PDA

View Full Version : Song remains the same



andy
26 juli 2003, 19:34
Had dvd van Led Zeppelin, the Song remains the same aan een vriendin gegeven, verjaardag. Gister samen de halve nacht er naar gekeken. Genieten. Was ff vergeten hoe goed Led Zeppelin was.

wietse
26 juli 2003, 19:36
hoe kan je dat nou vergeten !!
is mij nog wat te duur die dvd van hun.

andy
26 juli 2003, 19:39
was bijna 14 euro, dat valt toch wel mee........

geertenno
26 juli 2003, 20:05
Hehe, of was het sarcastisch bedoelt?

Thomasvv
26 juli 2003, 20:28
moet wel.. want 14 euro voor zo'n dvd is echt NIET veel :)

wietse
26 juli 2003, 21:25
dat is inderdaad niet veel ik zag hem dit weekend nog staan voor bijna 30 dus die was veel te duur dan.
waar heb jij hem dan gekocht andy?
kom vrij vaak in groningen en omstreken kan dus wel lonend zijn voor mij.

andy
26 juli 2003, 22:38
dat is inderdaad niet veel ik zag hem dit weekend nog staan voor bijna 30 dus die was veel te duur dan.
waar heb jij hem dan gekocht andy?
kom vrij vaak in groningen en omstreken kan dus wel lonend zijn voor mij.

Gewoon in de Free Record Shop in Winkelcentrum Paddepoel. Hij was ook afgeprijsd 13.99. Van 17, 99 dus 30 euro is wel veel.

andy
26 juli 2003, 22:48
Wat ik trouwens echt geweldig vond aan die dvd was dat geexperimenteer met de echo van Jimmy Page. Stelt nou niks meer voor, maar het publiek vond het geweldig. Die kenden dat toen nog nauwelijks.

Barret Wallace
27 juli 2003, 21:23
hey Andy ik ben binnenkort ook jarig :razz:

hmm maar die dvd is dus wel het geld waard ik ga em ook maar eens halen dan..

Bassie79
29 juli 2003, 12:16
je hebt nog een dvd van led zeppelin met allemaal live-materiaal dat is vijf uur kijk en luisterplezier, ik heb m en het is echt een aanrader!

fenderfreak
29 juli 2003, 13:37
Wat mij wel tegen staat aan TSRTS zijn die tussenstukjes waarbij ieder bandlid even zijn eigen persoonlijkheid mag uitdrukken (Bonzo in een racewagen, en Jimmy die de klaphoes van Led Zep IV naspeelt).
Vooral dat gedeelte waarin Robert Plant er niet in slaagt te paard een beekje over te steken, woest zwaaiend met een zwaard...lachwekkend!

Super Slinky
30 juli 2003, 11:11
Wat betreft de nieuwe Led Zep DVD, daar is echt jaren aan gewerkt om zowel het beeld als het geluid optimaal te krijgen en hij is wel duur, maar zeer geslaagd. Ik had daarvoor al lang The Song Remains the Same maar vond die stukjes ertussen inderdaad irritant zoals hierboven gezegd werd. Maar er is wel een enorm prijsverschil. The Song... is maar 15 euro en die andere is zeker 40 euro.
Dus wil je gewoon een indruk van Led Zep op doen dan raad ik The song aan. Het is een goede registratie van Led Zep op hun hoogtepunt, compleet met de mysterie die erom heen hing, en dat voor een zeer schappelijke prijs! Ben je een echte fan dan is de nieuwe DVD een aanrader, howel hij ook een aantal beelden vertoont van hetzelfde concert als op The Song Remains the Same.

vulvasonic
6 augustus 2003, 22:49
Het mooiste van 'The Song Remains The Same' blijft voor mij het kapsel van John Paul Jones. :roll: