PDA

View Full Version : Iemand ervaring met de Johnny Brook telecaster?



Vester
13 juli 2016, 01:31
Ben zoekende naar een lefty telecaster, voor een beperkt budget... Nou heb ik al vernomen dat de London City Comets voor hun prijsklasse erg goede tele's zouden zijn, maar kwam ik ook hier in de buurt een Johnny Brook tele tegen... maar kan er nagenoeg geen info over vinden op het net. Hier toevallig mensen mee bekend?

Gaat in mijn geval trouwens om een lefty :)

Rogueny
13 juli 2016, 02:00
Nooit op gespeeld maar t merk doet me wel vaag een belletje rinkelen. Volgens mij zijn het hele goedkope instap modelletjes. Ik dacht dat ze er voornamelijk voor de engelse markt waren. Volgens mij zitten die dingen ook wel in van die butget starters pakketjes. Het is iig heel erg cheap. Ik zou een london city betrouwbaarder achten, puur omdat ik me niet kan voorstellen dat men voor dat geld een degelijke gitaar kan bouwen. Maar goed, then again, ik heb er nooit eentje geprobeerd, dus wie weet!

London city staat op zich wel bekend als een goed degelijk instap merk!

Vester
13 juli 2016, 12:45
Ok. Had er een, en ik geloof 2ehands, gevonden voor 175... Da's dan nog best aan de prijs voor een basis instap starter gitaartje....

Hij sprak me op zich wel aan omdat er zo weinig over bekend is... vind zo'n minder doorsnee merk altijd wel wat hebben, mits de gitaar ook een beetje goed is ook. Mijn Vester Strat had een ontzettend fijne gelakte maple hals, en mijn hohner LP was overall gewoon goed. Zaten onbekende vervangingselementen in, klonken lekker. Van die laatste heb ik nog altijd een klein beetje spijt dat ik hem verkocht heb...

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk