irritaties werden deze kenbaar gemaakt. Als ik naar mezelf kijk, heb ik postings gedaan die ik in het kader van de wijste zijn, wellicht beter niet had kunnen doen. Maar ik deed dit zonder krachttermen, terwijl ik die van TS wel om mijn oren kreeg.....

Brad
14 augustus 2016, 21:07
Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd

Ik kan mij herinneren dat Telerocker ook gereageerd heeft en die deed dat bijvoorbeeld wel op een correcte manier . Het is dat verschillende mensen in dat pick up topic het roerend met mij eens waren en dat ook uitgesproken hebben anders was het daar net zo gelopen vrees ik

Erik de Perik
14 augustus 2016, 21:08
Ik vind het (nogmaals) jammer dat zo'n topic dan gewist wordt. Zo wis je een 'learning curve'..... oftewel zo leren wij er niks van...!!!

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 21:09
Han, kijk anders zelf ff in het topic, jij kan dat wel, wij niet.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 21:10
Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk flauwe onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd

Je zou je kunnen afvragen of de geuitte kritiek heeeeeeeel misschien een bepaalde kern van waarheid heeft en dat je in de toekomst daar heeeeeeel misschien rekening mee zou kunnen houden. Alternatief is naar anderen wijzen. Die optie heb je altijd.

Als je doet wat je gister deed, krijg je wat je gister kreeg......

Han S
14 augustus 2016, 21:12
Het ging nergens mis. Het topic had geen bestaansrecht op zich. Het was alleen een loos filmpje zonder info over een oud product.


Het ging mis bij de openingspost, die een herhaling was van eerdere postings: een loos aangemaakt topic, dat in een reeks van eerdere topics van TS irriteerde. Na een x aantal reacties en aanzwellende irritaties werden deze kenbaar gemaakt. Als ik naar mezelf kijk, heb ik postings gedaan die ik in het kader van de wijste zijn, wellicht beter niet had kunnen doen. Maar ik deed dit zonder krachttermen, terwijl ik die van TS wel om mijn oren kreeg.....

Okay, ben ik het wel mee eens, maar het ging verderop ook al mis en vrij in het begin van het topic. Niet alleen Brad de schuld geven, maar ook jezelf afvragen wat (veel) beter had gekund.

Ik reageerde als eerste omdat ik het pedaaltje niets bizonders vind en verderop heb ik wat tips gegeven over hoe je voor heel weinig geld sublieme effecten kunt hebben.

Aan het eind van pagina 1 postte jutte een soort van traptoestel, geintje neem ik aan, maar daarna ging het pas goed mis. De vraag is: komt dat nou door jutter of komt dat door de reacties?

Zeg het maar.

Brad
14 augustus 2016, 21:12
Dan zie je ook dat het begonnen is met een een tweetje tussen twee personen , later voegden de hulptroepen zich bij de rest zoals wel vaker gebeurd

pimmetje
14 augustus 2016, 21:12
Als je doet wat je gister deed, krijg je wat je gister kreeg......Wijze woorden ;)

Han S
14 augustus 2016, 21:16
Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd

Ik kan mij herinneren dat Telerocker ook gereageerd heeft en die deed dat bijvoorbeeld wel op een correcte manier . Het is dat verschillende mensen in dat pick up topic het roerend met mij eens waren en dat ook uitgesproken hebben anders was het daar net zo gelopen vrees ik

Zoals ik zei was de eerste grap van jutter en die kun je leuk vinden of irritant, vervelend, onnodig, misplaatst of weetikveel, maar in mijn perceptie was het bedoeld als grap.

En daar reageer jij dan op met dit:


Nee , zo wekken bij jou in de buurt elektriciteit op daar krijg je geen choruseffect mee , wel vervelend dat je moet stoppen met televisie kijken als je voet lam is

Die chorus van Behringer is overigens een prima chorus , uitstekend om erbij te hebben . Een mooi warm geluid wanneer je hem goed afsteld

Die gebruik ik weleens bij opnames

Maar ja , apparatuur snobs zullen er wel hun neus voor ophalen omdat het Behringer is

Ik vraag je beleefd om die quote heel goed te lezen, een keer of drie als je tijd hebt. En vertel mij dan wat je van zo'n reactie vindt en stel je daarbij voor dat zo'n reactie door iemand anders wordt gepost op een van jouw posten.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 21:18
Een oprechte vraag aan Brad: zijn er ontspoorde topics waarin jij (een deel) van de oorzaak aan jezelf durft toe te kennen? Want ook in deze discussie doe je werkelijk niets anders dan naar anderen wijzen......

Tabula Rasa
14 augustus 2016, 21:20
En nu wordt het hier stil. Een spiegel is erg eng.

Ben wel erg benieuwd naar het antwoord op de vraag van Joost en Han.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Brad
14 augustus 2016, 21:20
Zoals ik zei was de eerste grap van jutter en die kun je leuk vinden of irritant, vervelend, onnodig, misplaatst of weetikveel, maar in mijn perceptie was het bedoeld als grap.

En daar reageer jij dan op met dit:



Ik vraag je beleefd om die quote heel goed te lezen, een keer of drie als je tijd hebt. En vertel mij dan wat je van zo'n reactie vindt en stel je daarbij voor dat zo'n reactie door iemand anders wordt gepost op een van jouw posten.



Het was zeker een grap en ik stel daar een grap tegenover . Vervolgens duiken er een heleboel mensen op met allemaal flauwe op de man gerichte grappen

En dat van die Behringer dat is geen grapje , dat meen ik echt en ik heb dat ding ook echt in huis . Als je wilt kan ik er een geluidsvoorbeeld mee plaatsen

Brum
14 augustus 2016, 21:21
Okay, ben ik het wel mee eens, maar het ging verderop ook al mis en vrij in het begin van het topic. Niet alleen Brad de schuld geven, maar ook jezelf afvragen wat (veel) beter had gekund.

Ik reageerde als eerste omdat ik het pedaaltje niets bizonders vind en verderop heb ik wat tips gegeven over hoe je voor heel weinig geld sublieme effecten kunt hebben.

Aan het eind van pagina 1 postte jutte een soort van traptoestel, geintje neem ik aan, maar daarna ging het pas goed mis. De vraag is: komt dat nou door jutter of komt dat door de reacties?

Zeg het maar.

De reactie na het plaatje van jutter was de mijne en die ging allang niet meer over het betreffende pedaal uit de openingspost, maar over een Behringer chorus, omdat jij erover begon en brad er op voort borduurde. Daar ging ik inhoudelijk op in, waarom ik zeker niet dat pedaal zou aanschaffen. Ik gaf daarna een voorbeeld van een pedaal dat ik persoonlijk wel erg tof vind en voegde toe waarom. Help me even, wat moet daar fout zijn gegaan? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.

Brad
14 augustus 2016, 21:25
Een oprechte vraag aan Brad: zijn er ontspoorde topics waarin jij (een deel) van de oorzaak aan jezelf durft toe te kennen? Want ook in deze discussie doe je werkelijk niets anders dan naar anderen wijzen......

Ik ben geen heilig boontje maar ik kan geen topic bedenken waar je de schuld grotendeels op mij kunt schuiven . Wel heb ik hier en daar weleens scherpe kritiek geuit maar dat deed ik niet voor niks

Ik moet voor tienen nog even naar de supermarkt , tot schrijvens

Erik de Perik
14 augustus 2016, 21:26
Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar Han's reactie over het gebruik van compressors bij opnames. Door al dit gedoe kan ik die niet meer vinden en ik ben wèl serieus. :)

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 21:29
Ik ben geen heilig boontje maar ik kan geen topic bedenken waar je de schuld grotendeels op mij kunt schuiven . Wel heb ik hier en daar weleens scherpe kritiek geuit maar dat deed ik niet voor niks


Zonder te overdrijven denk ik dat er meer dan 100 topics ontspoort zijn Brad, waarin jij op zijn minst een nadrukkelijke rol had. Als je daarvan niet één kan terughalen waarin je jezelf als aanleiding durft te benoemen, dan vind ik dat oprecht een gemiste kans. Jammer.....

Erik de Perik
14 augustus 2016, 21:32
Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar Han's reactie over het gebruik van compressors bij opnames. Door al dit gedoe kan ik die niet meer vinden en ik ben wèl serieus. :)

Han......???

Brum
14 augustus 2016, 21:35
Zonder te overdrijven denk ik dat er meer dan 100 topics ontspoort zijn Brad, waarin jij op zijn minst een nadrukkelijke rol had. Als je daarvan niet één kan terughalen waarin je jezelf als aanleiding durft te benoemen, dan vind ik dat oprecht een gemiste kans. Jammer.....

Les 1; Brad heeft altijd gelijk en als ie dat niet heeft, dan heeft ie dat expres gedaan.

Han S
14 augustus 2016, 21:37
Het was zeker een grap en ik stel daar een grap tegenover . Vervolgens duiken er een heleboel mensen op met allemaal flauwe op de man gerichte grappen

En dat van die Behringer dat is geen grapje , dat meen ik echt en ik heb dat ding ook echt in huis . Als je wilt kan ik er een geluidsvoorbeeld mee plaatsen

Je begrijpt mijn bedoeling niet, ik heb een hele stapel Behringer 19"processoren die ik dagelijks gebruikte.
Maar het was voornamelijk deze zin die mij stoorde:


Maar ja , apparatuur snobs zullen er wel hun neus voor ophalen omdat het Behringer is

Dat is nergens voor nodig en daar roep je bepaalde reacties mee op.

Als iedereen nou eens bij zichzelf ten rade gaat waarom zo'n topic is ontspoord en wat zijn eigen aandeel is, dan denk ik er over om het tijdelijk weer te openen, zodat iedereen kan zien waar het mis ging en wat zijn aandeel daarin is.

Ik kreeg binnen een uur drie rapportages en daar zitten wij echt niet op te wachten.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 21:37
Les 1; Brad heeft altijd gelijk en als ie dat niet heeft, dan heeft ie dat expres gedaan.

Ik houd totaal niet van dit soort algemeenheden, maar ben bang dat het 100% klopt..... helaas.

Mitch
14 augustus 2016, 21:43
Even over de regels van het forum, waar "Algemeen" over gaat. Er worden geen eisen gesteld aan een topic in een subforum, meer dan dat het onderwerp moet passen binnen het subforum.
Dat houdt in: dat de eerste drie reacties "mwoh, niks bijzonders" mogen zijn zonder dat de topic starter daar over verongelijkt hoeft te zijn. Het houdt ook in dat forumleden zich niet als beschermheren van het forum hoeven op te werpen door in een topic het nut van het topic ter discussie te stellen. Niet interessant: niet reageren. Anders wordt het Team Gelijkhebbert tegen de Solo Gelijkhebbert.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 21:49
Als iedereen nou eens bij zichzelf ten rade gaat waarom zo'n topic is ontspoord en wat zijn eigen aandeel is, dan denk ik er over om het tijdelijk weer te openen, zodat iedereen kan zien waar het mis ging en wat zijn aandeel daarin is.

Ik kreeg binnen een uur drie rapportages en daar zitten wij echt niet op te wachten.

Bovenstebeste Han, ik waardeer en respecteer je zeer. Ook in dit topic. Ik ben 20 jaar lang manager geweest van een team van 15 MBO en HBO'ers. Als iemand bij meer dan 100 incidenten betrokken zou zijn geweest en werkelijk in niet 1 daarvoor de verantwoording voor dat incident op zich zou nemen, dan had ik subiet een ontslagprocedure opgestart. Als mensen 0 bereid zijn om in de spiegel te kijken, 0 bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag en uitsluitend naar anderen wijzen, dan is het een "lost case" waar geen tijd meer in geinvesteerd moet worden.

Op zich wordt in dit topic een open discussie gevoerd en ik begrijp best dat dat voor Brad als 100 tegen 1 voelt. Maar zelfs in dit topic neemt hij geen verantwoordelijkheid, zelfs niet een heel klein beetje.....

Erik de Perik
14 augustus 2016, 22:00
Oh, it's a pissing contest..... ;)

Ik kan wel wat melden over mijn professionele omgeving hoor..... van de afgelopen week, als dat interessant is, zelfs.

Ik ben overigens geen manager momenteel.

jutter
14 augustus 2016, 22:04
Ben ik ff een half uurtje hier niet, zie ik dat mijn naam een paar keer genoemd wordt.

Ja, dat plaatje met die trapmachine heb ik geplaatst. Gewoon als geintje, zonder bijbedoelingen. Dat was deze:
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Allerlei/mixer_zpskq80mzww.jpg

Reden is dat ik het vaak luchtig probeer te houden omdat ik al aanvoel dat er een spanning hangt: ik hou namelijk helemaal niet van geruzie. Brad ging daarop een beetje over de zeik. Kan gebeuren en hindert niks. Maar vervolgens geven anderen kritiek en het hek is van de dam. Wat ik niet snap, of beter gezegd wel snap, zijn de reacties op Brad. Elke keer is het raak en dat Pimmetje de rol van PamperPapa moet vervullen snap ik niet. Want het draait allemaal om 1 persoon die anderen mateloos weet te irriteren...

jutter
14 augustus 2016, 22:07
Wat een onsamenhangend verhaal trouwens :D

Erik de Perik
14 augustus 2016, 22:09
Wat een onsamenhangend verhaal trouwens :D

Je schreef het zelf.

Brum
14 augustus 2016, 22:10
Nog geneukt, iemand?

jutter
14 augustus 2016, 22:10
Je schreef het zelf.

Maar je begrijpt het wel?

jutter
14 augustus 2016, 22:11
Nog geneukt, iemand?

Neuken? Bah,wat ouderwets!

Mitch
14 augustus 2016, 22:17
Bovenstebeste Han, ik waardeer en respecteer je zeer. Ook in dit topic. Ik ben 20 jaar lang manager geweest van een team van 15 MBO en HBO'ers. Als iemand bij meer dan 100 incidenten betrokken zou zijn geweest en werkelijk in niet 1 daarvoor de verantwoording voor dat incident op zich zou nemen, dan had ik subiet een ontslagprocedure opgestart. Als mensen 0 bereid zijn om in de spiegel te kijken, 0 bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag en uitsluitend naar anderen wijzen, dan is het een "lost case" waar geen tijd meer in geinvesteerd moet worden.


Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.
Er wordt nu door een aantal mensen iets gezegd over spiegel, verantwoordelijkheid, schuld, ga zo maar door. Maar daar gaat het al lang niet meer om. Kijk gewoon even de eerste pagina van dit topic door. Of sorry, ik heb mijn instellingen veranderd: de eerste twee pagina's. Lees de posts niet, maar kijk alleen wie er reageert. Bekend gezelschap toch? Er zijn er nog twee die regelmatig aanschuiven bij het banket, maar dit is wel het clubje. Op de middelbare school hadden we dat ook altijd. 1 of 2 tegen een clubje van 4 tot 6. Dat patroon heb je nog geen beroepsonderwijs voor nodig op welk niveau dan ook.



Ben ik ff een half uurtje hier niet, zie ik dat mijn naam een paar keer genoemd wordt.

Ja, dat plaatje met die trapmachine heb ik geplaatst. Gewoon als geintje, zonder bijbedoelingen. Dat was deze:
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Allerlei/mixer_zpskq80mzww.jpg

Reden is dat ik het vaak luchtig probeer te houden omdat ik al aanvoel dat er een spanning hangt: ik hou namelijk helemaal niet van geruzie. Brad ging daarop een beetje over de zeik. Kan gebeuren en hindert niks. Maar vervolgens geven anderen kritiek en het hek is van de dam. Wat ik niet snap, of beter gezegd wel snap, zijn de reacties op Brad. Elke keer is het raak en dat Pimmetje de rol van PamperPapa moet vervullen snap ik niet. Want het draait allemaal om 1 persoon die anderen mateloos weet te irriteren...
Mijn eerste associatie was een primitieve Leslie dus volledig chorus-on topic :seriousf:
Overigens was er in dit specifieke topic vrij weinig aan de hand. Het Behringer konijn werd weer uit de hoed gehaald, daarna een klein grapje op lange tenen, drie rapportages, verwijderde posts, wedstrijdje Gelijkhebben, same old, same old...

Maar naar iedereen, zoals ik hierboven al zei: niet interessant, niet reageren. En zéker niet gaan discussiëren over het nut van een topic. Dit hele forum is 90% nutteloos tijdverdrijf, asjeblieft zeg.

Brum
14 augustus 2016, 22:18
Ik wilde eigenlijk een grapje maken over de innerlijke ik, maar uit vrees dat dat weer uit de hand gaat lopen heb ik het maar gelaten...

Een serieuze noot dan. Ik vind het wel op z'n minst opmerkelijk dat een moderator een forumlid aanspoort om z'n grieven via PM's te versturen. Ik ben daar niet zo van gediend eigenlijk, temeer omdat ik openheid erg kan waarderen en ik niet elke keer zooi in m'n mail hoef te hebben. Wat mij betreft is een PM box daar niet voor bedoeld. Sorry dat ik het zeg, maar dan heb ik toch liever dat betreffende persoon een keer of drie per uur op de rapporteerknop ramt. Dan had je maar geen moderator moeten worden, met alle respect.

arcane
14 augustus 2016, 22:19
Ik was net naar de film, die was 3 keer nix (Suicide Squad). Deze discussie is interessanter. Ik heb het hele verhaal niet gevolgd in het andere topic.

Als iedereen nou de feedback op zichzelf laat inwerken, en die feedback in alle komende posts die men zal gaan posten in de toekomst toepast, en de discussie laat voor wat het is, hebben we weer een forum waar iedereen zich thuis kan voelen.

:lovelove:

Erik de Perik
14 augustus 2016, 22:20
Nog geneukt, iemand?

Vandaag niet, was al weer 2 dagen terug.....

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 22:20
Ik vind dit dus een enorme gemiste kans. Wat mij betreft had hier sprake kunnen zijn van enige rehabilitatie, van enige toenadering, van enig begrip. Brad had bij mij zeker enige sympathie kunnen winnen, en dat nog wel op een dag dat ik door hem wordt uitgescholden. Maar daarvoor is wel iets nodig. Iets dat nu niet geboden wordt. Oprecht jammer........

jutter
14 augustus 2016, 22:21
Ik was net naar de film, die was 3 keer nix (Suicide Squad). Deze discussie is interessanter. Ik heb het hele verhaal niet gevolgd in het andere topic.

Als iedereen nou de feedback op zichzelf laat inwerken, en die feedback in alle komende posts die men zal gaan posten in de toekomst toepast, en de discussie laat voor wat het is, hebben we weer een forum waar iedereen zich thuis kan voelen.

:lovelove:

Met alle respect, maar ik denk dat we dat stadium allang voorbij zijn :D

jutter
14 augustus 2016, 22:22
Ik wilde eigenlijk een grapje maken over de innerlijke ik, maar uit vrees dat dat weer uit de hand gaat lopen heb ik het maar gelaten...

Een serieuze noot dan. Ik vind het wel op z'n minst opmerkelijk dat een moderator een forumlid aanspoort om z'n grieven via PM's te versturen. Ik ben daar niet zo van gediend eigenlijk, temeer omdat ik openheid erg kan waarderen en ik niet elke keer zooi in m'n mail hoef te hebben. Wat mij betreft is een PM box daar niet voor bedoeld. Sorry dat ik het zeg, maar dan heb ik toch liever dat betreffende persoon een keer of drie per uur op de rapporteerknop ramt. Dan had je maar geen moderator moeten worden, met alle respect.

Dat verbaasde mij ook al

Erik de Perik
14 augustus 2016, 22:22
Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.
Er wordt nu door een aantal mensen iets gezegd over spiegel, verantwoordelijkheid, schuld, ga zo maar door. Maar daar gaat het al lang niet meer om. Kijk gewoon even de eerste pagina van dit topic door. Of sorry, ik heb mijn instellingen veranderd: de eerste twee pagina's. Lees de posts niet, maar kijk alleen wie er reageert. Bekend gezelschap toch? Er zijn er nog twee die regelmatig aanschuiven bij het banket, maar dit is wel het clubje. Op de middelbare school hadden we dat ook altijd. 1 of 2 tegen een clubje van 4 tot 6. Dat patroon heb je nog geen beroepsonderwijs voor nodig op welk niveau dan ook.



Mijn eerste associatie was een primitieve Leslie dus volledig chorus-on topic :seriousf:
Overigens was er in dit specifieke topic vrij weinig aan de hand. Het Behringer konijn werd weer uit de hoed gehaald, daarna een klein grapje op lange tenen, drie rapportages, verwijderde posts, wedstrijdje Gelijkhebben, same old, same old...

Maar naar iedereen, zoals ik hierboven al zei: niet interessant, niet reageren. En zéker niet gaan discussiëren over het nut van een topic. Dit hele forum is 90% nutteloos tijdverdrijf, asjeblieft zeg.

Ik waardeer jouw reactie zeer Mitch.

D3nnis
14 augustus 2016, 22:23
Nog geneukt, iemand?


Vandaag niet, was al weer 2 dagen terug.....


Ik vind dit dus een enorme gemiste kans.


Ik had het niet beter kunnen zeggen ☺

Brum
14 augustus 2016, 22:26
Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.
Er wordt nu door een aantal mensen iets gezegd over spiegel, verantwoordelijkheid, schuld, ga zo maar door. Maar daar gaat het al lang niet meer om. Kijk gewoon even de eerste pagina van dit topic door. Of sorry, ik heb mijn instellingen veranderd: de eerste twee pagina's. Lees de posts niet, maar kijk alleen wie er reageert. Bekend gezelschap toch? Er zijn er nog twee die regelmatig aanschuiven bij het banket, maar dit is wel het clubje. Op de middelbare school hadden we dat ook altijd. 1 of 2 tegen een clubje van 4 tot 6. Dat patroon heb je nog geen beroepsonderwijs voor nodig op welk niveau dan ook.

Kijk en dan voel ik me dus wel degelijk aangevallen. Ik heb nog geen post per dag, waarvan het gros echt alleen maar inhoudelijk. Misschien is je middelbare school voorbeeld ook niet zo'n goeie peiler. Wellicht heb je te maken met een clubje dat spiegelt. Die heb je, spiegelende mensen, dat is een type mens.

Interessant stukje om te lezen en leg dat 's over de telkens terugkerende discussie; http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/57288-narcisme-omgaan-met-de-woede.html Herkenbaar niet? En het klopt, eigenlijk zouden mensen er helemaal niet op moeten reageren en dat is wat ik bij betreffende persoon nu ook zeker ga doen, ook niet meer inhoudelijk. Heb het me al eerder voorgenomen en ging me verrot slecht af vandaag, maar bij deze de belofte.

jutter
14 augustus 2016, 22:28
Gestopt met roken Brum? Je komt wat sentimenteel over! :seriousf:

Brum
14 augustus 2016, 22:30
Nee, m'n vriendin is vandaag voor een week op vakantie gegaan en ik weet nu al niet meer tegen wie ik aan moet emmeren.:soinnocent:

jutter
14 augustus 2016, 22:34
Nee, m'n vriendin is vandaag voor een week op vakantie gegaan en ik weet nu al niet meer tegen wie ik aan moet emmeren.:soinnocent:

Daar is dit forum enorm geschikt voor :D

Mitch
14 augustus 2016, 22:37
Een serieuze noot dan. Ik vind het wel op z'n minst opmerkelijk dat een moderator een forumlid aanspoort om z'n grieven via PM's te versturen. Ik ben daar niet zo van gediend eigenlijk, temeer omdat ik openheid erg kan waarderen en ik niet elke keer zooi in m'n mail hoef te hebben. Wat mij betreft is een PM box daar niet voor bedoeld. Sorry dat ik het zeg, maar dan heb ik toch liever dat betreffende persoon een keer of drie per uur op de rapporteerknop ramt. Dan had je maar geen moderator moeten worden, met alle respect.
Nou, dat is niet zo raar of lui. Als dat soort geouwehoer in een topic komt, heeft ieder forumlid daar last van. Forumvervuiling pur sang. Dus is de vraag om het samen op te lossen een vrij normale, mag ik zeggen volwassen manier van communiceren. Als het dan de pot verwijt de ketel wordt is dat in de geest van dit topic 'een gemiste kans'. Maar in een topic, is dat dan beter, want dan kan de moderator het verwijderen? Ik zie de logica niet.



Ik vind dit dus een enorme gemiste kans. Wat mij betreft had hier sprake kunnen zijn van enige rehabilitatie, van enige toenadering, van enig begrip. Brad had bij mij zeker enige sympathie kunnen winnen, en dat nog wel op een dag dat ik door hem wordt uitgescholden. Maar daarvoor is wel iets nodig. Iets dat nu niet geboden wordt. Oprecht jammer........
Dit had toenadering kunnen zijn als de tegenpartij een stap had gezet? Hm. Ik zou voor de derde keer willen voorstellen om als je iets niet interessant vindt, niet te reageren in het topic. Een topic heeft geen discussie in zich nodig over het nut van het topic.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 22:38
Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.


Ik denk zelfs nog aan de conservatieve kant hiermee te zijn. Realiseer je dat dit al een jaar aan de gang is. En realiseer je dat 3/4 van de betrokkenen in dit topic nog geen posting hierin hebben gedaan. Dus wat jij als groepje omschrijft, dat is aanmerkelijk groter dan jij nu schetst.

Ik hoef je toch niet te herinneren aan de vele topics over veganisme, over sociale woningbouw, over rekeningen van nutsbedrijven, over digitaal versus analoog, over de Portugeese vertaling van het woord anus etc etc etc. Het is een enorme reeks van discussies die irritaties hebben opgeroepen omdat er als een kruisvaarder stellingen werden opgeworpen en verdedigd door steeds dezelfde persoon.

Lang niet al genoemde topics zullen aan de Mods gerapporteerd zijn, maar hebben wel bijgedragen tot de huidige visie. En dat vind ik heel wat genuanceerder dan hetgeen jij schetst.

Brum
14 augustus 2016, 22:38
Daar is dit forum enorm geschikt voor :D

Maak je borst maar nat dan. Ik heb tevens drie week vakantie.:D

Mitch
14 augustus 2016, 22:42
Kijk en dan voel ik me dus wel degelijk aangevallen. Ik heb nog geen post per dag, waarvan het gros echt alleen maar inhoudelijk. Misschien is je middelbare school voorbeeld ook niet zo'n goeie peiler. Wellicht heb je te maken met een clubje dat spiegelt. Die heb je, spiegelende mensen, dat is een type mens.

Interessant stukje om te lezen en leg dat 's over de telkens terugkerende discussie; http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/57288-narcisme-omgaan-met-de-woede.html Herkenbaar niet? En het klopt, eigenlijk zouden mensen er helemaal niet op moeten reageren en dat is wat ik bij betreffende persoon nu ook zeker ga doen, ook niet meer inhoudelijk. Heb het me al eerder voorgenomen en ging me verrot slecht af vandaag, maar bij deze de belofte.

Je diagnostiseert iemand die je alleen on-line kent, een narcist maar door mijn post over het clubje-dat-altijd-reageert voel je je aangevallen?
Dude :eek:


Ik denk zelfs nog aan de conservatieve kant hiermee te zijn. Realiseer je dat dit al een jaar aan de gang is. En realiseer je dat 3/4 van de betrokkenen in dit topic nog geen posting hierin hebben gedaan. Dus wat jij als groepje omschrijft, dat is aanmerkelijk groter dan jij nu schetst.
............
Lang niet al genoemde topics zullen aan de Mods gerapporteerd zijn, maar hebben wel bijgedragen tot de huidige visie. En dat vind ik heel wat genuanceerder dan hetgeen jij schetst.
Na een hoge schatting als bewijs nu een aanname. Wordt er niet sterker op. Hoe weet jij wanneer er gerapporteerd wordt?
En ja, er zijn vaak meer mensen bij betrokken geweest. Maar wil je met droge ogen beweren dat er niet al lange tijd een clubje van een man of 6 is die zonder meer het hoogste aantal reacties hebben en helaas ook vaak zelf beginnen met oude koeien uit de sloot te halen? Volgens mij wilde je graag een open discussie en zelf reflectie, maar ik heb het in dit hele topic nog maar een enkele keer gezien.

Brum
14 augustus 2016, 22:46
Nou, dat is niet zo raar of lui. Als dat soort geouwehoer in een topic komt, heeft ieder forumlid daar last van. Forumvervuiling pur sang. Dus is de vraag om het samen op te lossen een vrij normale, mag ik zeggen volwassen manier van communiceren. Als het dan de pot verwijt de ketel wordt is dat in de geest van dit topic 'een gemiste kans'. Maar in een topic, is dat dan beter, want dan kan de moderator het verwijderen? Ik zie de logica niet.

Misschien heb je het niet meegekregen, maar je weet wat van PM's dat betreffende persoon stuurt? Lees anders in dit topic even terug. Niet dat ik er erg veel zin in heb om energie in te steken, maar mag ik die dan ook rapporteren? Of komen we dan weer op hetzelfde uit. Een gesprek met deze persoon is onmogelijk, dat was toch op zich wel al duidelijk, toch? Is er wel gewoon te communiceren met betreffende persoon, dan heb je helemaal gelijk. Maar deze persoon heeft z'n grieven via PM sturen iets wat letterlijk genomen, wat je natuurlijk van verre had kunnen zien aankomen, gezien de geschiedenis. Nogmaals, ik ben er niet van gediend, het komt namelijk ook in m'n mail terecht. Als dit een verkapte manier is om mensen te doen laten stoppen in hun beklag jegens betreffende persoon, dan is de opzet wellicht geslaagd, maar iets in me zegt dat dit de omgekeerde wereld is.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 22:51
Mitch, zowel Brum als ik werden vandaag via PB's uitgemaakt voor zielige hypocriete mannetjes. Enige spijtbetuiging hierover of excuus heb ik nog niet gehoord.......

Brum
14 augustus 2016, 22:53
Je diagnostiseert iemand die je alleen on-line kent, een narcist maar door mijn post over het clubje-dat-altijd-reageert voel je je aangevallen?
Dude :eek:

Ja joh... Serieus... Nog een keertje lezen dan. Ik vroeg om dit artikel 's te lezen en dat 's over het gedrag van betreffende persoon te leggen. Dat is wat ik zei. Ik diagnostiseer niet, ik zie wel erg veel overeenkomsten. Maar ik zou het probleem ook verleggen.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 22:53
Ik lees dat Mitch de mensen die zich ergeren aan Brad's posts, daar overheem lezen en verder gewoon doorgaan met posten en communiceren. Aan de andere kant geeft Mitch op geen enkele manier aan hoe Brad dan met de rest op een goede manier in contact kan komen.

Brad
14 augustus 2016, 22:53
Ja joh... Serieus... Nog een keertje lezen dan. Ik vroeg om dit artikel 's te lezen en dat 's over het gedrag van betreffende persoon te leggen. Dat is wat ik zei. Ik diagnostiseer niet, ik zie wel erg veel overeenkomsten. Maar ik zou het probleem ook verleggen.





Ik zou toch ook nog eens even kijken wat ik van jou allemaal over me heen heb gekregen en dan openlijk op het forum . Ik zou me ook nog eens verdiepen in de wat een narcist nou werkelijk inhoud

Misschien kom je er dan achter dat het een tamelijk grove belediging is wanneer je iemand zo noemt

Erik de Perik
14 augustus 2016, 22:55
Ik zou toch ook nog eens even kijken wat ik van jou allemaal over me heen heb gekregen en dan openlijk op het forum . Ik zou me ook nog eens verdiepen in de wat een narcist nou werkelijk inhoud

Misschien kom je er dan achter dat het een tamelijk grove belediging is wanneer je iemand zo noemt

En wie is "jou"....?

Brad
14 augustus 2016, 22:57
Dat is Brum die me herhaaldelijk voor narcist heeft uitgescholden en ik zou ook nog eens even kijken waar ik allemaal openlijk voor uitgescholden ben

Ik zou stront in mijn bek hebben , en meer van dat soort platte zaken . Dat word door het clubje allemaal normaal gevonden vind je het gek dat ik dan spreek over hypocrisie

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 22:59
En voor het gemak reageer je maar niet op een aantal andere postings.......

jutter
14 augustus 2016, 23:02
Dat is Brum die me herhaaldelijk voor narcist heeft uitgescholden en ik zou ook nog eens even kijken waar ik allemaal openlijk voor uitgescholden ben

Ik zou stront in mijn bek hebben , en meer van dat soort platte zaken . Dat word door het clubje allemaal normaal gevonden vind je het gek dat ik dan spreek over hypocrisie

Als jij zit te verkondigen, via PB, dat je ten strijde wilt gaan trekken tegen de gevestigde orde, wie dat ook moge zijn, dan heb je inderdaad stront in je bek.

Brum
14 augustus 2016, 23:02
Ik zou eigenlijk niet op je moeten reageren, maar het is weer 's sterker dan ik en bovendien; inhoudelijk. Dat jij je voor narcist uitgescholden voelt, ligt een beetje in de lijn der verwachting. Als je nu 's verder leest, dan lees je dat ik je narcistische trekken zie vertonen, ik onderbouw het ook. Dus ja, dat vind ik, maar je bent een knappe als je het erin kunt lezen dat ik je dan ook een narcist heb genoemd. Daarvoor moet ik Mitch dan inderdaad gelijk geven, daar heb ik wel even meer voor nodig.

De rest van wat je opnoemt heb ik mij nooit aan gezondigd. Als je beweert van wel, dan lieg je. Je vreemde PM's zijn dan ook opmerkelijk. En nu schijn ik ook al bij een clubje te horen. Geen idee waar ik die nobele vernoeming aan te danken heb, maar eindelijk hoor ik 's ergens bij!:crazyhappy:

edit: Vergeet ik het toch... Les 1...

Brad
14 augustus 2016, 23:05
Als jij zit te verkondigen, via PB, dat je ten strijde wilt gaan trekken tegen de gevestigde orde, wie dat ook moge zijn, dan heb je inderdaad stront in je bek.

Begin je weer met die onzinnige aantijgingen ? Maar dit topic heeft al lang genoeg geduurd wat mij betreft , Mitch heeft wijze woorden gesproken en daar laat ik het verder bij

Of willen je nog een overzicht met van quotes met al die keren dat ik vreselijk ben uitgescholden , dan ben ik morgen nog niet klaar

Brum
14 augustus 2016, 23:06
Dan daag ik je bij deze uit. Ik wil heel graag die vreselijke scheldbuien van mij jegens jou 's terug lezen.

edit: Er van uitgaande dat je altijd gelijk hebt, uiteraard.

Han S
14 augustus 2016, 23:07
Begin je weer met die onzinnige aantijgingen ? Maar dit topic heeft al lang genoeg geduurd wat mij betreft , Mitch heeft wijze woorden gesproken en daar laat ik het verder bij

Of willen je nog een overzicht met van quotes met al die keren dat ik vreselijk ben uitgescholden , dan ben ik morgen nog niet klaar

En jij scheldt niet?

Brad
14 augustus 2016, 23:08
Ik deel weleens een tikkie terug uit dat wel ja , zeker wanneer ik er alleen voor sta

jutter
14 augustus 2016, 23:08
Begin je weer met die onzinnige aantijgingen ? Maar dit topic heeft al lang genoeg geduurd wat mij betreft , Mitch heeft wijze woorden gesproken en daar laat ik het verder bij

Of willen je nog een overzicht met van quotes met al die keren dat ik vreselijk ben uitgescholden , dan ben ik morgen nog niet klaar

Onzinnig? Niet waar? Ik kan hier zo die troep van je neer pleppen hoor! Nu ga je het ontkennen? Wat een dweil ben je toch!

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 23:09
Als jij zit te verkondigen, via PB, dat je ten strijde wilt gaan trekken tegen de gevestigde orde, wie dat ook moge zijn, dan heb je inderdaad stront in je bek.

Euhh, het ging nog wel iets verder. Er werdt via PB ongegeneerd zieltjes geworven die voor het karretje van meneer moesten worden gespannen, om samen ten strijde te trekken. En vanaf het moment dat daar niet op werd ingegaan werd ik als persona non grata door meneer gezien en kreeg herhaaldelijk via PB verwenzingen naar mijn hoofd.

Nu wordt als argument steeds opgeworpen dat meneer slechts met gelijke munt terug betaald, maar ik heb hem uitgenodigd om 1, zegge één pb of posting te laten zien waarin ik hem uitscheld of krachttermen toeschrijf.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 23:11
Nah weet je Brad. Ik geef me ook gewonnen. Intellectueel ben ik ruim je meerdere, maar op het gebied van bitch-fights kan ik heel veel van je leren. Dit wil ik niet en dat gaat ook niet gebeuren. Ik snap ook dat je dit 'jammer' vindt, want het biedt je minder grip. Echt tragisch dat je zoveel vaak goed bedoelde raad volledig in de wind slaat en denkt dat je als 'loser' beter voor de dag komt.

jutter
14 augustus 2016, 23:12
Te triest voor woorden!

Brad
14 augustus 2016, 23:13
Joost wanneer jij het opneemt voor iemand die in een on topic topic zegt dat bepaalde pluggen prima in mijn aars passen dan weet ik niet wat erger is

jutter
14 augustus 2016, 23:16
Joost wanneer jij het opneemt voor iemand die in een on topic topic zegt dat bepaalde pluggen prima in mijn aars passen dan weet ik niet wat erger is

Joost zal daar ongetwijfeld zijn goed bedoelde redenen voor hebben gehad. (ik vind het trouwens best wel een leuke opmerking :D

Pepe
14 augustus 2016, 23:17
https://www.youtube.com/watch?v=BsyZ7mfq11A

Brad
14 augustus 2016, 23:17
Nah weet je Brad. Ik geef me ook gewonnen. Intellectueel ben ik ruim je meerdere, maar op het gebied van bitch-fights kan ik heel veel van je leren. Dit wil ik niet en dat gaat ook niet gebeuren. Ik snap ook dat je dit 'jammer' vindt, want het biedt je minder grip. Echt tragisch dat je zoveel vaak goed bedoelde raad volledig in de wind slaat en denkt dat je als 'loser' beter voor de dag komt.

Misschien ben je intellectueel mijn meerdere dat zou best kunnen , misschien ook niet dat kun je zo online namelijk niet beoordelen maar ik heb al gezegd ik heb al genoeg energie in dit topic gestopt en verder verwijs ik naar mijn eerdere posts en naar de posts van Mitch die ik als zeer raak beschouw

jutter
14 augustus 2016, 23:19
Misschien ben je intellectueel mijn meerdere dat zou best kunnen , misschien ook niet dat kun je zo online namelijk niet beoordelen maar ik heb al gezegd ik heb al genoeg energie in dit topic gestopt en verder verwijs ik naar mijn eerdere posts en naar de posts van Mitch die ik als zeer raak beschouw

Jij vind alles 'raak' zelfs zo'n slome kut chorus

Brum
14 augustus 2016, 23:19
Joh, z'n onderschrift spreekt al boekdelen. Betreffend persoon en z'n innerlijke ik is/zijn er nog trots op ook dat ie er een sport van maakt om perse zich af te zetten tegen, in zijn ogen, de gevestigde orde.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 23:20
Dus het feit dat ik jou niet verdedig tegen uitspraken van anderen, geeft jou het recht mij uit te schelden? Je slaagt er niet in om je aantegeningen tegen mij goed te praten en komt dan met genoemd argument?

Lees nu de afgelopen 145 postings nog eens door en ga op zoek naar de grote gemene deler. Please? Stel je daarnaast nu eens de vraag of ik genuanceerd of ongenuanceerd heb gereageerd in dit topic. Volgens mij ben ik eerlijk, beleefd en opbouwend geweest. Of niet?

Erik de Perik
14 augustus 2016, 23:20
Joost wanneer jij het opneemt voor iemand die in een on topic topic zegt dat bepaalde pluggen prima in mijn aars passen dan weet ik niet wat erger is

Ik zou een wortel proberen, organisch uiteraard.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 23:23
Ik zou een wortel proberen, organisch uiteraard.

Erik, als ik het nu niet voor Brad opneem, heeft hij weer een argument om zijn gescheld jegens mij goed te praten. Ik moet je posting dan ook sterk afkeuren.

Brum
14 augustus 2016, 23:24
Ik ook! Anders heb ik straks weer een PM te pakken!:nervous: Dat kan echt niet hoor, Erik!

jutter
14 augustus 2016, 23:25
Erik, als ik het nu niet voor Brad opneem, heeft hij weer een argument om zijn gescheld jegens mij goed te praten. Ik moet je posting dan ook sterk afkeuren.

Mag een komkommer wel?

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 23:27
Mitch, je reactie op postings 124 en 128 zou ik op prijs stellen.

Mitch
14 augustus 2016, 23:33
Tja, ik had ook al wat dingen gepost waar ik, gezien het hoge aantal vragen om zelfreflectie, wel enige reactie op had verwacht maar nee. Desondanks heb ik de moeite genomen om te kijken welke posts dat zijn. Die eerste is al beantwoord in #126, ruimschoots.

Ik denk dat ik deze avond afsluit met het vriendelijke verzoek om even het filmpje te kijken dat Pepe net gepost heeft. Volledig afkijken en aandachtig luisteren, het commentaar is meer dan komisch geschreeuw, gaandeweg het filmpje. Beter kan ik het niet samenvatten. En grappiger al helemaal niet.

Han S
14 augustus 2016, 23:34
Ja heren, zo gaat het dus niet lukken. Een moderator betekent letterlijk gespreksleider (een van de betekenissen) en er zijn in dit topic drie moderatoren actief.

Elkaar blijven uitmaken voor oetlul, hypocriete klootzak of nog erger, gaat niets opleveren. Ik zou met name jutter willen vragen om even tot tien te tellen en aan Brad wil ik vriendelijk, doch dringend verzoeken of hij het door Brum geposte artikel (http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/57288-narcisme-omgaan-met-de-woede.html) wel heeft gelezen en als dat niet zo is, doe dat dan alsnog.

Waarom ik je dat vraag: ik ben geen psycholoog, maar heb me er wel in verdiept en het spijt me zeer, maar ik ontkom niet aan de indruk dat je een aantal kenmerken hebt waar dat artikel over gaat. En dan kun je je beledigd voelen, maar het is nooit mijn bedoeling om mensen te beledigen.

Bedenk ook dat zoiets helemaal geen probleem hoeft te zijn, mist je voor jezelf toegeeft wat het wel of niet is en bedenk daarbij dat het geen keus is om iets te zijn of te hebben. Ik kan er natuurlijk helemaal 100% naast zitten want ik ben geen specialist op het gebied, maar lees het wel aub dankuwel.

jutter
14 augustus 2016, 23:38
Han, waarom moet ik tot 10 tellen? Ik denk dat in dit geval wel de waarheid gezegd mag worden. Graag zou ik een antwoord willen want ik begrijp je niet.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 23:40
Ja heren, zo gaat het dus niet lukken. Een moderator betekent letterlijk gespreksleider (een van de betekenissen) en er zijn in dit topic drie moderatoren actief.

Elkaar blijven uitmaken voor oetlul, hypocriete klootzak of nog erger, gaat niets opleveren. Ik zou met name jutter willen vragen om even tot tien te tellen en aan Brad wil ik vriendelijk, doch dringend verzoeken of hij het door Brum geposte artikel (http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/57288-narcisme-omgaan-met-de-woede.html) wel heeft gelezen en als dat niet zo is, doe dat dan alsnog.

Waarom ik je dat vraag: ik ben geen psycholoog, maar heb me er wel in verdiept en het spijt me zeer, maar ik ontkom niet aan de indruk dat je een aantal kenmerken hebt waar dat artikel over gaat. En dan kun je je beledigd voelen, maar het is nooit mijn bedoeling om mensen te beledigen.

Bedenk ook dat zoiets helemaal geen probleem hoeft te zijn, mist je voor jezelf toegeeft wat het wel of niet is en bedenk daarbij dat het geen keus is om iets te zijn of te hebben. Ik kan er natuurlijk helemaal 100% naast zitten want ik ben geen specialist op het gebied, maar lees het wel aub dankuwel.
Een echte narcist denkt die keuzevrijheid dus wel te hebben. Overigens denk ik, vanuit mijn beperkte beroepsvisie, dat Brad daar ook niet aan voldoet.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 23:41
Han, waarom moet ik tot 10 tellen? Ik denk dat in dit geval wel de waarheid gezegd mag worden. Graag zou ik een antwoord willen want ik begrijp je niet.

Er bestaat niet zoiets als, de waarheid.... geloof me.





(dat is de waarheid)

Brum
14 augustus 2016, 23:43
Ik heb het filmpje gezien hoor en vond het ook grappig. Raakte de kern wat mij betreft ook volkomen, maar ik denk dat ik er anders tegenaan kijk dan jij, Mitch. Overigens, ik zou je echt willen adviseren om 's beter te gaan lezen hoor Mitch en dat is niet eens een aanval. Zelfreflectie voldoende in meerdere posts. Behalve één persoon en daar zit 'm de irritatie in. Gelijke monniken, gelijke kappen. Je hebt me destijds een PM gestuurd, wat betreft het klagen van Brad, vooral ook over mijn persoontje. Ik was daar ook helemaal niet boos over, maar ik vond het wel een beetje de omgekeerde wereld. Ging over een aangepaste post, omdat Brad, zoals je het zelf ook verwoorde, had lopen janken per PM. Die aangepaste post zal me echt een worst zijn. Als dat voor de goeie vrede is, helemaal prima, echt. Maar je gaat er mijns inziens wel echt aan voorbij dat het wel een beetje de omgekeerde wereld is.

