PDA

View Full Version : I found me, de nieuwe single van Bryan van Putten met live clip!



Lexvandoef
29 juli 2016, 21:58
Hey!

Ik ben een tijdje terug door de zanger van mijn coverband gevraagd om samen met nog wat vrienden in zijn begeleidingsband te spelen van zijn eigen werk.

En vandaag staat de nieuwe single en eerste live clip online!

De nieuwe single heet I found me en is super zomers, zijn Caraïbische roots kenmerken zijn muziek. De clip hebben we met behulp van Crowd sourcing gerealiseerd tijdens ons laatste optreden. Hartelijk bedankt voor alle medewerking natuurlijk!

Geniet ervan en laat maar weten wat jullie er van vinden!


https://youtu.be/mJbIwGkuQps

Tabula Rasa
30 juli 2016, 10:10
Lekker nummer! De Bas-tas irriteert me mateloos. Handig zo'n trappetje als je niet lang bent.

Zanger heeft wat Michael Franti achtige dat ik erg leuk vind.

Ook gewoon een leuk stel verschillende mensen zo te zien. Dat is altijd een prettig gezicht.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Lexvandoef
30 juli 2016, 10:16
Lekker nummer! De Bas-tas irriteert me mateloos. Handig zo'n trappetje als je niet lang bent.

Zanger heeft wat Michael Franti achtige dat ik erg leuk vind.

Ook gewoon een leuk stel verschillende mensen zo te zien. Dat is altijd een prettig gezicht.

Ja die bas tas was weer een leuke fuckup :soinnocent:. Alles opgeruimd, de AH tas en alle geartassen en zooi opgeruimd, zijn we gewoon die fokking opvallende rode tas vergeten waar de kabels in zaten..... :makeup:.

Nja, tis en blijft live met alle stomme en geniale dingen die er dan weleens gebeuren.

En thnx! Leuk gezelschap inderdaad, de zangeres is mijn vriendin trouwens. Dat opstapje aan de achterkant had ik ff snel geclaimd, leek me wel handig :cooler:

Tabula Rasa
30 juli 2016, 11:48
Dat heb je dan allemaal mooi voor elkaar.


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Lexvandoef
30 juli 2016, 13:52
Ohja ik zou het bijna vergeten maar Emiel (E-J) van het forum hier speelt dus gitaar ;).

Tabula Rasa
30 juli 2016, 14:17
Ohja ik zou het bijna vergeten maar Emiel (E-J) van het forum hier speelt dus gitaar ;).
Kwam me al bekend voor, volgens mij heb ik zijn tokai weleens op de eettafel gehad voor iets met potmeters .


Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren :D.

Tupelo
31 juli 2016, 15:10
Normaliter ga ik af op van die Caribische shit, maar dit kan ik aardig lijden...
Insteek is wel wat te commercieel voor me.
Gitaarrifje vind ik te gek, doet ook wat Afrikaans aan, then again, in een andere setting zou je er zo Stone Roses mee kunnen.
Overall een erg prettig indruk.
Wanneer je wil optreden, en een beetje wat festivalpodia langs wil, lijkt dit me geen verkeerde band om deel vanuit te maken Lex, doe je goed allemaal. :)

Tupelo
31 juli 2016, 15:13
Geheel overbodig, maar gitaarrifje doet me om precies te zijn aan Waterfall van de Stone Roses denken.
Geen verkeerde referentie.

:hippie:

telerocker
31 juli 2016, 22:40
Popzusje van Trafassi, met dat verschil dat je dit gewoon kan verstaan.

Lexvandoef
1 augustus 2016, 17:55
@Tabula: Ja hij is het ja, hij heeft er nu nog een hele vette tokai es335 bij, gaaf ding!

@Tupelo: Haha thnx, gitaarriffje heeft inderdaad Afrikaanse invloeden, goede oren ;). En een leuke band inderdaad, speel er met veel plezier in, die basloopjes zijn echt te gek vind ik.

@Telerocker: Thnx! Leuk compliment vind ik, Trafassi is cool.

JVGM-music
3 augustus 2016, 23:21
Ja , allemaal leuk en aardig maar ik zit nu al twee dagen met dat stomme riedeltje in m,n kop..

Zal ik het dan toch een leuk liedje vinden?

Ben bang van wel...heb net weer geluisterd....ja, dat zal niet helpen om dat deuntje uit mijn hoofd te krijgen.

Gave bloemetjesjurk ook...Die zie je niet veel meer...bloemetjesjurken.

Lexvandoef
4 augustus 2016, 08:52
Hahaha thnx, daar doen we het voor, catchy popmuziek moet dan wel in je hoofd blijven hangen, anders doen we iets niet goed ;).

E-J
5 augustus 2016, 16:04
Hé, een topic over Bryan!

@ Tabula: inderdaad dat ben ik! Misschien dat ik ooit nog eens bij je aanklop voor nieuwe potmeters in de ES335 :D

@ JVGM-music: ik probeer ook al enige tijd dat gitaarloopje uit mijn hoofd te krijgen!!

Houdt de website van Bryan in de gaten (http://www.bryanvp.com/) voor komende gigs. 20 augustus (Rotterdam) en 2 september (Dordrecht) staan we weer op de planken. :)

zoldergitarist
5 augustus 2016, 16:38
Lekker zonnig stukkie, ik word er wel vrolijk van !:loveserenade:
Groeties Barry