PDA

View Full Version : een mp3tje waar kan ik het kwijt?



sniekie
26 juli 2003, 21:15
ik heb vanmiddga wa tlopen kloten op me nieuwe bas samen met ene vriend van me die toetsen speelt en hebben iets opgenoen ik wil het graag met jullie delen, er moet nog een bass-solo in maar daa rhaddne we evne geen tijd voor. ook is de toetsen partij nog niet af tenminste we willen er nog entjeoverheen doen en natuurlijk moet er nog gitasar en zang bij en uiteindelijk moet ok de drums ingespeeld worden die is namelijk nu van een vrij slechte drumcomputer maarja wie helpt er even me uit te leggne waar ik hem kwijt moet.

dikkie dik
27 juli 2003, 11:41
first of all. LEER FUCKING NEDERLANDS. en ja. die kun je in sounds gooien. of vraag ff iemand hier om op zn webspace te gooien :wink:

AntY
27 juli 2003, 13:03
basforumfiles@yahoo.co.uk

sniekie
27 juli 2003, 14:33
ja maat ik was een ijsje aant eten toen ik dat schreef dus vandaar en dan kan ik nog geen nederlands. kweet ook niet warom. het boeit me ook geen hol want iedereen snapt me. maargoed ik zal is even dat mp3tje posten.

basswasp
27 juli 2003, 14:52
maakt ook niet uit hoor iedereen snap toch wel wad je bedoelt al moeten ze er wel twee keer zoveel moeite voor doen dan bij posts die anderen schrijven leg de volgende keer anders eerst even je ijsje aan de kant of eet m eerst helemaal op dan zijn we allemaal weer blij ik ben benieuwd naar het mpdrietje



;)

sniekie
27 juli 2003, 15:05
damn via die link krijg ik hem niet verstuurd en via hotmaail kan ik het niet want daar is het bestand te grot voor help ik snap echt nik svan computers. :(

basswasp
27 juli 2003, 19:09
Snap je wel hoe je het ontvangen van persoonlijke berichten via het forum werkt? Dan stuur ik je namelijk even een e-mailadres van mezelf waarop ik grote attachments kan ontvangen (tot 10 Mb). Stuur je mp3's naar dat e-mailadres en ik zal ervoor zorgen dat ze op een server komen (mijn eigen tijdelijke webruimte of de Yahoo mailbox).

sniekie
27 juli 2003, 19:40
juist tis net wat je zegt ik snap niks van dit forum gedoe ik kan net ee reactie plaatsen of een onderwerp starten maar dat was et dan ook wel. dus is goed stuur dat mail adres maar.