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 23:43
Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is. Verder weet ik van mezelf en van diverse anderen dat er regelmatig meldingen aan Mods achterwege werden gelaten. Tenslotte vind ik het jammer dat het wordt gedoogd dat ik word uitgescholden, terwijl ik zelf nog nooit betrapt ben op het uitschelden van een Gn'er.

Han S
14 augustus 2016, 23:56
Han, waarom moet ik tot 10 tellen? Ik denk dat in dit geval wel de waarheid gezegd mag worden. Graag zou ik een antwoord willen want ik begrijp je niet.

Omdat je heel vaak laat merken dat je een tyfushekel hebt aan Brad en dat is niet verboden, hij zal ook nooit mijn vriendje worden, maar je laat je wel heel makkelijk overhalen tot reageren. Dus als je eerst tot tien telt (doe ik ook vaak), dan slik je gegarandeerd de helft in.

Erik de Perik
14 augustus 2016, 23:58
Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is. Verder weet ik van mezelf en van diverse anderen dat er regelmatig meldingen aan Mods achterwege werden gelaten. Tenslotte vind ik het jammer dat het wordt gedoogd dat ik word uitgescholden, terwijl ik zelf nog nooit betrapt ben op het uitschelden van een Gn'er.

Oh, maar da's mij ook overkomen incl. bedreiging, waar ik mijn harige aars mee afveeg overigens. :)

Joost de Ruig
14 augustus 2016, 23:59
Oh, maar da's mij ook overkomen incl. bedreiging, waar ik mijn harige aars mee afveeg overigens. :)

Bedreiging? Dat had ik niet gepikt!

jutter
14 augustus 2016, 23:59
Omdat je heel vaak laat merken dat je een tyfushekel hebt aan Brad en dat is niet verboden, hij zal ook nooit mijn vriendje worden, maar je laat je wel heel makkelijk overhalen tot reageren. Dus als je eerst tot tien telt (doe ik ook vaak), dan slik je gegarandeerd de helft in.

Bedankt voor je tip! Nu kan ik weer rustig slapen! :makeup:

jutter
15 augustus 2016, 00:00
En mijn telraam staat klaar!

Erik de Perik
15 augustus 2016, 00:02
Bedreiging? Dat had ik niet gepikt!

Ach, het ging maar over vlees.... en zoals gezegd, dat dreigen doet mij niet zoveel.

Brad was het overigens totaal niet hoor!

Brad
15 augustus 2016, 00:05
Oh, maar da's mij ook overkomen incl. bedreiging, waar ik mijn harige aars mee afveeg overigens. :)

Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt maar als je daar mij wel mee bedoelt dan is dat grote onzin . Ik heb je volgens mij zelfs recent nooit een private message gestuurd

Wel heb ik je eens van repliek gediend toen je mij uit het niets een keer aanviel . Maar daarbij heb ik je niet uitgescholden en zeker niet bedreigd

Oh ik zie nu dat je al hebt aangegeven dat ik dat niet was , laat dat wel duidelijk zijn

jutter
15 augustus 2016, 00:08
Oh, maar da's mij ook overkomen incl. bedreiging, waar ik mijn harige aars mee afveeg overigens. :)

Nou? Waar veeg jij je harige aars mee af? http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Allerlei/447188-ebf52ddc01ec7362852a7b76a6e2b669_zpsnwr4h0on.jpg

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 08:15
Okay, ben ik het wel mee eens, maar het ging verderop ook al mis en vrij in het begin van het topic. Niet alleen Brad de schuld geven, maar ook jezelf afvragen wat (veel) beter had gekund.

Ik reageerde als eerste omdat ik het pedaaltje niets bizonders vind en verderop heb ik wat tips gegeven over hoe je voor heel weinig geld sublieme effecten kunt hebben.

Aan het eind van pagina 1 postte jutte een soort van traptoestel, geintje neem ik aan, maar daarna ging het pas goed mis. De vraag is: komt dat nou door jutter of komt dat door de reacties?

Zeg het maar.
Ik heb het vermoeden dat het plaatje van Jutter, een soort van flexibele grote kolomboormachine met voetbediening een reactie was op de Behringer post van mij die ervoor zat.

Overigens was die Behringer post een reactie op de openingspost.

Die openingspost was redelijk sumier:

"Goeie chorus"

"Linkje"

Ofzo was het.

Vond het nou niet echt een spectaculair pedaaltje en ben van mening dat die Behringer beter uit de test komt, afgaande op alleen het YouTube filmpje.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

pimmetje
15 augustus 2016, 08:15
Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is.Je kan het woord groepje vervelend vinden. Wellicht omdat het een georganiseerd iets zou kunnen impliceren en dat is in dit verband idd niet aan de orde.
Ik gebruik persoonlijk het woord groepje voor dit doorlopende gezeik met brad ook en dat is zonder dat ik dat georganiseerde bedoel. Wat ik ermee bedoel is dat het steeds hetzelfde zeer kleine aantal forumleden is dat maar blijft reageren op zooi die ze ook gewoon zouden kunnen negeren.

In dit onderwerp is het qua groepje geen heel ander beeld dan in het overgrote deel van de ellende die wij hebben moeten verwijderen de afgelopen tijd.

Er wordt tegen brad gezegd dat hij dit onderwerp als spiegel zou kunnen gebruiken.
Daar ben ik het hartgrondig mee eens. Alleen verwacht ik dat niet van brad. Het zou kunnen zijn dat hij daar de wil niet voor heeft, maar ik vermoed al langer dat hij er gewoonweg de capaciteiten niet voor heeft.

Echter... jij (en de rest van het groepje ;)) zouden dit onderwerp evengoed als spiegel kunnen gebruiken en ik schat jullie hoger in dan brad. Al doen jullie met dat hardnekkig blijven reageren op dat mannetje wel je best om die inschatting te weerleggen :D.

Kim Wilson
15 augustus 2016, 08:40
Fakking hell, zijn jullie nog steeds zo geobsedeerd door Brad? Ik heb de naam dat ik altijd reageer, en dat ook blijf doen, maar ik geef me gewonnen. Jullie zijn daar nog veel beter in dan ik.

Laat hem, we zijn er toch wel achter dat hij het nooit op zichzelf zal betrekken? Of hij dat nou bewust doet, of dat het een psychische oorzaak heeft, dat boeit niet. Gelijk krijg je toch niet, hoe goed je ook beargumenteert. Dus steek je energie ergens anders in.

Brum
15 augustus 2016, 09:45
Ach, een beetje reuring in de tent... Ik heb me prima vermaakt hoor, waarvoor dank, ook aan Brad! Het is je weer gelukt jong en je hebt het ironisch genoeg niet eens door.:crazyhappy:

De reacties erna zijn ook zo ongelooflijk voorspelbaar. De rook is wat opgetrokken en dan komen de reacties, de één nog heiliger dan de paus als de ander. Maar wel reageren, toch nog een beetje geobsedeerd.:D

edit: Ik moet nog steeds smakelijk lachen om het woord 'groepje'.:)

Ik begrijp overigens dat je op onzinnige topics niet mag reageren? Waarom er dan geen slotje op? Dan doen ze op andere fora wel hoor, ter voorkoming van reacties.

Brad
15 augustus 2016, 09:49
Brum ik ben echt blij , hoe zielig het ook is dat dit gedoe jou genoegdoening schenkt en jou getroebleerde geest blijkkbaar enige verlichting brengt . Zeg Wilson je hebt helemaal gelijk joh die gozer weet niet van ophouden helemaal geobsedeerd :D

Brum
15 augustus 2016, 09:52
Je hebt helemaal gelijk Brad! Echter, het lijdend voorwerp in deze, dat is niet ik.:)

pimmetje
15 augustus 2016, 09:58
Ik begrijp overigens dat je op onzinnige topics niet mag reageren? Waarom er dan geen slotje op? Dan doen ze op andere fora wel hoor, ter voorkoming van reacties.Je mag prima op onzinnige topics reageren. Alleen niet met onzinnige posts waarin je eigenlijk alleen maar het topic (of de topic starter) als onzinnig bestempeld en dergelijke.

Er gaat niet bij voorbaat een slotje op, omdat er misschien wel mensen zijn die het niet onzinnig vinden. Dan komen er reacties en blijft het onderwerp een tijdje lopen. Als er geen reacties komen (en kennelijk iedereen het onzinnig of oninteressant vindt) dan zakt het vanzelf weg. Of je ziet het op zijn minst niet steeds weer dik gedrukt staan.

Slotje is dus nergens voor nodig.

Eigenlijk een beetje hetzelfde als bij brad. Als je niet reageert, is er geen mod-actie nodig... je kan het dus helemaal bij jezelf houden :ok:.

Oh ja... en als je iets zó aanstootgevend onzinnig vindt dat je écht denkt dat er een acute mod-actie nodig is, dan kan je rapporteren. Zo hoef je het onderwerp of de post in kwestie totaal niet de eer van een openbare reactie te gunnen. Mooi toch?

Brad
15 augustus 2016, 09:59
Ach, een beetje reuring in de tent... Ik heb me prima vermaakt hoor

Nou en of ik gelijk heb , je hebt je bij deze echt laten kennen en je ware gezicht getoond

Brum
15 augustus 2016, 10:01
Pimmetje, in de ideale situatie heb je helemaal gelijk.

Brum
15 augustus 2016, 10:03
Nou en of ik gelijk heb , je hebt je bij deze echt laten kennen en je ware gezicht getoond

Ik weet niet of de Tweede Kamer op reces is, maar ik ga het in de gaten houden bij het eerstvolgende vragenuurtje.

Brad
15 augustus 2016, 10:05
Je hebt helemaal gelijk Brad! Echter, het lijdend voorwerp in deze, dat is niet ik.:)


het lijdend voorwerp in deze, dat is niet ik

O nee wie dan wel ? :D

Brum
15 augustus 2016, 10:07
Ja kijk, en met dit soort posts, dan ga je bepaalde topics nog begrijpen ook.:chicken:

Brad, ik ga me douchen en ga wat van m'n dag maken. Misschien dat ik vanavond nog wel 's terug lees, dus niet in paniek raken als ik even niet reageer. En onthoudt Brad; jij hebt altijd gelijk!

pimmetje
15 augustus 2016, 10:07
@Brum: En waarom zou het precies in deze situatie niet werken/gelden?

Brum
15 augustus 2016, 10:12
@Brum: En waarom zou het precies in deze situatie niet werken/gelden?

Omdat het niet de ideale situatie is, Pimmetje. Mensen reageren namelijk wel als telkens dezelfde persoon onzintopics loopt aan te maken en onzin reacties loopt te verkondigen in andere topics. Anders hadden we het er nu niet eens over gehad. Je ziet bij veel andere fora dat ze dat willen voorkomen. Ik val je ook helemaal niet aan, ik vind zelfs dat je gelijk hebt. Mensen hoeven niet altijd te reageren. Maar dat is wat ik zeg, dat is in de ideale situatie. Je hebt met heel veel verschillende karakters te maken, dat krijg je nooit voor elkaar.

Kim Wilson
15 augustus 2016, 10:14
Inderdaad. Brum, kijk ook eens naar jezelf. De laatste 7 posts is/gaat weer over een bitchfight tussen jou en Brad. Laat los, reageer niet meer, het heeft geen zin.

Brum
15 augustus 2016, 10:55
Joh, ik reageer al bijna nooit op die vent, maar daarom mag ik nog zo nu en dan wel 's een geintje maken. Niets menselijks is me vreemd. Je leest er echt meer in dan dat het voorstelt. Ook dit is, vind ik, grappig. Ik post hier bijna nooit. En nu, een momentopname en de meningen zijn gemaakt. Ja sorry, ik vind dat grappig.:) Je denkt toch ook niet echt dat ik de illusie heb dat ik betreffend persoon ook maar enigszins bereik. Zelfreflectie genoeg in dit topic hoor, behalve van één persoon.

Naar jezelf moeten kijken, omdat een ander dat, om wat voor reden dan ook, niet kan. Waarvoor is dat? Ter compensatie van de ander? Deze is niet als geintje bedoeld, ik stel deze vraag serieus.

Ik zie hier vaak vol weemoed mensen over het verleden praten, toen het hier zo nu en dan echt een bende was. Nou is er een keer een beetje reuring in de tent, is het ook weer niet goed!:dontgeti:

Pepe
15 augustus 2016, 11:10
Nee Brum, in die tijd liepen er gewoon een hoop bully's op het schoolplein rond.
Nu hebben we een Freekie die in zijn onbenulligheid over zandtaartjes heen rijd. Die kan je negeren of pesten, zo simpel ligt het.

Han S
15 augustus 2016, 11:11
Ja heren, zo gaat het dus niet lukken. Een moderator betekent letterlijk gespreksleider (een van de betekenissen) en er zijn in dit topic drie moderatoren actief.

Elkaar blijven uitmaken voor oetlul, hypocriete klootzak of nog erger, gaat niets opleveren. Ik zou met name jutter willen vragen om even tot tien te tellen en aan Brad wil ik vriendelijk, doch dringend verzoeken of hij het door Brum geposte artikel (http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/57288-narcisme-omgaan-met-de-woede.html) wel heeft gelezen en als dat niet zo is, doe dat dan alsnog.

Waarom ik je dat vraag: ik ben geen psycholoog, maar heb me er wel in verdiept en het spijt me zeer, maar ik ontkom niet aan de indruk dat je een aantal kenmerken hebt waar dat artikel over gaat. En dan kun je je beledigd voelen, maar het is nooit mijn bedoeling om mensen te beledigen.

Bedenk ook dat zoiets helemaal geen probleem hoeft te zijn, mist je voor jezelf toegeeft wat het wel of niet is en bedenk daarbij dat het geen keus is om iets te zijn of te hebben. Ik kan er natuurlijk helemaal 100% naast zitten want ik ben geen specialist op het gebied, maar lees het wel aub dankuwel.

Ik schop hem nog maar even omhoog, want kennelijk is het niet opgemerkt en ik ben benieuwd of er een reactie komt.

Mooi weer hiero.

Brad
15 augustus 2016, 11:21
Nee Brum, in die tijd liepen er gewoon een hoop bully's op het schoolplein rond.
Nu hebben we een Freekie die in zijn onbenulligheid over zandtaartjes heen rijd. Die kan je negeren of pesten, zo simpel ligt het.


Aan freaky figuren anders geen gebrek hier . Maar zoals ik al eerder zei , je hebt figuren die op een leuke manier gefreakt zijn en figuren die op een vervelende geflipte manier gefreakt zijn

En inderdaad degenen die op een vervelende geflipte manier gefreakt zijn kun je maar beter negeren en geen tikkies terug verkopen . Ze hebben het al moeilijk genoeg met zichzelf

Zoals het bovenstaande bijvoorbeeld , ik zou hier weer een zeer sarcastische tegen opmerking kunnen plaatsen maar dat doe ik maar niet , blijkbaar had deze persoon na de kritiek die ik hem gaf nog het idee dat hij nog een appeltje met mij te schillen had

Dat gun ik hem maar even

Brad
15 augustus 2016, 11:42
Ik schop hem nog maar even omhoog, want kennelijk is het niet opgemerkt en ik ben benieuwd of er een reactie komt.

Mooi weer hiero.

Beste Han ,

Ik heb op jouw verzoek het serieus meerdere malen doorgelezen . Feit is dat veel mensen in zekere mate narcistische trekjes vertonen , maar niet in een dergelijke mate dat zij daadwerkelijk als narcist aangemerkt kunnen worden

Hoewel ik ik zeker ook in enige mate mijzelf in het profiel van de narcist herken , is dat niet van een dergelijk gehalte dat ik vind dat ik als narcist aangemerkt kan worden

De mensen die mij in het dagelijks leven meemaken vinden mij hoewel enigszins ijdel als het om mijn uiterlijk gaat , alles behalve een narcist maar eerder een persoon met een groot empathisch vermogen

Op andere fora waar ik actief ben vind men dat overigens ook , misschien is dat wel iets om eens te overdenken

Ik denk niet dat dit de reactie is waar je op gehoopt had maar zo denk ik erover en hier moet je het mee doen

groeten

Han S
15 augustus 2016, 11:52
Zelfkennis kan heel handig zijn. Leermomenten in overvloed op dit forum.

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 11:52
De enige reden dat ik ageer tegen de door de Mods gebruikte term "groepje", is dat dit geen recht doet aan de groep GN'ers die zich frequent storen aan een behoorlijk deel van de topics/postings van Brad. Als daarvoor het afgelopen jaar zou worden teruggehaald, dan kom je op hele andere aantallen dan de 5-6 die door Mitch worden geschetst.

Ik wil best een mea culpa uitspreken voor een aantal cynische postings die ik richting Brad heb geuit. Het was verstandiger geweest deze achterwege te laten.

Verder ben ik wel klaar met deze discussie. Ik beschik niet over de vaardigheden om een verdere positieve wending te geven aan de relatie tussen Brad en andere GN'ers, anders dan de optie hem waar mogelijk te negeren. Misschien kunnen quotes van hem beperkt worden, zodat ik ook zo weinig als mogelijk meekrijg.

Han S
15 augustus 2016, 11:56
Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.

Brad
15 augustus 2016, 12:01
Joost ik denk dat veel gitaarnetters tot een ander inzicht zijn gekomen . Mensen die voorheen nog weleens aanschoven gaan nu normaal met mij om in topics waar ik veel actief ben

Je zult ook gemerkt hebben dat er langzaam maar zeker gitaarnetters bij komen die zich juist ergeren aan het groepje om dat woord nog maar eens te gebruiken

Ook zijn er mensen die gewoon neutraal blijven en zich er niet mee bemoeien

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 12:07
Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.
Han, zelf denk ik dat de meeste mensen in dit topic hier komen via de functie "nieuw" .

Algemeen/Verbeteringen keek ik eigenlijk ook nooit in.

Verplaats hem eens voor de grap naar off topic.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 12:12
Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.

Han, evenzeer met alle respect, maar de gedachte dat slechts de respondenten op dit topic het groepje is dat zich aan Brad stoort, is volgens mij volkomen onjuist. Open maar eens een paar willekeurige topics van een half jaar geleden en je komt genoeg andere namen tegen.

Dat Brad zijn kruistocht als gewonnen beschouwd zegt veel over hem. Kennelijk staat hij de gedachte dat negeerknoppers zich niet meer laten horen en een deel niet-negeerknoppers hun uitingen achterwege laten, niet toe.

Brad
15 augustus 2016, 12:17
Open maar eens een paar willekeurige topics van een half jaar geleden en je komt genoeg andere namen tegen



Lees eens goed wat je hier schrijft Joost , een half jaar geleden

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 12:24
Lees eens goed wat je hier schrijft Joost , een half jaar geleden

Excuus, ik had moeten schrijven: "van een paar weken geleden".......

Mitch
15 augustus 2016, 13:07
Ik had moeten zeggen: het groepje irritante off topic posters is ca. 6+1 :listen:

Ja, er hebben zich wel meer mensen geërgerd, maar die laten het gewoon wapperen. Dat is ook het beste dat je kan doen. Er is een kleine hoeveelheid leden (klinkt beter dan groepje) die dóór gaat met op Brad ingaan, dat bewijst dit topic. Wat een paar weken geleden of een half jaar of een jaar geleden is gebeurd, sja...

Brum
15 augustus 2016, 13:21
Ik blijf het knap vinden dat je dat kunt opmaken uit een momentopname, namelijk dit topic, Mitch. Het bagatelliseren van oorzaak en gevolg ook, wat dat betreft is hier nog steeds niets veranderd. En daarbij laat ik het, want ik heb echt niet de illusie dat daaraan iets verandert, hoewel ik wel de gedachte heb gehad dat daar iets in was veranderd. Niet dus. Joost heeft in ieder geval in één ding groot gelijk. Je laat degene die voor veel mensen de oorzaak is, het gevoel geven dat ie z'n kruisvaarderstocht aan het winnen is en daarmee faciliteer je de oorzaak. Zul je niet met me eens zijn, maar de tijd zal het leren. Ik doe weer waarvoor ik me ooit maar weer 's heb aangemeld, namelijk zo nu en dan 's een vraag stellen en ervaringen delen.

Ligt het trouwens aan mij, of zie ik hier veel meer mensen reageren dan 6+1? Mensen die ook altijd reageren in dit soort topics. Spiegeltje? Pimmetje maakt wat dat betreft een uitzondering. Die zie ik eigenlijk nooit reageren in dit soort topics, in ieder geval niet buiten het off topic gedeelte.

Han S
15 augustus 2016, 13:31
21 pagina's binnen 24 uur, is dat een record?

almarvk
15 augustus 2016, 13:57
Normaliter halen we alleen dat soort aantallen als het gaat over tetten.

jutter
15 augustus 2016, 14:00
Normaliter halen we alleen dat soort aantallen als het gaat over tetten.

Dan heb ik liever tetten!

pimmetje
15 augustus 2016, 14:06
21 pagina's binnen 24 uur, is dat een record?
Met een mooie verdeling ook:
jutter 37
Brad 37
Joost de Ruig 34
Brum 31
Erik de Perik 25
Han S 14
Tabula Rasa 9
Mitch 6
pimmetje 4
Kim Wilson 2
Pepe 2
almarvk 1
D3nnis 1
arcane 1

Waarvan de onderste 5 volgens mij alleen langskwamen met het advies nu eindelijk gewoon eens te op te houden met reageren op brad :D.
(eigenlijk de onderste 7 :sssh:)

beruk
15 augustus 2016, 14:26
Kan ik dit hele topic ook rapporteren?
Godsamme
http://c3e308.medialib.glogster.com/media/06/06f338675a69c92f14b5b57c3255e65061315d862c96a65b34 bd4b6af2619f7d/funny-dog-pictures-nagging-louder.jpg

Kim Wilson
15 augustus 2016, 14:30
Normaliter halen we alleen dat soort aantallen als het gaat over tetten.
Ik wou dat ik zulke aantallen tetten tot mijn beschikking had!

Mitch
15 augustus 2016, 15:03
Met een mooie verdeling ook:
jutter 37
Brad 37
Joost de Ruig 34
Brum 31
Erik de Perik 25
Han S 14
Tabula Rasa 9
Mitch 6
pimmetje 4
Kim Wilson 2
Pepe 2
almarvk 1
D3nnis 1
arcane 1

Waarvan de onderste 5 volgens mij alleen langskwamen met het advies nu eindelijk gewoon eens te op te houden met reageren op brad :D.
(eigenlijk de onderste 7 :sssh:)

Kijk, feiten en cijfers: daar kun je wat mee. Naast je neerleggen, of er daadwerkelijk over nadenken :listen:

Het enige dat ik er nog aan wil toevoegen (het meeste is al bij herhaling gezegd), is dat er van meerdere kanten wordt gezegd: "ja het ligt aan Brad maar daar zeggen jullie niets van". Kijk, dit topic is een plek waar de mods nu zichtbaar aktief zijn en dat zijn er vaak wel meer. Maar er gebeurt genoeg achter de schermen, in PB's of met reacties op rapportages. Of juist het totale gebrek aan reactie op een rapportage, dat is ook een vrij duidelijk signaal. Daar begon Han dit draadje ook voor: je kan wel tot drie keer toe rapporteren, als er niets mis is met een topic gebeurt er niks mee. Tót dat het de zoveelste bitchfight wordt, dan kieperen we het gewoon weg zodat niemand meer door pagina's gezeur hoeft heen te lezen.
Concluderend: er wordt niemand in bescherming genomen, dat hebben we nog nooit gedaan en doen we nu ook niet. Er wordt ook niemand in een hoekje gedrukt, er wordt wél zeer duidelijk aangegeven: kijk naar je eigen postgedrag en hang niet de moraalridder van het forum uit. Een nutteloos topic behoeft geen reacties, dat zakt weg. Iedereen blij.

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 15:12
Nu we toch bij algemeen/verbeteringen zitten:

Tip: verbeter de negeerlijstfunctie. Dus niets op de tijdlijn, want daar is wel alles zichtbaar. Niets dat door een ander van betrokkene gequote wordt. Niets wanneer betrokkene zelf iets quote van zijn eigen tekst toch maar laten zien....

Er zitten nogal wat mankementen aan, in ieder geval, in tapatalk.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Han S
15 augustus 2016, 15:38
Ik ben nog eens door de eerste tien pagina's van dit topic heengescrolled, leuck ende leerzaam.

Ik begin een topic met als titel 'de rapporteerknop', omdat wij als moderatoren al tijden lang regelmatig meldingen krijgen die het melden absoluut niet waard zijn. Mensen die elkaar niet pruimen, ik vind het prima, moet kunnen, maar waarom dan ieder ongenoegen gaan melden bij het beheer? In de hoop dat wij dan je 'vijanden' stoute jongen gaan vinden?

Het gaat dus over de meldknop, maar al op pagina 1 gaat het om Brad en die blijft het hele topic lang de spil waarom het draait.
Wat moet die gozer zich onderhand belangrijk zijn gaan voelen en wat mis ik Bert hier, om het maar niet te hebben over hoofd. :crazyhappy:

En inderdaad zijn er heel veel mensen die dit topic lezen, maar er niet op reageren en dat zijn veruit de verstandigsten denk ik dan maar.

Mooi volk hier hoor.

jutter
15 augustus 2016, 15:38
Met een mooie verdeling ook:
jutter 37
Brad 37
Joost de Ruig 34
Brum 31
Erik de Perik 25
Han S 14
Tabula Rasa 9
Mitch 6
pimmetje 4
Kim Wilson 2
Pepe 2
almarvk 1
D3nnis 1
arcane 1

Waarvan de onderste 5 volgens mij alleen langskwamen met het advies nu eindelijk gewoon eens te op te houden met reageren op brad :D.
(eigenlijk de onderste 7 :sssh:)

Leuk hoor, zo'n rapportage maar vergeet niet dat er juist ook veel positief gereageert werd en die toevoeging mis ik hier wel. Ik sta op een gedeelde 1ste plaats (ja ja!) maar ook ik heb steeds geprobeert om Brad positief te benaderen. Uiteindelijk kreeg ik ook veel bagger van Brad over mij heen dat ik dat niet van hem hoefde te pikken. Vandaar mijn 37 reacties. In mijn ogen zegt dit genoeg.

almarvk
15 augustus 2016, 15:40
Ik wou dat ik zulke aantallen tetten tot mijn beschikking had!

De keuze is dan reuze!

almarvk
15 augustus 2016, 15:41
Leuk hoor, zo'n rapportage maar vergeet niet dat er juist ook veel positief gereageert werd en die toevoeging mis ik hier wel. Ik sta op een gedeelde 1ste plaats (ja ja!) maar ook ik heb steeds geprobeert om Brad positief te benaderen. Uiteindelijk kreeg ik ook veel bagger van Brad over mij heen dat ik dat niet van hem hoefde te pikken. Vandaar mijn 37 reacties. In mijn ogen zegt dit genoeg.

Snap ik. En de PM's die ik zag waren echt niet mals. Ook niet helemaal mijn stijl om zo in het geniep zulke vuile berichten te sturen. Doe het lekker openbaar en wees eerlijk naar elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar een discussie voeden via de achterkant kan ik ook niet echt begrijpen. Ben alleen bang dat op deze manier Brad benaderen geen enkel resultaat op gaat leveren, behalve veel gezeik.

jutter
15 augustus 2016, 15:44
Snap ik. En de PM's die ik zag waren echt niet mals. Ook niet helemaal mijn stijl om zo in het geniep zulke vuile berichten te sturen. Doe het lekker openbaar en wees eerlijk naar elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar een discussie voeden via de achterkant kan ik ook niet echt begrijpen. Ben alleen bang dat op deze manier Brad benaderen geen enkel resultaat op gaat leveren, behalve veel gezeik.

Ook hier even voor alle duidelijkheid om misverstanden te voorkomen; ik heb geen enkele bericht verstuurd. Ik ben niet achterbaks. Van mij hoor je het recht in je face.

almarvk
15 augustus 2016, 15:47
Ik mis nu al het miskwoot topic... :cooler:

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 15:51
Ik mis nu al het miskwoot topic... :cooler:

Ik mis Bert......

Brum
15 augustus 2016, 15:59
Kijk, feiten en cijfers: daar kun je wat mee. Naast je neerleggen, of er daadwerkelijk over nadenken :listen:

Het enige dat ik er nog aan wil toevoegen (het meeste is al bij herhaling gezegd), is dat er van meerdere kanten wordt gezegd: "ja het ligt aan Brad maar daar zeggen jullie niets van". Kijk, dit topic is een plek waar de mods nu zichtbaar aktief zijn en dat zijn er vaak wel meer. Maar er gebeurt genoeg achter de schermen, in PB's of met reacties op rapportages. Of juist het totale gebrek aan reactie op een rapportage, dat is ook een vrij duidelijk signaal. Daar begon Han dit draadje ook voor: je kan wel tot drie keer toe rapporteren, als er niets mis is met een topic gebeurt er niks mee. Tót dat het de zoveelste bitchfight wordt, dan kieperen we het gewoon weg zodat niemand meer door pagina's gezeur hoeft heen te lezen.
Concluderend: er wordt niemand in bescherming genomen, dat hebben we nog nooit gedaan en doen we nu ook niet. Er wordt ook niemand in een hoekje gedrukt, er wordt wél zeer duidelijk aangegeven: kijk naar je eigen postgedrag en hang niet de moraalridder van het forum uit. Een nutteloos topic behoeft geen reacties, dat zakt weg. Iedereen blij.

Zout toch op man, wie hangt hier nou continu de moraalridder uit. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. En als er iemand is die er elke keer als de kippen bij is om z'n moraal te verspreiden in dit soort topics... Ik zei het eerder al, als de rook is opgetrokken, dan komen de heilige boontjes boven zetten. Zogenaamd niet meedoen met dit soort topics, maar wel eventjes gauw iemand de les lezen. Hoezo moraalridders.

pimmetje
15 augustus 2016, 16:09
Leuk hoor, zo'n rapportage maar vergeet niet dat er juist ook veel positief gereageert werd en die toevoeging mis ik hier wel. Ik sta op een gedeelde 1ste plaats (ja ja!) maar ook ik heb steeds geprobeert om Brad positief te benaderen. Uiteindelijk kreeg ik ook veel bagger van Brad over mij heen dat ik dat niet van hem hoefde te pikken. Vandaar mijn 37 reacties. In mijn ogen zegt dit genoeg.Ff terugbladeren naar je eerste vijf posts (eerste vier gericht aan brad) in dit topic:


precies! rare berichten stuur jij trouwens rond.....
-----

Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???
-----

Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)
-----

Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!
-----

Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
b) een ban voor het leven krijgt
-----

De positieve toon die je vanaf punt nul probeert neer te zetten, druipt er inderdaad vanaf!
Dank je dat je ons nog even op dat stukje kwalitatieve informatie naast de droge cijfers wijst! :ok:

Kim Wilson
15 augustus 2016, 16:11
Hij houdt het wel netjes, staat in post drie. Dat is alvast iets positiefs...

jutter
15 augustus 2016, 16:16
Ff terugbladeren naar je eerste vijf posts (eerste vier gericht aan brad) in dit topic:


precies! rare berichten stuur jij trouwens rond.....
-----

Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???
-----

Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)
-----

Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!
-----

Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
b) een ban voor het leven krijgt
-----

De positieve toon die je vanaf punt nul probeert neer te zetten, druipt er inderdaad vanaf!
Dank je dat je ons nog even op dat stukje kwalitatieve informatie naast de droge cijfers wijst! :ok:

Je weet drommels goed dat het toen al ergernis alom was! Beetje een kutstreek van je om mij hier zo af te schilderen.

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 16:25
Volgens mij wordt het tijd voor een enorme :grouphug:

Ik bedankt onze Han voor het starten van dit topic. Ik heb geprobeerd eerlijk, open en met respect te posten hierin. Ongetwijfeld heeft afentoe de irritatie doorgeklonken, maar niets menselijk is mij vreemd.

Iedere GN'er die mij tegenkomt, of visa versa :), tracteer ik op een koele goudgele rakker, want over het algemeen heb ik het prima naar mijn zin hier.

Brum
15 augustus 2016, 16:35
Ik denk dat iedereen het netjes heeft gehouden. Er wordt niet gescholden, er staan wat geintjes die tamelijk onschuldig zijn, that's it. Sterker, het gros is niet eens serieus, dus dank voor het rapportje, maar niet zo sterk... Vrijwel iedereen ook geeft aan beter niet te reageren op Brad, maar dat daarmee niet echt iets is opgelost, want de oorzaak blijft. Mensen proberen Brad nog 's te benaderen, lukt niet, poging gestaakt. En dan heb je mensen die nooooooit posten in dit soort topics en met het geniale idee komen om vooral niet meer te reageren op Brad en dat was het dan... Goed man, goeie eindsom! Ik drink er eentje op.:crazyhappy:

Mitch
15 augustus 2016, 16:44
Zout toch op man, wie hangt hier nou continu de moraalridder uit. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. En als er iemand is die er elke keer als de kippen bij is om z'n moraal te verspreiden in dit soort topics... Ik zei het eerder al, als de rook is opgetrokken, dan komen de heilige boontjes boven zetten. Zogenaamd niet meedoen met dit soort topics, maar wel eventjes gauw iemand de les lezen. Hoezo moraalridders.

Beetje jammer dat je, na een uitgebreide post waarin ik algemeen spreek, je jezelf blijkbaar zo aangevallen voelt dat je vindt dat ik moet opzouten. Moraalridder ligt blijkbaar gevoelig? Ik heb het al een paar keer anders gezegd, zoals bijv.: niet in een topic gaan praten over het nut van het topic. Daarmee wordt een toon gezet als "jouw topic is zinloos, waarom doe je ons dit aan".
Nergens spreek ik je direct aan en dat is ook omdat ik dit niet specifiek individueel bedoel. Het belangrijke punt dat het een kleine, volgens Joost grote groep is, die vaak op Brad reageert en voor een hoop nutteloos leesvoer leidt dreigt nu weer te worden ondergesneeuwd, terwijl daar juist de sleutel ligt (zeg je zelf ook al gelukkig).

We begrijpen best dat jullie willen dat Brad een perm ban krijgt en dat het weer een Brad-loos forum wordt, maar zo lang er geen feitelijke overtredingen zijn kunnen wij daar niets aan doen. Zo duidelijk? :)

Kim Wilson
15 augustus 2016, 16:46
Beetje jammer dat je, na een uitgebreide post waarin ik algemeen spreek, je jezelf blijkbaar zo aangevallen voelt dat je vindt dat ik moet opzouten. Moraalridder ligt blijkbaar gevoelig? Ik heb het al een paar keer anders gezegd, zoals bijv.: niet in een topic gaan praten over het nut van het topic. Daarmee wordt een toon gezet als "jouw topic is zinloos, waarom doe je ons dit aan".
Nergens spreek ik je direct aan en dat is ook omdat ik dit niet specifiek individueel bedoel. Het belangrijke punt dat het een kleine, volgens Joost grote groep is, die vaak op Brad reageert en voor een hoop nutteloos leesvoer leidt dreigt nu weer te worden ondergesneeuwd, terwijl daar juist de sleutel ligt (zeg je zelf ook al gelukkig).

We begrijpen best dat jullie willen dat Brad een perm ban krijgt en dat het weer een Brad-loos forum wordt, maar zo lang er geen feitelijke overtredingen zijn kunnen wij daar niets aan doen. Zo duidelijk? :)
Mwah, ad hominem scheldpartijen via pm...

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 16:48
Mwah, ad hominem scheldpartijen via pm...
Ach, ik heb hem ook een pm gestuurd nadat een mod me verzocht de discussie te staken en het lekker per pm uit te vechten.

Was een hele korte pm van 1 zin. Nooit reactie op gehad .

Inhoud kan je raden.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 16:52
Het belangrijke punt dat het een kleine, volgens Joost grote groep is, die vaak op Brad reageert en voor een hoop nutteloos leesvoer leidt dreigt nu weer te worden ondergesneeuwd, terwijl daar juist de sleutel ligt (zeg je zelf ook al gelukkig).


Deze omschrijving geeft mijn stelling niet goed weer! Ik heb gesteld het jammer te vinden dat jij een relatie legt tussen het aantal respondenten in dit specifieke topic (het "groepje") en het aantal mensen dat een probleem met Brad heeft. Ik heb daartegenover gesteld dat het aantal GN'ers die het afgelopen jaar enerzijds heeft gereageerd op Brad en anderzijds zich aan hem stoort, aanmerkelijk groter is dan het door jou omschreven groepje. Juist omdat die groep groter is, is het probleem groter dan door jou wordt geschetst.

Brum
15 augustus 2016, 17:01
Ik heb nog nooit gezegd dat iemand een ban moet krijgen en de meeste anderen ook niet, kennelijk begrijp je het dus niet zo goed. Zout toch op man kun je natuurlijk letterlijk opvatten, maar ook jij weet wel beter dat het een manier van ongenoegen uitdrukken is, Mitch. Als jij zo zwart-wit dingen samenvat voor je eigen, dan zeg ik ook maar dat jij op jouw beurt gevolg en oorzaak omdraait en eigenlijk de mensen de schuld geeft die reageren op Bradje. Een persoon die letterlijk zegt zich als eenling sowieso af te zetten tegen de, in zijn ogen, gevestigde orde. Z'n onderschrift versterkt dat beeld nog 's, om het maar niet over bepaalde pm'etjes te hebben.

Je spreekt me overigens wel direct aan, omdat je vind dat ik bij een groepje hoor. Ik denk dan op mijn beurt dat als je dan toch over een groepje spreekt, dat ie wat groter is en dat jij daar net zo goed bij hoort, omdat je ook altijd aanwezig bent in dit soort topics en echt niet altijd als moderator. En ik vrijwel nooit, ik zou niet eens weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Vandaar ook nauwelijks een post per dag. Hoewel ik moet toegeven dat die na gister en vandaag wat omhoog geschoten is.

Er worden echt suggesties gegeven om tot een oplossing te komen hoor, maar als je niet wilt lezen, of er niet op in wilt gaan... Ik vind het goed.:ok:

Da Vinci
15 augustus 2016, 18:38
Met een mooie verdeling ook:
jutter 37
Brad 37
Joost de Ruig 34
Brum 31
Erik de Perik 25
Han S 14
Tabula Rasa 9
Mitch 6
pimmetje 4
Kim Wilson 2
Pepe 2
almarvk 1
D3nnis 1
arcane 1

Waarvan de onderste 5 volgens mij alleen langskwamen met het advies nu eindelijk gewoon eens te op te houden met reageren op brad :D.
(eigenlijk de onderste 7 :sssh:)

Sorry mensen, ik had een ramvol weekend (met bier drinken en kadavers cremeren (don't worry)) en op de zaak wordt het ook weer wat drukker. Nu maar eens teruglezen en kijken wat ik gemist heb.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mitch
15 augustus 2016, 19:35
Ik lees niet goed, ik luister niet en ik kan geen conclusies trekken. Hmm, bekende klacht op dit forum. In dit topic zelfs.

....


Brad, is er nog plaats in je groepje?! :seriousf:

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 19:43
Ik lees niet goed, ik luister niet en ik kan geen conclusies trekken. Hmm, bekende klacht op dit forum. In dit topic zelfs.


Zo zie je maar dat de gevraagde leercurve voor ons allemaal geldt :)

Brad
15 augustus 2016, 19:44
Ik lees niet goed, ik luister niet en ik kan geen conclusies trekken. Hmm, bekende klacht op dit forum. In dit topic zelfs.

....


Brad, is er nog plaats in je groepje?! :seriousf:




Nou dat moet ik even checken hoor , de toeloop is enorm en er staan nog een paar op de wachtlijst :D

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 19:44
Fool on the Hill, naar een van je favoriete bands


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 19:45
Sorry, die was te makkelijk. Was verzonden voor ik er erg in had.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Brum
15 augustus 2016, 19:48
Ik lees niet goed, ik luister niet en ik kan geen conclusies trekken. Hmm, bekende klacht op dit forum. In dit topic zelfs.

....


Brad, is er nog plaats in je groepje?! :seriousf:

Bagatelliseren is altijd de makkelijkste verdediging.:ok:

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 20:09
Flauw Brad, na mijn post jouw post snel aanpassen. Heel flauw.

Je had nog plek op je heuvel.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 20:17
Flauw Brad, na mijn post jouw post snel aanpassen. Heel flauw.

Je had nog plek op je heuvel.

Ach, of je nu andermans quotes aanpast of die van jezelf, dat ligt in dezelfde lijn......

Hendrik1970
15 augustus 2016, 20:19
Nietes welles nietes............

Kleuters.

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 20:39
Ach, of je nu andermans quotes aanpast of die van jezelf, dat ligt in dezelfde lijn......
Gaat erom dat ik een grap plaats op zijn enige zin. Nu is de complete tekst gewijzigd. De grap weg en ben ik een lompe lul met een loze kreet.

Hier schijt ik echt op. Kansloze kutactie van een schijnheilig kutventje.

Zo, dat lucht op.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Joost de Ruig
15 augustus 2016, 20:43
Gaat erom dat ik een grap plaats op zijn enige zin. Nu is de complete tekst gewijzigd. De grap weg en ben ik een lompe lul met een loze kreet.

Hier schijt ik echt op. Kansloze kutactie van een schijnheilig kutventje.

Zo, dat lucht op.

Ik snap je volledig. Ik vulde slechts aan dat het geen uitzondering is dat genoemde zijn eigen én andermans quotes aanpast.....

Han S
15 augustus 2016, 20:44
Maar zijn originele zin kan ik lezen en ik zie het probleem niet zo. Waarom hij voortdurend zijn posts verandert snap ik ook niet, maar dat is niet mijn probleem.

Tabula Rasa
15 augustus 2016, 20:47
Maar zijn originele zin kan ik lezen en ik zie het probleem niet zo. Waarom hij voortdurend zijn posts verandert snap ik ook niet, maar dat is niet mijn probleem.
Jij kan hem lezen, de rest van het forum niet. Zonder die post is mijn grapje gelijk een botte lompe, totaal losstaande opmerking, en daarmee schildert ie mij dus af als een lompe lul (ben ik ook wel, maar dat ie niet aan hem in door een en andere uit de context te halen aan te tonen).

Lees die oude post met mijn reactie erop en de nieuwe, snel ff aangepaste post met mijn reactie erop.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Da Vinci
15 augustus 2016, 21:07
Soko soko TR, wij hebben 'm gelezen en grappig bevonden. Tevens kennen we onze pappenheimers en nemen kennis van de gang van zaken.

Hieronder ruimte voor een opmerking over de reservebank van de troll-squad.

Het wordt nogal een herhaling van zetten allemaal.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Brad
15 augustus 2016, 23:12
Maar zijn originele zin kan ik lezen en ik zie het probleem niet zo. Waarom hij voortdurend zijn posts verandert snap ik ook niet, maar dat is niet mijn probleem.

Hoi Han ,

Ik vond deze zin nog wat grappiger dan wat ik eerst had gepost , dat is alles

Meer zit er niet achter

groeten

Han S
15 augustus 2016, 23:16
Ik vond je eerste zin veel grappiger en daardoor was de grap van TR ook leuk. Die slaat nu nergens meer op.

Brad
15 augustus 2016, 23:20
O zo , nou ja er zijn ergere dingen

Mitch
15 augustus 2016, 23:25
Nee, het is het ultieme bewijs dat je een schijnheilig kutventje bent. Althans, als ik nu goed leer van wat hier geschreven wordt.

Brad
15 augustus 2016, 23:27
Ja zo leer je nog eens wat over jezelf :D

Da Vinci
16 augustus 2016, 07:05
Ja zo leer je nog eens wat over jezelf :D

In deze herhaling van zetten mag natuurlijk de 'wat je zegt ben je zelf' reactie niet ontbreken....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tabula Rasa
16 augustus 2016, 07:40
O zo , nou ja er zijn ergere dingen
Ja, maar dan is het niet vreemd dat mensen een intense schijthekel aan je krijgen.

Het is niet de eerste keer dat je een oudere post aanpast om alle reacties erop uit zijn verband te trekken. Daarna je lekker van de domme houden alsof er geen plan achter de wijziging zat.

En dan gaan lopen jankmuilen dat men lelijk tegen je doet en je een hoerige manipulatief kutjong noemt?


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Mitch
16 augustus 2016, 08:01
http://bookriotcom.c.presscdn.com/wp-content/uploads/2014/07/jerry-jerry-jerry.gif





Gozer, het is toch een veel te mooie dag voor zoveel boosheid om niks. Koffie?